Xbox360: NHL10 Syysliiga I

  • 11 398
  • 144

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Minulla tulee nyt pari päivää paussia kulta-ajan loputtua, mutta loppuviikosta ostan lisää.

Pari epäselvää ottelua olisi kuitenkin selvitettävänä. Flamesin, Kingsin, Sharksin ja Canucksin managereilta utelisin, että muistatteko voittaneenne Capitalsin keskenäisessä ottelussa? Kingsin muistan voittaneeni kerran, mutta toinen on hämäränä. Kesken jäänyt Flyers-matsi voidaan sopia pelattavaksi myöhemmin meikäläisen 0-2 tappiotilanteesta. Muuten pitäisi olla selvää huttua nhlgameriin laiteltavaksi.
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Mahtuuko mukaan?

Vieläkö ois vapaita jengejä tarjolla? Jos on niin voisin tulla mukaan.

Edit. Oli tuossa näköjään Columbus vapaana, joten ketään ei varmaan haittaa jos nappaan sen?
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ratkaistaanko tämä siis nhlgamerin vai liven omien statsien perusteella? En ole laittanut yhtään peliä nhlgameriin, vaikka olen pelannut jo jos kuinka paljon.
 
Suosikkijoukkue
Pata
Ratkaistaanko tämä siis nhlgamerin vai liven omien statsien perusteella? En ole laittanut yhtään peliä nhlgameriin, vaikka olen pelannut jo jos kuinka paljon.

En ole myöskään laittanut enkä tule myöskään suurella todennäköisyydellä laittamaan. Ei muista eikä jaksa
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Onhan tuo kieltämättä aika hanurista, kun ei toimi se sähköpostiin tulosten lähettäminen liigassa. Vai toimiiko jo, en ole tarkistanut vähään aikaan?
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Pelasin ehkä naurettavimman ottelun koko NHL10:n historiassa Columbusta vastaan.

Matka jatkuu.

Noh noh, Columbus on vahva. ;)

Ketuttaa kyllä se meidän jälkimmäinen peli sitten myöhemmin. Ensin yritettiin pelata heti ekan pelin perään, mut katkes yhteydet. Taisi sinulta katketa siinä alussa kun katosit sitten offline tilaan ja myöhemmin kuin yritettiin niin iskit pelin yhteen nollaan ja meikäläiseltä vaan jähmetty ruutu. Eikä siittä enään mihinkään päässy, oli pakko lyödä boksi kiinni. Harmittava ensimmäinen tappio tuli tilille.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hiljaista on tämän osalta ollut... Huomenna n. klo 20 --> voisin ainakin itse olla onlinessa pelailemaan. Koitetaas nyt tahkota niin saatais pleijaritkin joskus käyntiin.
 

J.Shelley#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP,Toronto Maple Leafs.
Nostellaas tätäkin ylös...

Tuossa listassa näyttää olevan Oilers vapaana, voin sen ottaa, jos se vain käy muille pelaajille?

GT:Teslon
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kävinköhän tällekin liigalle niin että alku menee ihan vauhdikkaasti mutta sitten homma tyssää. Itse en ainakaan ole moneen viikkoon saanut kyseisessä liigassa peliäkään pelattua. Kutsuja peliin laitan kyllä menemään onlinessa oleville pelaajille, mutta ei ole aikoihin kukaan kutsua ottanut vastaan. :P Vaikka ovat olleet missälie creation zonella tai ihan vaan valikoissa... Jatkuvasti ei noitakaan kuitenkaan jaksa laittaa, mutta toivottavasti muutkin olis yhtä aktiivisia pelikavereiden löytämisen kanssa, että saatais tääkin liiga vielä jatkumaan. Sen verran monta peliä tuli kuitenkin jo pelattua että ois kiva saada jossain vaiheessa playoffit käyntiin myös.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Niin, ei ole tainnut kukaan pelata vähään aikaan? En ole itsekään kovin aktiivinen ollut haastamisen suhteen, mutta eipä niitä haasteita ole kyllä minullekaan tullut.

Pitäisikö pistää uusi liiga pystyyn? Ja vaikka vähän vähemmän pelaajia mukaan.
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Meikäläinen olisi ainakin uudessa liigassa mukana jos kelpuutetaan, katsoin että olin sieltä aktiivisimmasta päästä tässä Syysliigassa. Vähemmän tosiaan pelaajia ja nopeampi aikataulu ettei homma lässähdä samalla lailla kuin nyt kävi.
 

JjZz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit. Sympatiat kaikille paskoille.
mitä tuo osallistuninen vaatii? En ole yhtään perehtynyt noihin live juttuihin. Minulla ei ole kiinteää nettiyhteyttä. Millään mobiililaajakaistoilla ei taida olla noihin asiaa.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
mitä tuo osallistuninen vaatii? En ole yhtään perehtynyt noihin live juttuihin. Minulla ei ole kiinteää nettiyhteyttä. Millään mobiililaajakaistoilla ei taida olla noihin asiaa.

Juu kiinteä laajakaistayhteys vaaditaan ja boxi pitää sitten yhdistää nettiin joko normaali verkkokaapelilla tai langattomasti jolloin tarvitaan lisäksi langaton verkkosovitin boxin persuuksiin. Lisäksi tarvitset XBOXlive kulta jäsenyyden että pääset nettipelejä pelaamaan.
 

Muhkea

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL:n suomalaiset
Mites tälle liigalle on käynyt? Onko porukalla innostusta uuden (toivottavasti aktiivisen) liigan pystyyn laittamiseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös