Xbox 360: NHL14 GM Connected Liiga

  • 47 222
  • 666

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Onko tuosta Coloradon managerista mitään tietoa? Kaveri ollut näköjään 16 päivä viimeksi linjoilla, niin eiköhän joutaisi potkaista ainakin toistaiseksi pois. Itse en ainakaan halua mitään simu loukkaantumisia, vaan mieluummin pelaan konetta vastaan.
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Alkaa nyt vähän haiskahtaa nää farmiin pudotettujen marginaalimiesten palautuspyynnöt, joita Muzzinin jälkeen on alkanut virtaamaan. Muzzinin ymmärrän, koska mies paukahti oudosti simuloinnin yhteydessä waivereihin, toisin kuin aikaisempien jaksojen waivereihin joutuneet 2-suunnan sopparin omaavat suojatut pelaajat, joita paukkui pitkin jaksoa waivereihin. Moni joukkue siirteli roppakaupalla kahden suunnan sopimuksen omaavia miehiä kokonpanon ja farmin välillä pitkin jaksoa, suojattuja ja suojaamattomia. Apukoutsi ei siirtele kuin yksittäisen pelaajan ja senkin simuloinnin yhteydessä. Epäilenkin ettei farmiin miehiä siirtäessä ole huomioitu, että myös kahden suunnan sopimuksen omaavat pelaajat joutuvat läpäisemään waiversit, mikäli heillä lukee sopimuksessaan suojauksen kohdalla "kyllä". Kun tälläistä suojattua pelaajaa on siirretty alas, ilmestyy hän waivers-listalle ja hänet voi poimia. Seurauksena manageri ihmettelee miksi joku on voinut pomia kahden suunnan sopparilla olleen pelaajan ja tuo sen nyt esille käyttäen Muzzinin kylläkin eriävää tilannetta ennakkotapauksena.
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Senhän takia meillä on waiversit käytössä, ettei pelaajia voi miten vaan siirrellä. Waiverseistä menee koko idea, jos jokainen voi vaan aina sanoa että apuvalmentaja sen sinne heitti, että antakaa se takaisin. Muzzin ja Emmerton tosiaan tulivat heti simuloinnin jälkeen waiwereihin, mutta miten ekan simuloinnin jälkeen homma meni? Oliko silloin näitä täällä mainittuja äijiä heti waiwerseissa? Jos ei ollut, tässähän on kyseessä vain ja ainostaan omien virheiden korjaaminen.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Onko tuosta Coloradon managerista mitään tietoa? Kaveri ollut näköjään 16 päivä viimeksi linjoilla, niin eiköhän joutaisi potkaista ainakin toistaiseksi pois. Itse en ainakaan halua mitään simu loukkaantumisia, vaan mieluummin pelaan konetta vastaan.

Näyttäis olevan taas linjoilla, juuri pelasin sitä vastaan.
 

Tammi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampa Bay Lightning
En oikein usko, että kukaan noissa on mitään huijaillut. Itse nostin pelaavaan kokoonpanoon aivan alussa pari pelaajaa enkä sen jälkeen ole koskenutkaan kokoonpanosiirtoihin. Sen jälkeen mennyt aulie, tyrell, pyatt ja joku neljäs ilman minun hyväksyntää waiwereille. En käsitä miksi apuvalkku päättänyt noin tehdä, kun mitään hyötyä siitä ei ole. Aulie ja pyatt ovat vieläpä pelaavassa kokoonpanossa.
Kaiken muun hyvän lisäksi peli myös pistänyt jo kaksi pelaajaa (salo, martin) "eläkkeelle" kesken kauden.
 

Kurkijalka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turtleneck
Onko tuosta Coloradon managerista mitään tietoa? Kaveri ollut näköjään 16 päivä viimeksi linjoilla, niin eiköhän joutaisi potkaista ainakin toistaiseksi pois. Itse en ainakaan halua mitään simu loukkaantumisia, vaan mieluummin pelaan konetta vastaan.

Jees mukana ollaan, pahoittelen tuota taukoa, tuli vähän arvaamattomia käänteitä elämään. Nyt ollaan kuitenkin taas täysillä linjoilla!
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jees mukana ollaan, pahoittelen tuota taukoa, tuli vähän arvaamattomia käänteitä elämään. Nyt ollaan kuitenkin taas täysillä linjoilla!

Mukava kuulla. Mieluummin vaikka häviän sinua vastaan kuin pelaan botin kanssa tai annan pelin mennä simuun :) Ja kyllä se oikea elämä menee tämän änärin edelle, niin älä siitä huolehdi. Tänne vain ilmoitusta jos on tiedossa jokin mahdollinen tauko ja bottia päälle.
 

Unlucky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Washington Capitals
Pahoittelut Capitalsin epäaktiivisuudesta viime päivinä! On nyt meneillään 10 päivän työputki (pääosin iltavuorossa), joten ei ole ehtinyt / jaksanut vaivautua änärin äärelle. Onneksi perjantaina helpottaa.

Nyt olisin sitten pelivalmiudessa klo 13.00 asti, jos joku vastustaja pääsisi aamusta peleille. Illalla päästään myös paikalla arviolta 22-23 aikoihin. Vastassa olisi: VAN, PHI, FLO, NYI, MIN, PHX ja COL.
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
NYI, Chicago ja Columbus voisivat ilmoitella milloin pääsevät peleille. Ottawa käytännössä pelivalmiina koko päivän kärppämatsia lukuunottamatta, YV:n kautta voi laittaa viestiä jos en ole boksilla päivystämässä!
 

Kiekkomies_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings
Kingsillä mahdollisuus pelata nyt noin tunnin verran ja illalla 17-20. Phoenix, Vancouver ja Buffalo vastassa. Mites Buffalo, ei ole miestä kolmeen päivään livessä näkynyt?
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Vieläkö löytyy vapaita jengejä? Voisin liittyä mukaan, jos tilaa on.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
New Jersey tänään linjoilla, tästä hetkestä tuonne iltaseen asti. Philly x2, Nääsville sekä Toronto vastassa.
 

K33pr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Alkaa nyt vähän haiskahtaa nää farmiin pudotettujen marginaalimiesten palautuspyynnöt, joita Muzzinin jälkeen on alkanut virtaamaan. ...

Senhän takia meillä on waiversit käytössä, ettei pelaajia voi miten vaan siirrellä. Waiverseistä menee koko idea, jos jokainen voi vaan aina sanoa että apuvalmentaja sen sinne heitti, että antakaa se takaisin. Muzzin ja Emmerton tosiaan tulivat heti simuloinnin jälkeen waiwereihin, mutta miten ekan simuloinnin jälkeen homma meni? Oliko silloin näitä täällä mainittuja äijiä heti waiwerseissa? Jos ei ollut, tässähän on kyseessä vain ja ainostaan omien virheiden korjaaminen.

Mulla on loukkaantunu yhteensä neljä pelaajaa, kolme simussa. Jokasen loukkaantumisen jälkeen menny kokoonpanot sekasin. Itse olen laittanut waivereihin tarkotuksella yhden 28 vuotiaan 74 ovr jätkän, enkä muuta. Tottakai voin sanoa, että apulaisvalmentaja ne sinne heitti koska se ne sinne heitti. San Josen GM ei näköjään aijo palauta D'agostinia, no ihan miten vaan treidiyhteydet sinne on sitten suljettu.
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Mulla on loukkaantunu yhteensä neljä pelaajaa, kolme simussa. Jokasen loukkaantumisen jälkeen menny kokoonpanot sekasin. Itse olen laittanut waivereihin tarkotuksella yhden 28 vuotiaan 74 ovr jätkän, enkä muuta. Tottakai voin sanoa, että apulaisvalmentaja ne sinne heitti koska se ne sinne heitti. San Josen GM ei näköjään aijo palauta D'agostinia, no ihan miten vaan treidiyhteydet sinne on sitten suljettu.
Ei mun viestistä nyt tuohtua kannata, kyllä mä sulle sen D'Agostinin voin palauttaa en mä sitä sanonut. Pidin ukkoa jopa varmuuden vuoksi kokoonpanon ulkopuolella ettei loukkaantuisi, kun asian toit esille. Ei yksi D'Agostini mun maalinteko-ongelmia ratkase :)

Tarkotus oli vaan tuoda ongelma noitten waivereitten kanssa esille, että jos keksittäisiin siihen joku ratkaisu ettei tulisi poimittua näitä vahingossa waivereihin joutuneita pelaajia. Ehkä vähän turhan kärkkäästi asian esitin. Esim. välittömästi simuloinnin jälkeen waiverseissä olevia pelaajia ei saa poimia, ne ovat apulaisvalmentajan vahinkolaukauksia.

Heitän D'Agostinin farmiin, jolloin mies ilmestyy taas waivereihin. Voit sen sieltä poimia niin et menetä varausvuoroasiakaan - sopiiko tällainen järjestely?
 

TurtleDef

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carolina Hurricanes, Panthers, Tampere
Pakko kysyä mitä vittua tässä pelissä tekee vielä Marc Savard? ei ole kolmeen vuoteen pelannut, eikä tule pelaamaan..

Waiweri asoista sen verran, että laitoin A. Jonhnsonin alas, mutta Palmieria ei tullut mieleenkään laittaa.
Jos suinkaan mahdollista, tehtäiskö Heko joku diili takaisinpäin Palmierista?
Muuten ei haittais, mutta hyvä potentiaalinen varamies hän on.
 

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Onhan tuolla Prongeriakin vielä :)

Oon linjoilla nyt puoleen yöhön täällä ois Anaheim, Detroit, Washington, LA, Phoenix ja Toronto vastassa. Meen gta:n pariin, mutta kutsua rohkeasti!
 
Viimeksi muokattu:

Cream

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Jesse Niinimäki
Canesin jakso pulkassa ja Raleighin ylpeys seilaa jostain käsittämättömästä syystä (Rouva Fortuna) kolmen ottelun voittoputkessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös