MW2 vie kaiken ajan mitä konsolilla jaksaa heilua. On se vaan liian koukuttava peli.
Olen pahoillani tästä ottelusta. Puolet pelistä olin puhelimessa, ja sitä myöten peli olikin ohi, ja loppu menikin molemmilla pelleilyksi. Ihan hauskaa sekin oli kyllä :)Pitkästä aikaa tuli tässä liigassa edes yksi peli saatua aikaiseksi. Flyersistä tuli napattua puhdas 5-0 (vai 6-0...) voitto. Toisen erän maaleihin peli ratkesi. Tuli lauottua aika paljon ja 2-0 maali menikin säälittävänä näpyvetona viivan tuntumasta sisään, muut oli ihan kunnon maaleja. Muistaakseni ensimmäinen peli samaista vastustajaa vastaan oli tiukka ja hävisin sen(?), nyt meni viimeistään 5-0 tilanteessa loppu peli lähinnä pelleilyksi.
Rangers on onlinessä pitkin viikonloppua, eli haasteita vaan tulemaan! Pelatkaas välillä tätä liigaagin eikä eashl:ää... ;)
Olen pahoillani tästä ottelusta. Puolet pelistä olin puhelimessa, ja sitä myöten peli olikin ohi, ja loppu menikin molemmilla pelleilyksi. Ihan hauskaa sekin oli kyllä :)
Ottelu oli jo 1-0 siinä vaiheessa, niin en enää viitsinyt ehdotella mutual quittia.Heh, olisit laittanut mutual quittia.
Menet katsomaan liigan pistetilannetta ja painat A:ta oman nimesi kohdalla. Esiin ponnahtavasti valikosta pitäisi löytyä jotain tyyliin "Eroa liigasta".Miten yksittäisestä liigasta muuten erotaan? Tuo syysliiga nyt on ainakin ihan turha enää. :)
Niin, pitäiskö niitä pleijareita alkaa jotenkin pelailemaan, vai unohdetaanko suosiolla tämä ja aloitetaan uusi?
Oma ehdotukseni on, että vedetään max. 16 jengillä, vaikka tästä liigasta niitä aktiivisempia. Ei näitä muuten saada ikinä pelattua loppuun.