Metalpersettä vastaan alottelin liigaa, tokan erän jälkeen tilanne 2-0 mulle ja sitten netti napsahti poikki. Matsi 0-3 Metalperseelle, näillä mennään.
Eiköhän se nhlgamer olisi näitä tilanteita varten ihan paikallaan loppujen lopuksi?
Metalpersettä vastaan alottelin liigaa, tokan erän jälkeen tilanne 2-0 mulle ja sitten netti napsahti poikki. Matsi 0-3 Metalperseelle, näillä mennään.
Eiköhän se nhlgamer olisi näitä tilanteita varten ihan paikallaan loppujen lopuksi?
Pelatut ottelut merkataan vain tuloksen osalta, ellei kaikille tule mailiin tilastot. Blasphemer ja Schadowan voivat vääntää keskenään kättä siitä että pelaavatko koko pelin uusiksi, siitä mihin jäi vai antaako Schadowan voiton Blasphemerille.
Mistäs kautta sen tuloksen sai lähetettyä sähköpostiin, kun en nyt tuosta uusimmasta sitä silmiini saa mitään kautta?
Ja eiköhän me Schadowan pelailla uusi matsi? Tai sama tuo mulle jos merkataan sulle 2-0 voitoksi, en voittaisi kuitenkaan ;)
Mistäs kautta sen tuloksen sai lähetettyä sähköpostiin, kun en nyt tuosta uusimmasta sitä silmiini saa mitään kautta?
Ja eiköhän me Schadowan pelailla uusi matsi? Tai sama tuo mulle jos merkataan sulle 2-0 voitoksi, en voittaisi kuitenkaan ;)
Joo, tottakai pelataan uus matsi, ei mitään puolentoistaerän tuloksii noteerata.
Peteliuz: Löytyykö siel mitään säätömahdollisuutta tuohon game speediin? Ite en ainakaan löytänyt mitään. Koska onhan toi aikamoista tahkoomista tolla default-asetuksella.
Onnistuin nyt liittymään liigaan. Mitenkäs pääsen pelaamaan?
Sekin näytti joltain bugimaalilta. Pahoitteluni siitä, sillä en kyllä tommosta veskan kylkimyyryä hakenut.
Joko muuten nhlgameriin on laiteltu liigaa pystyyn?
Huomenna(tänään) laitellaan. Pitää nyt miettiä noi tilastot, että jätetäänkö kylmästi vain nuo yv- ja av-tilastot pois, koska itse en ainakaan liigapeleistä saa tilastoja mailiin. EASHL ja yksittäiset onlinepelit tulee kyllä, mutta liigapelit ei. Itselle noi erikoistilannetilastot nyt on ihan yhdentekevää, koska niillä ei sarjasijoitusten suhteen ole mitään merkitystä. Ja liigaan tulee itäinen ja läntinen konferenssi eli 16 parasta pääsee aikanaan jatkoon ja pleijarit ajattelin että mennään paras viidestä periaatteella, jos kenelläkään ei ole mitään näitä vastaan?