Mainos

Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

• 42 191
  • 537

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Meidän pelikirjaan kuuluu, että piilotellaan sitä todellista potentiaalia muutaman pelin ajan, ja kun vastustaja tottuu helppoihin voittoihin niin aletaan iskemään karuja lukemia taululle. Tai jotain..

Hyvä läppä kyllä! :) Mut mitäpä noilla voitoilla on muutenkaan väliä, pääasia että pelejä tulee ja kaikilla on hauskaa. :D

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Voin viikonloppuna ottaa selvää, että missä se menee. Jos en muuten luovuta, niin voi sitten joukkuekaverit kehottaa että olisko aika tältä illalta laittaa hokkarit naulaan. heh...

No nyt se on täälläpäin kokeiltu, tuo promille raja, just pelasin jotain jenkkiä vastaan normi live matsin ja turpaan tuli 7-1.
Ja voi nrehellisesti kertoa , että kotoa löytyy aito poliisien puhallutus mittar, joten promille testi tulos näyttää tältä. 3,2 promillEA.

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Hyvä läppä kyllä! :) Mut mitäpä noilla voitoilla on muutenkaan väliä, pääasia että pelejä tulee ja kaikilla on hauskaa. :D

Näinhän se on. Toisaalta on kyllä keskimäärin paljon hauskempaa jos voittaa. :P Noh, seuraavassa pelissä teillä ei oo mitään jakoa.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Olipas...

...jännä peli. Putosin sit kyydistä pois kun tulin viimisenä pukukoppiin ja jäin sinne yksinäni mun kamojen kans seisoon kun muut lähti pelaan. Toisaalta, voisin ruokailla tässä välissä ja sit iltasella ottaa sellasen pelimaratonin jos kamuja löytyy?

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
...jännä peli. Putosin sit kyydistä pois kun tulin viimisenä pukukoppiin ja jäin sinne yksinäni mun kamojen kans seisoon kun muut lähti pelaan. Toisaalta, voisin ruokailla tässä välissä ja sit iltasella ottaa sellasen pelimaratonin jos kamuja löytyy?

Pitäis kyllä löytyä..ainakin iso-T.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
Ja pikku S tulee tekemään sellaisia ratkaisuja siniviivalle, että jopa Niinimaan "parhaimmat" kalpenevat niiden rinnalla,

Fiiu

Jäsen
Odottakaahan, lusmut, kun työläiset pääsevät vääntäytymään kotiin asti. Voi olla että tarttuu käteen ohjain ja sitten taas heitetään kello ja muut vermeet nurkkaan. ;)

Dilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, New Jersey Devils, Ässät
Odottakaahan, lusmut, kun työläiset pääsevät vääntäytymään kotiin asti. Voi olla että tarttuu käteen ohjain ja sitten taas heitetään kello ja muut vermeet nurkkaan. ;)

Jep!

Harmittaa se eilinen tappio KFI:ta vastaan. Paikkoja oli lisätä johtoa, mutta ei mennyt vain sisälle.

Itse ajattelin pukkariin ilmestyä parin minuutin sisällä.

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Noin 17:00 ilmestyn pukkariin ja pelailemaan. :) Muuta tekemistä illaksi ei sitten olekaan suunnitteilla.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sori poijaat kun Parker oli vähän pihalla aina välillä :-) Oli vielä vähän hakemista kun vasta ensimmäiset pelit lähti liikkeelle. Kiva oli pelailla ja saatiinhan napattua pari voittoakin. Itse voisin pelailla sentterinä enemmänkin kun tuo aloittaminen on se mun juttu. Tietenkin jäähyjen oton ohella :-)

Fiiu

Jäsen
Älä huoli, jokaiselle löytyy rooli. Mun ei selkeästikään kannata alkaa maalivahdiksi, oon jo muutenkin maalitaulu myös omille. Maalin edustalla on jollain tavalla mun paikka häiritsemässä vastapuolen maalivahtia ja jos joskus ehkä osuis sillä mailalla kiekkoonkin... tästä on hyvä lähteä eteenpäin. :)

Suosikkijoukkue
Real Madrid
Tänään pari peliä HC Jatkoaikaa vastaan kaveriporukalla ja tuloksena voitto sekä tappio. Voitetussa pelissä 2+0, joista toinen oli komea veto keskialueelta alakulmaan alivoimalla. Kolme kertaa tappelinkin thegon(?) Tapio Terminatoria vastaan ja aina turpaan. Hienosti Tapsa huomasi kun aloin koukkia.

PS. FHR:ää vastaan pelatessa oli vastustajalla ihminen maalissa ja aika huikea kassari oli. Kaksi maalia tehtiin, mutta parasta maalivahtipeliä mitä on tullut vastaan.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
PS. FHR:ää vastaan pelatessa oli vastustajalla ihminen maalissa ja aika huikea kassari oli. Kaksi maalia tehtiin, mutta parasta maalivahtipeliä mitä on tullut vastaan.

Sä et ole nähnytkään meidän veskareita työssään, on nimittäin liigan paras maalivahti kaksikko!!
Hyökkäys jos joskus sais kiekkoo reppuunkin niin oltas voittamattomia.
Nyt vaan äijii pukkariin, sinne itse suunnistan.

Naughty_S

Jäsen

Tjooh, itse pelailen FHR:n jengissä (sanotaanko, että olet varmasti huomannut pelihahmoni jos olet vastassa sattunut olemaan..) ja veskarimme on kieltämättä hyvä. Ja on kyllä kova pelimies myös hyökkääjänä.

HC Jatkoaikaa vastaan käytäviä matseja odotellessa.. :)

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tänään pari peliä HC Jatkoaikaa vastaan kaveriporukalla ja tuloksena voitto sekä tappio. Voitetussa pelissä 2+0, joista toinen oli komea veto keskialueelta alakulmaan alivoimalla. Kolme kertaa tappelinkin thegon(?) Tapio Terminatoria vastaan ja aina turpaan. Hienosti Tapsa huomasi kun aloin koukkia.

Meikäläinen kyllä tappelee aina jos huomaan et jollaki on haluja siihen. Enkä ole kyllä vähään aikaan hävinnyt tappelua.

Tää FHR taitaa olla se luuserijengi jota vastaan pidin nollapelin? Vai oliks se KFI...menee aina sekasin..

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Moikka kaikki!

Sen verran harmittaa ja koskettaa Markkasen tapahtuma että jätän tältä päivältä pelit kokonaan pelaamatta ja osoitan kunnioitusta sen minkä vaan pystyn ja kykenen. Pieni asia pieneltä ihmiseltä mutta tässäkin mun mielestä ajatus on tärkein...

Pete

Fiiu

Jäsen
Oli kyllä aika järkytys kun itsekin ko. aiheesta uutisen luin. Noh, tänään on liigakierros niin itse pelaaminen olisi kuitenkin jäänyt vähemmälle mutta Velhon myötä jätän tämän illan pelaamiset väliin.

Jaksamisia Markkasen perheelle, nyt heiltä kysytään henkisiä voimia.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vieläkö mahtuu mukaan? Gamertag on Miika88, kutsua tulemaan jos on tilaa.

Mä voin ihan kohta käydä kutsumassa. Milläs paikalla pelailet?

E: Pukkariin vois tulla porukkaa sit liigakierroksen jälkeen..jos KalPa pitää ton johtonsa niin ainaki Terminaattori on ihan ekstaasissa illalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy