Kiitos pelistä ja sitä sattuu, Ässillä pelasi ihan salee Sakari Salminen salanimellä, siksi hävittiin!
Joo mä katoinkin että se yksi pelaaja kyllä dominoi.
Kiitos pelistä ja sitä sattuu, Ässillä pelasi ihan salee Sakari Salminen salanimellä, siksi hävittiin!
X-box ja änäri tulossa loppuviikosta, mikäs on HC Jatkoajassa tilanne, vieläkö on paikkoja auki, oikeastaan mikä tahansa tontti kelpaa.
Saavun pukkariin aivan kohta, odotelkaa jos siellä on just teillä peli alkamassa.
E. Ei siellä ole oikein ketään onlinessa, joten huudelkaa tässä jos ootte menossa pelaamaan.
Kunhan toi telkkumatsi loppuu, niin minäkin ryntään kehiin.Mä tuun kans ihan just Liveen. On siel ainaki Joretus ja Lake...
Kysyn nyt kolmannen kerran, että mahtuuko mukaan
Gamertag: Lord Eikka
Sir. Kwaak / topaw ilmoittautuu nyt tännekin. Hyökkäykseen jos pääsis johonki.
Mikäli tulkitsin sarjataulukkoa oikein, HC Jatkoaika on tämän päivän jälkeen maailmanlistalla sijalla 32, ja suomenkielisistä joukkueista toisena. Pakko vielä tähän liittää kehut Terminatorille, joka piti maalinsa suulla meitä pystyssä huonoina hetkinä ja mahdollisti viimeisen 2-0 voiton.
Aivan loistavasti Jääkiekkokaukaloiden suurin ja kaunein maalivahti The Terminator piti joukkuetta pystyssä!
Rupeahan Velhokin terästäytymään sait aikamoisen maailmanluokan kirittäjän ;)
En ollut todistamassa noita maaleja, joten ei pysty kommentoimaan...No hei! Joku yhdeksän vetoa ja sellasia Jujen lämärin verosia kaikki. Eikö kukaan muista että tein yhdessä pelissä myös kaksi maalia pakin tontilta? ;)
Mut vois kyl joku keksiä täs jonku salaisen foorumin meidän taktiikoille ja pelikirjoille. Tässä on ainaki itellä tullu mieleen yhtä sun toista. Ja tosiaan jos jokainen viittis pitää ne kuulokkeet korvilla ja mielellään käyttää sitä mikkiä jos tulee jotain nerokkaita ajatuksia pelin aikana.
Hyviä pelejä kyllä oli tänään ja kolmestaankin saatiin voittoja kasaan. Tietokonepelaajien kans on ihan hyvä pelata jos jokainen vaan muista pyytää niilt syöttöjä ja laukauksia sopivina hetkinä. Nyt on kyl pakko laittaa jo nukkuun mut oon yleensä melko myöhään valveilla niin pistäkee viestiä jos on muita "unettomia".
Enpä taidakkaan sitten päästä pelaamaan, nimittäin Live-aika loppukin jo viime viikolla, ja tili huutaa tyhjyyttään. Kun sitä live-aikaa (joskus sitten) tulee hankittua, olen back is pisnes, jos vaikka jossain vaiheessa jotain kakkosjoukkuetta pystyyn jos halukkaita löytyy tarpeeks?
Kyllä tuossa varsinaisessakin jengissä on vielä tilaa ihan riittävästi.
Pystyn mahdollisesti jäjestämään meille yhdeltä foorumilta oman yksityisen alueen, jossa voidaan setviä pelikirjaa yms. Palaan asiaan myöhemmin tänään.
Aivan loistavasti Jääkiekkokaukaloiden suurin ja kaunein maalivahti The Terminator piti joukkuetta pystyssä!
Rupeahan Velhokin terästäytymään sait aikamoisen maailmanluokan kirittäjän ;)