Eilen tuli väännettyä myöhäisillan kamppailut OskariB:n Edmontonia vastaan. Ensimmäinen meni minulle 4-1, joskin tässä jos koskaan lukemat mairittelevat. Minua vietiin välillä omassa päässä kuin metrin mittaa, hienosti kaveri rakenteli hyökkäyspeliään. Täytyy myös antaa ehdottomasti positiivista tunnustusta siitä, että mukana oli muutakin kuin "syötämpä takakulmalle ja lauon onetimerin, how cool is that!!11" -settiä.
Toisessa pelissä taisin sitten olla vielä pahemmin jaloissa, ja tällä kertaa ottelu kääntyikin ansaitusti Edmontonin 5-1 voittoon. Viimeinen(kö?) taisi mennä tyhjiin kun kokeilin ilman maalivahtia, vai mitenkä se olikaan...
Joka tapauksessa hyvät pelit, kiitos vastustajalle. Mukava pelata taitavaa kaveria vastaan kun siinä saa itsekin harjoitusta oikein kunnolla. Edelleen tartteis lisää malttia ja malttia tuohon puolustuspelaamiseen, ja toisaalta myös hyökkäykseen...
edit: Äsken tulikin sitten Rosan Anaheimiä vastaan 0-4 tukkaan, ja tässä pelissä taas (ei ainakaan minun mielestäni) numerot mairittelee vähän vastustajaa. Tulikuuma moke oli Anaheimillä, ei mennyt sitten millään. Varsinkin lopussa, kun tilanne oli 0-2, paikkoja riitti - sitten yksi pomppukiekko omissa ja peli 0-3:een. Game over. Hyvä matsi enivei!