XBox: NHL13 - EASHL - HC Jatkis

  • 40 363
  • 537

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Viikonloppuna pelejä viimeistään! Pääsee TheoTumberson kans heti lentävällä startilla mukaan!
 

Sim_Sam

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP, Punamustat pelipaidat, 60min paine ja DDR
Moroo. Mahtuuko vielä "veteraani" mukaan? Kokemusta löytyy NHL peleistä, jo segan, sekä nintendo 64 ajoilta. Tosin pelaajani ei ole vielä kauhean kehittyny, (joku veteraani) koska päivitin nettini muutama päivä sitten reilumpaan laajakaistaan ja kavoin tuon pelin taas pitkästa aikaa esiin, joten taidot on varmaan alkuun aika ruosteessa. Aikaa on nyt liikaakin.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Moroo. Mahtuuko vielä "veteraani" mukaan? Kokemusta löytyy NHL peleistä, jo segan, sekä nintendo 64 ajoilta. Tosin pelaajani ei ole vielä kauhean kehittyny, (joku veteraani) koska päivitin nettini muutama päivä sitten reilumpaan laajakaistaan ja kavoin tuon pelin taas pitkästa aikaa esiin, joten taidot on varmaan alkuun aika ruosteessa. Aikaa on nyt liikaakin.

Ei muuta kuin liittymispyyntöä joukkueeseen! :)
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Bobby "Helminen" Luu #41 aktivoituu jälleen uudestaan. Oma pelaaja on nyt vaihtanut niin ominaisuuksia paremmaksi ja pelitapaa pelinrakentajaksi. Lisäksi numero ja selostusnimi on nyt valittu suuresti arvostamaani ihmistä kunnioittaen. Mieluisin pelipaikka tässä järjestyksessä: OL / VL / KH. Tarvittaessa myös pakissa, mutta harvemmin siitä mitään tulee, paitsi ehkä omissa kolisee turhan usein.

On ollut hieman turhan kiireistä viime aikoina ja nyt ainakin tämä viikko menee loman merkeissä, joten aikaa on enemmän kuin tarpeeksi ( = tasan niin paljon kuin muija antaa pelata :) ). Pahoittelut epäaktiivisuudestani!

Tänään olen 18-> koko illan peleillä, eikä ole liigapelejä tällä hetkellä esteenä itsellä. Joten saadaanko porukka kasaan ja kiakko jäähä?
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Olisko tänään pelejä? Itse voisin ainakin 2 peliä pelata, jos saadaan porukkaa kasaan? Palssi on mukana, onko muita ja mihin aikaan? Itse olen livessä melkein koko illan. Saunavuoro on 21-22, joten silloin ei mulle käy.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Kohta linjoille, joten kaikki vaan pelaamaan!!!
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Noniin! Kirjotukset ohi ja alkaa olla aika palailla EASHL:n pariin. Muutaman sparrin otin tuossa lammittelyksi ja vahan jokaista pelipaikkaa kavin lapi. Oiskos jo tanaan illalla jotain peleja?
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes
Ilmotelkaas tääl jos tulossa pelaamaan clubimatseja. Muut pelimuodot ei nappaa, enkä jaksa päivystää boxilla, joten ilmotelkaa =)
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Sen verran vahan on ollut peleja (paluuni jalkeen en ole paassyt pelaamaan yhtakaan), etta paatin menna kokeilemaan toiseen seuraan. Jos homma siella ei toimi niin voin palata takaisin mutta kiitokset niista peleista mita silloin joskus pelattiin ja onnea talle seuralle jatkoon, toivottavasti saatte peleja jatkossa kasaan paremmin
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tuntuu, ettei aika riitä näin kevään kynnyksellä enää mihinkään ja noi GMC-liigat vie sen vähäisenkin Xbox-ajan minulla, joten laitan luistimet naulaan EASHL:n puolella. Kiitos jokaiselle pelaajalle kenen kanssa olen saanut pelata ja rupatella mukavia pelien lomassa!

Erityiskiitokset Lukolle, HellReiserille, Lutserolle ja Decille! Jospa taas ensi vuonna joidenkin kanssa löydämme samaan porukkaan pelaamaan :)
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Tuntuu, ettei aika riitä näin kevään kynnyksellä enää mihinkään ja noi GMC-liigat vie sen vähäisenkin Xbox-ajan minulla, joten laitan luistimet naulaan EASHL:n puolella. Kiitos jokaiselle pelaajalle kenen kanssa olen saanut pelata ja rupatella mukavia pelien lomassa!

Erityiskiitokset Lukolle, HellReiserille, Lutserolle ja Decille! Jospa taas ensi vuonna joidenkin kanssa löydämme samaan porukkaan pelaamaan :)

Kiitoksia vaan itsellesi peleistä.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
Keitäs tulisi mukaan lauantai-illan kuumiin eashl geimeihin mukaan?
Itse flunssaisena kotona niin koko ilta olisi aikaa pelailla ja hiukan herätellä kivenkovaa hc jatkista taas jaloilleen
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pahoittelut kun itsellä on jäänyt aika vähiin eashl pelit, nuo gm connected liigat vie niin paljon aikaa, mutta koitan aina mahisten mukaan ehtiä peleille.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Linjoille ja peleille, hopi hopi...
 

janbo

Jäsen
Kiitos kaikille illan peleistä. Oli mukava jauhaa taas pitkästä aikaa isommalla porukalla. Vielä oli itsellä ainakin vähän hakemista, mutta kyllä se siitä taas lähtee! Torstaina pitäisi Soneran mukaan aueta laajakaistayhteys niin pelaaminenkin taas helpottuu.
 

Nebula

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Crosbyn Pingviinit ja Lindrosin Flyers
Jos vaan pelaajia löytyy niin tänään myöhällä voisi muutaman pelin pelailla. Noin klo23.30 ->
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös