Mainos

Xbox360 NHL 09 HC Jatkoaika

• 42 144
  • 537

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Tiedän että on paljon pyydetty mutta jos tuohon avausviestiin sais jossain vaiheessa tällaisen "roster updaten" että vois lisäillä kavereiks sitten näitä uusia tulokkaita. On nimittäin paljon mukavampi, kun näkee ketkä on online niin pystyy sitten heittää viestejä että pukkariin sieltä... jne.

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Tiedän että on paljon pyydetty mutta jos tuohon avausviestiin sais jossain vaiheessa tällaisen "roster updaten" että vois lisäillä kavereiks sitten näitä uusia tulokkaita. On nimittäin paljon mukavampi, kun näkee ketkä on online niin pystyy sitten heittää viestejä että pukkariin sieltä... jne.

lisäile sieltä klubisivulta. :)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ilmestyn pukkariin tunnin sisällä, pakko lepäillä hetki ensin työpäivän jälkeen.

Kybään asti ehdin pelailla sitten.

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Täytyy kyllä todeta että näin muutaman pelin jälkeen tuo tuntuu erittäin hauskalta pelimuodolta. Pääsin heti pelaamaan 6 vs 6 peliä toista Suomalaista jengiä vastaan ja meno oli sen mukaista. Harmi vain että oma pistetili ei avautunut sitten millään vaikka tuli annettua pari näppärää syöttöä ja kerran kävi laukaus tolpassakin.

Tätä lisää! :D

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
MikkoT ja thego näyttää uurastavan kaksin siellä oikein kunnolla. Jätkät ei paljon menuja navigoi, kokoajan on peli käynnissä ja aina kun kattoo niin ne johtaa peliä. Tutkapari??

Mä oon tosiaan tässä varmaan lopun elämää saikulla ja HC Jatkoaikaan pahemmin koukussa kuin nikotiinin. Hauskaahan tää on ja tosiaan ihan hyvin vedettiin Mikon kanssa. Terminaattori siirty vasempaan laitaan eikä tarvinu muuta tehdä ku mennä maalille odottaan syöttöä.

Ja taidan laittaa yllärinä sitten muutamalle muullekin noi "pääkäyttäjä" ominaisuudet. Mikollakaan tuskin on mitään sitä vastaan?

Jos vain sopii niin pistä vaik mulle ainaki ku tosiaan vapaa-aikaa riittää eikä täs parempaakaan tekemistä ole.

Huomasin muuten tos äskön että olen ansainnnut Pro-cardin. Eli sai pelaajan attribuutteja vielä vähän paremmaksi (checking 92). Muistakaahan ihmiset siis se että heti alussa saa jonku kolme pistettä/osa-alue mitä voi parantaa siel creation zonessa ja lisää tulee aina kun noita kortteja ansaitsee. Samoin kuin niitä luistimen teriä ja mailoja voi muokata itelle sopiviksi. Kohta takas Liveen..

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Joo, ei Welho#38 (vai mitä jargon?) ja jos ihan tarkkoja ollaan niin se oli MikkoT kuka sen oikeestaan valitsi.

Ai jengin paidan? Joku sitä ehdotti jossain, eli en voi ottaa krediittejä.

Kyselit myös jostain oikeuksista, että voiko muille antaa (jos mulla ei oo sitä vastaan mitään). Mulla ei oo mitään mitään vastaan. Kunhan mua ei potkita jengistä ailahtelevien otteiden takia. :D

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mulla vähän venyy tänään pelaan tulo... Alkuviikon kun otti löysästi töiden parissa niin nyt kostautuu. Tulen joka tapauksessa jossain vaiheessa.

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas, Englanti
X-box ja änäri saapunut :nim.merkillä Soosi pelailen, kontrollit on "vähän"hakusessa, mutta mielellään tulisin pelailemaan, mikä tahansa tontti käy.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
X-box ja änäri saapunut :nim.merkillä Soosi pelailen, kontrollit on "vähän"hakusessa, mutta mielellään tulisin pelailemaan, mikä tahansa tontti käy.

Sellanen siellä näky olevankin jo. Olin just tulossa kyseleen että kukas kumma? Mut ok.

Muille tiedoks että laittelin nyt niitä toiminnanjohtaja tunnareita joillekin. Tarkotus ei ole nuolla kenenkään persettä tai sorsia ketään. Vetelin niitä päästä ja heittelin sellasille jotka nyt on siellä ollu "alusta" asti ja keiden uskon sitä pelaavan vielä tän viikonkin jälkeen. Jos joku teistä originaaleista jäi saamatta ylennystä niin hoidetaan kuntoon toisena päivänä.

Ja hei, kuka olet Reiszga tai jotain sinnepäin? Laita tänne viestiä niin katotaan saatko kutsun HC-porukkaan ;) pelkkä xbox-yksityisviesti ei mulle ikävä kyllä riitä.

LordKane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sellanen siellä näky olevankin jo. Olin just tulossa kyseleen että kukas kumma? Mut ok.

Muille tiedoks että laittelin nyt niitä toiminnanjohtaja tunnareita joillekin. Tarkotus ei ole nuolla kenenkään persettä tai sorsia ketään. Vetelin niitä päästä ja heittelin sellasille jotka nyt on siellä ollu "alusta" asti ja keiden uskon sitä pelaavan vielä tän viikonkin jälkeen. Jos joku teistä originaaleista jäi saamatta ylennystä niin hoidetaan kuntoon toisena päivänä.

Ja hei, kuka olet Reiszga tai jotain sinnepäin? Laita tänne viestiä niin katotaan saatko kutsun HC-porukkaan ;) pelkkä xbox-yksityisviesti ei mulle ikävä kyllä riitä.

Laitoin tossa muutama sivu sitten, mutta tais mennä kaikilta ohi :)

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
#93 joutui useassa ottelussa pakin tontille ja täytyy sanoa, että kädet jäätyi aika pahasti välillä. Kunnioitus pakkeja kohtaan nousi isoksi, itseäni jännitti oikeasti varsinkin alimpana miehenä avauspaikkaa etsiessä. Tehot oli hukassa koko illan, vaikka hyökkäämään pääsikin. Jatkoajalla oltiin useasti ja pari rankkarikisavoittoakin tuli, kun tekoäly laittoi kiekot pussiin.

Yhdessä pelissä tuli klassinen maali, kun vastustaja oli saamassa jäähyä. Molari luisteli vaihtoaitioon ja kiekko lirui koko kentän HC jatkoajan tyhjään maaliin. Siinä illan highlight. Ai niin, tulihan otettua ensimmäinen tappelu ja siitä voitto. Huomenna lisää, mulla on vapaapäivä!

MikkoT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Canadiens
Olisko pelaajia näin aamusella? Itse saikulla, joten aikaa olisi lähes koko päivä. Eipä ole muutakaan tekemistä.

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Tähän väliiin pieni kysymys: Onko arvosteluissa "haukuttu" mailannostamisen helppous vieläkin pelissä vai onko se jo mahdollisesti korjattu pois? Tuli ainakin itsellä vastaan muutamissa arvosteluissa vastaan tuo, että mailaa nostamalla kiekon saa todella helposti pois.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tähän väliiin pieni kysymys: Onko arvosteluissa "haukuttu" mailannostamisen helppous vieläkin pelissä vai onko se jo mahdollisesti korjattu pois? Tuli ainakin itsellä vastaan muutamissa arvosteluissa vastaan tuo, että mailaa nostamalla kiekon saa todella helposti pois.

Taitolaji sekin. Eikös se ole ihan oma moka jos sulta saadaan se kiekko vietyä? En siis tarkota sua henk.koht. vaan ihan yleisesti. Ei ainakaan ääneen kukaan "meidän" väestä ole valittanu.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitolaji sekin. Eikös se ole ihan oma moka jos sulta saadaan se kiekko vietyä? En siis tarkota sua henk.koht. vaan ihan yleisesti. Ei ainakaan ääneen kukaan "meidän" väestä ole valittanu.

Jep, hyvin ajoitettu mailan nosto on tehokas, mutta jos yrität sitä, hyökkääjän on suht helppo siirtää kiekko sivuun tai suojata, ja kiertää sinut. Huonosti ajoitettu mailan nosto johtaa useimmiten slashing/high sticking, 2 minuutin vierailun jäähyaition. Siellä sitä sitten naama punasena istutaan ja katotaan kun kaverit pelaa alivoimaa kolmannen erän lopussa tilanteessa 2-2.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Terminaattori tulee myös pukkariin kohta vaikka siellä näyttäis olevan kuuden pelaajan peli menossa. No josko sieltä joku vaikka lähtis suosiolla vetään tai tulis lisää porukkaa. Varmaan kohta syytä mennä lääkärin juttusille tästä peliriippuvuudesta kun on melkein Veteraani Kortti jo taskussa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy