Xbox 360: NHL14 GM Connected Liiga

  • 47 225
  • 666

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Pelaajakaupat avattu, kun muuan Jaromir viilettää loppu-uransa Wild paita päällä ! :) (älä telo Jarmoa tän jakson peleissä)

Joukkueen tiedot päivitetty pelaajavaihdot ketjuun. Uutta seuraa etsivät mm. Brodziak, Heatley, Niederreiter sekä huippu maalivahtikaksikko Bäckström Harding.

Chicago on vielä jäljellä. Monelta pääset tänään pelille ?
 

paki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pelaajakaupat avattu, kun muuan Jaromir viilettää loppu-uransa Wild paita päällä ! :) (älä telo Jarmoa tän jakson peleissä)

Joukkueen tiedot päivitetty pelaajavaihdot ketjuun. Uutta seuraa etsivät mm. Brodziak, Heatley, Niederreiter sekä huippu maalivahtikaksikko Bäckström Harding.

Chicago on vielä jäljellä. Monelta pääset tänään pelille ?

Heti kunhan täältä yliopiston pakkoruotsista pääsen eli tunnin päästä. Neljän jälkeen lähden pelaamaan kiekkoa eli ehtisitkö tässä päivällä pelaamaan matsin pois?
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
New jersey taas tänään linjoilla 12:45-16:00 kerkeäisikö philly, toronto tai nääsville pelaamaan pelejään veks?
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Ei mun viestistä nyt tuohtua kannata, kyllä mä sulle sen D'Agostinin voin palauttaa en mä sitä sanonut. Pidin ukkoa jopa varmuuden vuoksi kokoonpanon ulkopuolella ettei loukkaantuisi, kun asian toit esille. Ei yksi D'Agostini mun maalinteko-ongelmia ratkase :)

Tarkotus oli vaan tuoda ongelma noitten waivereitten kanssa esille, että jos keksittäisiin siihen joku ratkaisu ettei tulisi poimittua näitä vahingossa waivereihin joutuneita pelaajia. Ehkä vähän turhan kärkkäästi asian esitin. Esim. välittömästi simuloinnin jälkeen waiverseissä olevia pelaajia ei saa poimia, ne ovat apulaisvalmentajan vahinkolaukauksia.

Heitän D'Agostinin farmiin, jolloin mies ilmestyy taas waivereihin. Voit sen sieltä poimia niin et menetä varausvuoroasiakaan - sopiiko tällainen järjestely?
Noh, hyväksyin sitten sen vaihtotarjouksen 7. kierroksen pickiin kun ei vastausta kuulunut ja lähden tässä iltapäivällä Mikkeliin huomista peliä varten.
 

blackmamba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Noniin. Anaheim linjoilla tänään klo 17.00 -> 21.00. Phoenix, Buffalo x2, Phili ja Canucks oisi vielä pelaamatta!

Illalla TPS-Hifk matsissa, joten oisko mahdollista et pelattais hieman 9 jälkeen, asun turussa niin luulisin et oon kotona siinä 9 huitteilla.

E. Muuten oon linjoilla tossa 3 jälkeen pari tuntia, jos joku Canukkeja kaipailee.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Montreal nyt linjoilla ja jäljellä olisi colorado ja islanders. islandersin gm näyttää pelaavan gta:ta mutta ei vastaa mitään viestiin. pelaako kyseisellä konsolilla gm:n lisäksi joku toinenkin esim. veli tai vastaava?
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
New Jersey saanut pelit pakettiin Nääsville vaan puuttuu mutta ei ole GM ollut siellä 24. päivän jälkeen joten mun puolesta saa jo simuloida.
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Onko kukaan muu havainnut vastaavaa, että boxi joskus kyykkää kun koittaa mennä pelaajavaihtoihin? Todella turhauttavaa, kun saa käynnistellä uudelleen.
 

Qkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Buffalo linjoilla taas illan matsin jälkeen. 5 peliä pelaamatta mutta eiköhän nuo hoidu jos porukka sattuu olemaan onlinessa. Ensi jaksossa vähän aktiivisempaa suorittamista. Jäljellä on DAL, NYR, ANA x2 ja LA.
 

Petro

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues
Eikö kellään tosiaan riittäisi aikaa komissaarin hommaan? Valitettavasti taas menee simulointi huomisaamuun, kun en ennen boxille pääse.
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
Martin Havlatista (84 ovr TL 90 luistelu 4,515milj/2v) ja Brad Stuartista (84ovr PP 3,225milj/1v) kuullaan mieluusti tarjouksia! Lähtee myös pakettina. Vaihdossa toivotaan top-6 laituria ja rightin pakkia. Ottakaa yhteyksiä täällä JA:n puolella, en pääse boxille.
 

Wilderness

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minnesota Wild
Juu Nashville pahoittelee etten hetkeen päässyt. Huomisen kemian kirjotukset painanu päälle. Vielä itsellä olisi vastassa Phoenix ja Winnipeg. Olisiko milloin mahdollista pelata?
 

huoh

Jäsen
Anaheim nyt linjoilla ainakin nyt sinne ysiin. Pho, van ja buffalo pelaamatta.
Ihan mielellään pelais nuo pelit kuleksimasta, niin ei tule simuloinnissa loukkaantumisia.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eikö kellään tosiaan riittäisi aikaa komissaarin hommaan? Valitettavasti taas menee simulointi huomisaamuun, kun en ennen boxille pääse.

No itse voisin periaatteessa ainakin toistaiseksi ottaa komissaarin hommat hoitooni, kun itsellä tätä joutoaikaa tällä hetkellä riittää. Eihän siinä ilmeisesti pidä muuta valvoa kuin treidejä ja hoitaa nuo jaksot aina eteenpäin?
 

Heko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Maple Leafs
No itse voisin periaatteessa ainakin toistaiseksi ottaa komissaarin hommat hoitooni, kun itsellä tätä joutoaikaa tällä hetkellä riittää. Eihän siinä ilmeisesti pidä muuta valvoa kuin treidejä ja hoitaa nuo jaksot aina eteenpäin?

Kannatan vaihtoa, jos kerran innostusta komissaarin hommiin löytyy.
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Täältäkin löytyisi yksi vapaaehtoinen hoitamaan komissaarin touhuja, mutta Kärppä89 voi tuon toki hoitaa kun aikaisemmin kerkesi ilmoittelemaan.
 

Kärppä89

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Pitääkö minun sitten vain valita tuo että korvaa komissaarinavalinta? mikä on sitten tilanne, että onko pelejä vielä paljon pelaamatta?
 

Julma#71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pitääkö minun sitten vain valita tuo että korvaa komissaarinavalinta? mikä on sitten tilanne, että onko pelejä vielä paljon pelaamatta?
Mulla on 1 matsi NYI:tä vastaan, mutta olisi tarkoitus pelata se liigakierroksen jälkeen.

Laitat sieltä korvaa komissaarina -> ilmeisesti muut managerit saavat äänestää, toteutetaanko korvaus. Toinen mahdollisuus on että Petro itse käy antamassa komissaarioikeuden.
 

Qkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Buffalolla tarkoituksena alkaa nyt pelaamaan pois noita matseja. Kingsiä vastaan eka ja sit vaan haastetta tulemaan.
 

El Guaje

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks, Spurs
Calgary linjoilla tuohon 23-24 asti. Toronto, Detroit ja Colorado jäljellä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös