Xbox360: NHL10 Talviliiga

  • 15 956
  • 242

shutout

Jäsen
Aloitusviestiä muokattu viimeksi eilen. Kaksi joukkuetta näyttää olevan vapaana, joten mieleeni heräsi kysymys, että vieläkö mahdollinen vapaa paikka irtoaa yhdelle nopealle ja rehdille pelaajalle? Liigassa näyttää olevan luotettava Sudden Death runko, joten halu olisi kova. Päivitelkää tilannetta.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Kolme paikkaa tosiaan on vielä vapaana, eli innokkaat liittykää ihmeessä ettette jää hirveästi jälkeen.
 

shutout

Jäsen
Florida Panthers, shutout, Frost FI

Jos joku haluaa välttämättä käyttää samaa joukkuetta niin ilmoittaa sitten pian. Rekisteröidyn nimittäin jo illalla liigaan.
 

Fiiu

Jäsen
Ei, kyllä se menee niin että first call - first take. Florida on sun. Ja "luotettava"? Mulle samoja sieniä. :D

Tänään ysin jälkeen pystyis varmaan pari kertaa ottamaan pataan liigassa, eli silloin voinee haastaa ku oon online ja menuissa. Ja pyydän, ennen kuin lähetätte haasteen niin katsokaa gamer cardista että onko peli kesken. Jos on niin puolustuspäässä voi olla kiva lätkä kiekon edessä hetken jos kutsua pukkaa. :)

Itse harrastan tuota eli tarkistan aina että pelaileeko joku etten missään tapauksessa häiritse käynnissä olevaa peliä. Kiitos! :)
 

shutout

Jäsen
Fiiu. Tuohon ongelmaan on yksinkertainen ratkaisu. Ota tärkeän pelin ajaksi pois ilmoitukset, niin ei pääse pahaa tilannetta syntymään oman maalin takana. Tosin ei ole mukavaa jos jatkuvasti vastaanottaa pelipyyntöjä vaikka on muuta meneillään.
 

Schadowan

Jäsen
Omat pelit menneet putkeen kyllä. Viimesestä viidestä pelistä vissiin kaksi maalia tehtynä, about 10 omiin. Latesinia vastaan pelasin eilen ottelut ja oli sellasta puurtamista, että ei helvetti sentään. Kaverit luistelee kävelyvauhtia, minkäänlaista momentumia ei missään vaiheessa, harvoista maalintekopaikoista vedän tolppaan jne. Tosin osansa oli myös vastustajan passiivisella puolustupelillä, hyvin toimii mua vastaan, olin täysin aseeton. Sitten vielä decirekolta pataan vieläkin surullisemmassa ottelussa, taisi päättyä 0-1 vissiin? Kaverilla vajaa 40 vetoa, mulla vajaa 10. Surullista.
 

rey

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vieläkö pääsee mukaan? Voisin ottaa Bluesin.

En ole aikaisemmin pelannut livessä saa nähdä kuinka kuokkaan tulee...

Ja joku vois kertoo mitä on ns. bugimaalit, jottei tule itse moista harrastettua? Onko muka vanhanaikainen bugimaali? Senhän saa helposti puolustettua pois ainakin kaveria vastaan pelatessa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Vanhanaikaiset kyllä vituttaa, etenkin jos niitä viljelee jatkuvasti. No ei ole vielä onneksi kuin yksi vastustaja sattunut, kuka sitä teki, vaikkakaan ei yhtään maalia niistä saanut aikaan (ei ollut Jkaappi). Mutta jos vanhanaikaisen paikka tulee ilman, että sitä pakottavalla tarpeella hakee, niin saahan sitä toki käyttää.

Tossa varmaan viitataan meidän matsiin. Eipä siinä mitään, päätin hakea niitä kun toisessa päässä kiekko pysyy yhden pelaajan lavassa koko ajan ja koko ajan haettiin samaa maalille nousua. Toisessa päässä oli sitten vissiin bumbberit jumissa, kun maalin edessä oli makuupaikkoja jaossa, joskin ainoastaan puolustajille...

Eilen tuli ihme maaleja: Capitalsia vastaan ensiksi caps johtoon puskumaalilla. Itse tein kavennuksen Kesslerin ohjatessa kiekon perseellä maaliin. Kingsiä vastaan Kesler makasi maassa ja pakki lämäsi kaveri pohkeeseen, josta hidas roikku yli veskarin.
 

Sammy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heip,

Jos se Nashville vielä se pahnan pohjimmaisena odottaa pelaajaa, niin voisin tulla kokeilemaan sillä mukaan liigaan.

Nim. Sammy
GT: HemmoPA
 

Fiiu

Jäsen
Vieläkö pääsee mukaan? Voisin ottaa Bluesin.

En ole aikaisemmin pelannut livessä saa nähdä kuinka kuokkaan tulee...

Ja joku vois kertoo mitä on ns. bugimaalit, jottei tule itse moista harrastettua? Onko muka vanhanaikainen bugimaali? Senhän saa helposti puolustettua pois ainakin kaveria vastaan pelatessa.

Sanotaan näin että tähän liigaan on kait otettu käytäntö että "kaikki käy" mutta sitä ei katsota hyvällä (moraalisesti) jos maalintekoon on vain 1 tapa, tyyliin haetaan koko ajan vanhanaikaista, takatolppaa jne. Tietysti paikoista pitää rokottaa eli eihän se ole kiellettyä syöttää takatolpalle josta vapaa kaveri kiekon sutii sisään mutta senkin saa toki helposti puolustettua pois.

Eli kunhan variaatiota kuvioihin löytyy niin eikun maaleja vaan tekemään! Yksi semivarma on tietysti löysä ranne viivalta veskalle ja ribarit sisään, silloinkin pitää tosin olla skarppina ottamassa kiekko reboundista pois itselle. Pyrin itse tuota kyllä välttämään enkä ainakaan tietoisesti hae sitä. Oma sorminäppäryys on tosin sitä tasoa että vaikka kuinka yrittäisi lämäriä niin rautakankipeukalo jostain syystä veivaa löysän rannarin vastoin aivojen tahtoa. Komentoketjussani on siis vikaa. :)
 

shutout

Jäsen
Aloitin pelit illalla. McJokkea vastaan haettin kavennusmaalia 6:lla kenttäpelaajalla, mutta lopputulos taisi olla 4-2 vierastappio. Toinen kohtaaminen oli pelillisesti samaa tasoa, nyt loppunumerot minulle vl 5-4. Rankkareihin asti pitäisi varmaan jatkossakin peliä viivytellä oman maalin takana, sillä rankkarit tuntuvat useimmiten itseltäni sujuvan.

Seuraavassa sarjassa vastaan asettui MaholaJJ. Ansaitusti turpaan 2-1, sillä en hakenut mitään muuta kuin väkisin maalin takatolpalle syöttöä ainakin 15 kertaa ja on se selvää, että kun ei muuta yritä niin vastustaja hoksaa ja siihen lopahtaa. Monta läheltä piti tilannetta, mutta joka tapauksessa ansaittu voitto vastustajalle, joka veti kun paikka tuli. Revansissa vastustajalla taisi mennä hermot, sillä toisessa erässä tuli äkkilähtö 0-0 tilanteesta. No ei kai! Jokatapauksessa olen iloinen, että voiton sain, sillä ensimmäisen pelin ruma esitykseni vitutti huolella, vaikka huvin vuoksi tätä lähdin pelaamaan.

Pitäisi vain laukoa hanakammin niin pelit voisi joskus päättyä muhkeampiin lukemiin. Ensi kerralla sitten lauotaan eikä mietitä, vaikka veskari heittäytyisi vattallensa ihan sattumalta.
 

Fiiu

Jäsen
Kiitos Elisan, ilmoitan jo valmiiksi että en poistu pelistä ennen loppua ellei sitten nettiyhteys pätkäise. Satunnaisesti tapahtuu mutta sitä vittumaisempaa. Varsinkin jos johtaa peliä. Toivotaan että yhteys toimii saumattomasti kun liigaa pelataan, kerran jo tosin katkennut, tahtomattani.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Koko pitkän kauden olen yrittänyt sitä lämärimaalia suorasta luistelusta Iginlalla ja eilen se, jumalauta, upposi. Ihana fiilis, taisi olla Munkkia vastaan.

Tänään muistan pelanneeni vain yhden pelin ja siinä Jääkaapilta kuokkaan jatkoajalla, vähän oli onnea matkassa että sain sen yhdenkin pisteen. Vedot taisi olla 32-16 'Kaapille. Mutta hyvä peli oli ja kivaa lätkää.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
Koko pitkän kauden olen yrittänyt sitä lämärimaalia suorasta luistelusta Iginlalla ja eilen se, jumalauta, upposi. Ihana fiilis, taisi olla Munkkia vastaan.

Nooh, peli nyt muutenkin päättyi 9-1, että onko tuo ihmekkään jos iginla teki yhden läissymaalin siinä sivussa. Taisi joonatan nopealla olla huono pelipäivä!
 

Fiiu

Jäsen
Tiukkaa vääntöä Blue Jacketsin kanssa, ensimmäisen vein 6-4 ja toista oltiin pelattu puolitoista erää CBJ:n johtaessa 0-3 kunnes yhteys katkesi, tällä kertaa yllättäen ei minulta. Voitto merkattiin mulle, harmillista. Olisin siis halunnut ihan pelaamalla yrittää voittaa. :)

Tää on kyllä jo toinen vastaava tänään, Devilsiä vastaan tosiaan johdin 3-2 ja sitten nettiyhteys katkesi ja tilastoihin merkattiin 0-3 tappio.
 

shutout

Jäsen
Näin siinä käy kun liigaa pelataan pelin omaa kaavaa noudattaen. Itse lähtisin pelaamaan aina katkenneet pelit uusiksi, mutta nyt mennään näillä eväin. Turhat pelin keskeytykset pois niin ei tule kiistoja jatkossa! Itse keskeyttelen peliä vain ottelun alussa kun tulee pakollinen 'prefer up' kamerakulman vaihtaminen vastaan.
 

Fiiu

Jäsen
Näin siinä käy kun liigaa pelataan pelin omaa kaavaa noudattaen. Itse lähtisin pelaamaan aina katkenneet pelit uusiksi, mutta nyt mennään näillä eväin. Turhat pelin keskeytykset pois niin ei tule kiistoja jatkossa! Itse keskeyttelen peliä vain ottelun alussa kun tulee pakollinen 'prefer up' kamerakulman vaihtaminen vastaan.

Joo, minäkin pelaisin ne mielelläni uusiksi. Tuon prefer up-ongelman voi korjata asettamalla jo päävalikossa sen käyttöön. Ei tarvitse jokaisen vierasmatsin alussa käydä valikossa säätämässä. :)

Ja nyt tuon oman yhteyteni vika on operaattorin toimestakin paikallistettu, asun toistaiseksi "vikaherkällä" alueella ja korjausaikataulusta ei vielä tietoa. Edelleenkään en siis omasta tahdostani poistu kesken pelin.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Erikoisia otteluita kyllä ollu tässä viime päivinä. Eilen vai toissapäivänä Fiiun kanssa pelattiin yksi peli jonka voitin 12-0, tänään olikin sitten jo tosi tiukkaa ja nihkee 3-1 voitto.

Pittsburghin kanssa myös tuli pelattua 2 peliä ja ensimmäisen voitin tiukasti 2-1 ja toinen sitten päättyikin jo meikäläisen 7-1 voittoon, jälkimmäisessä pelissä kyllä tuntui onnistuvan kaikki, eikä Fleuryllä kyllä ollut paras päivä maalissa.
 

Mahola

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Hc Andersen, Valencia CF
Jaahas.. 2-1 ja 7-1 käkättimeen Vauhtipukin Washingtonilta joka porskuttaa edelleen 18 ottelun jälkeen voittamattomana. Eka peli oli ainakin tilastojen ja myös perstuntuman mukaan melko tasainen mutta jälkimmäisestä ei sitten tarvi hirveesti puhuakkaan. Oli mullakin paikkoja jotka Varlamov napsi varmasti kiinni. Näissä peleissä oli kuitenkin mukavaa se, että maalit syntyivät melko erilaisista tilanteista eli mitään yhtä ja samaa kuvioo ei hinkattu. Kova on pelaaja, ei voi muuta sanoa.
 

Tuamas

Jäsen
Joitakin pelejä on jo pelattu mm. San Josea, New Jerseytä ja joitakin muita vastaan ja yksi voitto on tähän asti tarttunut plakkariin.

Toki osansa tuohon tekee sekin, että tuo perkeleen wlan on temppuillut oikeastaan joka päivä kun olen pelannut ja sitä kautta on sitten mennyt parit pisteet sen siliän tien.

Nooh, uusilla virityksillä tähän iltaan hakemaan täysiä pistepotteja.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Jees, hyi vittu. Fiiua vastaan pelattu. Voisiko sitä maillalla tökkimistä ja runkkaamista rajoittaa edes auttavasti? Ei paljon vituttavammaksi voi peli mennä. Vielä kun en osaa viimeistellä vitunkaan vertaa niin noi YV:t menee ihan harakoille vaikka se on toki ihan oma vikani. Äsken 1-0 kuokkaan ja vedot 42-9, ripuliranteesta seuranneesta riparista toki maali kaverille. 14 kakkosta ja kaikki yhtä lukuun ottamatta kampituksia tai huitomisia. Vitun makeeta. Nolo avautuminen mutta antaa olla.
 

Fiiu

Jäsen
Useempi matsi tuliki väännettyä, Caps-peli päättyi 1-4, ei kaunistella niitä lukemia mun miellyttämiseks! :D

Jkaappia vastaan tuli käkättimeen, Pordinandin Calgarya vastaan oli mukavan tiukkoja matseja kaksi. Jälkimmäinen päättyi mun 1-0 -voittoon laukauksin 9-42!

Anteeksi Pordinand siitä räkämaalista, harmittaa kyllä itseänikin että tuollainen ratkaisee pelin. En vaan käsitä että millä helvetillä ykskään niistä sun tilanteista ei johtanu maaliin. Aika paljon mulla nimittäin oli tuuria omassa päässä. Ja kiitos myllyistä! Kukapa olis uskonu että Ponikarovsky pudottaa Phaneufin... :)

Vastaan tuohon puolustuspeliin vielä: pelaan vain niillä avuilla joilla osaan. Kuten varmaan huomasitkin niin eihän mistään viimeistelystä saati hyökkäyksistä oikein voi puhua mun kohdalla. Pyrin suojelemaan omaa maalia tehokkaasti jotta ei tulisi vastaavia perseraiskauksia kuin Washingtonia vastaan se yksi mainittu 0-12. Enkä kyllä tämän jälkeen osallistu 1vs1-liigoihin muutenkaan, V-käyrä on aina korkealla kun ei vain omat taidot riitä. Kiitos ja anteeksi.

P.S. Nämä kaikki pelit toki pelaan jotka tässä liigassa on ja yritän kyllä kaikkeni että saisin niitä maaleja itsekin tehtyä. Ja kaiken lisäksi yritän varioida maalintekotapoja tai niiden yrityksiä. Tuntuu vaan että nuo tekoälypelaajat vain aina menevät siihen saatanan samaan muodostelmaan niin että takatolpalla kaveri odottelee. En lähde niitä silti liukuhihnalta tekemään. Voi kun joskus vielä läpiajossakin onnistuisi, niitäkin kun on parit tullu. Vai onnistuinkohan kertaalleen SJ:tä vastaan...
 
Viimeksi muokattu:

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Anteeksi Pordinand siitä räkämaalista, harmittaa kyllä itseänikin että tuollainen ratkaisee pelin. En vaan käsitä että millä helvetillä ykskään niistä sun tilanteista ei johtanu maaliin. Aika paljon mulla nimittäin oli tuuria omassa päässä. Ja kiitos myllyistä! Kukapa olis uskonu että Ponikarovsky pudottaa Phaneufin... :)

Ihan pelin kuvaan sopiva maali se oli, ei siinä mitään. Se älytön tökkiminen vaan jonkun verran ärsytti. Yritin vastata siihen myllyillä mutta ne meni aika kiville.Tuuria et hirveästi edes tarvinnut, minun omaa paskaa viimeistelyä se vain oli.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös