Yritin liittyä (Send a join request), mutta ilmoitti ettei seura ota vastaan pyyntöjä tällä hetkellä.
Kokeiles uudestaan.
Yritin liittyä (Send a join request), mutta ilmoitti ettei seura ota vastaan pyyntöjä tällä hetkellä.
Moroo. Mahtuuko vielä "veteraani" mukaan? Kokemusta löytyy NHL peleistä, jo segan, sekä nintendo 64 ajoilta. Tosin pelaajani ei ole vielä kauhean kehittyny, (joku veteraani) koska päivitin nettini muutama päivä sitten reilumpaan laajakaistaan ja kavoin tuon pelin taas pitkästa aikaa esiin, joten taidot on varmaan alkuun aika ruosteessa. Aikaa on nyt liikaakin.
Olisko tänään pelejä? Itse voisin ainakin 2 peliä pelata, jos saadaan porukkaa kasaan? Palssi on mukana, onko muita ja mihin aikaan? Itse olen livessä melkein koko illan. Saunavuoro on 21-22, joten silloin ei mulle käy.
Tuntuu, ettei aika riitä näin kevään kynnyksellä enää mihinkään ja noi GMC-liigat vie sen vähäisenkin Xbox-ajan minulla, joten laitan luistimet naulaan EASHL:n puolella. Kiitos jokaiselle pelaajalle kenen kanssa olen saanut pelata ja rupatella mukavia pelien lomassa!
Erityiskiitokset Lukolle, HellReiserille, Lutserolle ja Decille! Jospa taas ensi vuonna joidenkin kanssa löydämme samaan porukkaan pelaamaan :)