Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 194
  • 2 672

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
En edes lue Jälkipeli-ketjua vielä, ei pysty vieläkään. Meni eilen kuppi täysin nurin, siis aivan täysin. Mua ei ole koskaan, ikinä vituttanu joku peli niin paljon. Calgarya vastaan piti pelata 21.15 mut siellä oli Titansilla jotain hässäkkää, peli alotettiin jotain 21.45. Eikä sillä siis mitään väliä, ei mua haittaa venailla puolta tuntia. Yleensä sählään siinä sit jotain muuta sen aikaa. Tällä kertaa vaan olin luvannu himassa että vien koirat pihalle heti puolen jälkeen.

No kappas kun kello nasahti puoli niin siinä seiso vieressä sellanen ihmisen näköinen kyselemässä...

K: Paljonko kello on?

V: Joo, se on vähän yli puoli, meen kohta. Ei noi koirat nyt kuole vartissa kusihätäänsä.

K: Sun piti pelata vartin yli...

V: Piti joo mut kaverilla on tossa pientä säätöö, tulee ihan just.

K: Miks tossa ruudulla lukee "Pelaa nyt", etkä pelaa?

V: Se ei liity tähän verkkoliigaan mitenkään, se on yksinpeliä varten tai jos on kaveri jota vastaan pelata.

K: MITÄ?! Sä sanot että kaveria vastaan, no eikö sun nyt pitäny pelata kaveria vastaan?

V: No ei toi oo mun sellanen kaveri, en mä tunne sitä henk.koht. eikä se ole täällä.

K: Sä kusetat mua ja yrität saada iltalenkin laitettua mulle.

V: No en. Mä meen heti kun saan tän pelattua. Nyt alkaa peli hei, menee reilu vartti.

Sit alkaa demot pyöriä peliä varten ja koitan kasata itteeni peliin. Tää hahmo tulee viereen seisoon...

K: Ootko siniset vai punaset?

V: Sini...saatana, omissa soi. Voi vitun vittu, oikeesti. Anna hetki rauhaa.

K: Meneekö hermot? Miks sä pelaat jos et pärjää näille "kavereilles"?

En vastannu mitään kun se hahmo käänty poispäin. Pystyin hetken pelaan. ja parissa minuutissa hahmo hengitti niskaan.

K: Haha, häviät. Lopeta jo ja mee ulos

V: Suksi vittuun nyt.

Ja sitten alko JiVe sekä AlluLahteenmaki pommittaa viestejä, ruutu täynnä Xboxin ilmotuksia eikä kiinnostanu enää, lukemat 3-0.

Sellasta mulla.
 

Titans

Jäsen
Joo, mulla oli ongelmaa ja pääsin vasta puolisen tuntia myöhässä. Nyt kyllä kans ymmärrän mikä suhun Wicci iski. Vittuillen tälle hahmolle otit sitten niitä kiekko katsomoon jäähyjä? :D
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos enemmistö on pelitahdin kiristämisen puolesta, niin kai siihen on tyydyttävä tai Oskarihan sen päättää. Yleisesti tuo ei varmaan ole ongelma meikäläisellekään mutta varmasti joitakin jaksoja tulee joissa sitten ehkä joku matsi menee konepeluuksi.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Jos enemmistö on pelitahdin kiristämisen puolesta, niin kai siihen on tyydyttävä tai Oskarihan sen päättää. Yleisesti tuo ei varmaan ole ongelma meikäläisellekään mutta varmasti joitakin jaksoja tulee joissa sitten ehkä joku matsi menee konepeluuksi.

Samat sanat. Nytkin kyllä olen pari päivää ollut joutilaana, kun ei ole enää pelejä jäljellä, mutta jossain vaiheessa varmasti menee myös pelejä simulointiin tai konepelaamiseksi.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Jos pelimäärää tiivistetään, mun pitää silloin kyllä poistua tuolta toisesta liigasta ja se on harmi.

Samaa pitäisi harkita itselläkin, siellä olisin tiukasti playoff-paikastakin taistelemassa. Tällä kaudella tässä liigassa taas alamäki on ollut melkoinen ja pleijareihin pääsy jo käytännössä mahdotonta.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Jos enemmistö on pelitahdin kiristämisen puolesta, niin kai siihen on tyydyttävä tai Oskarihan sen päättää. Yleisesti tuo ei varmaan ole ongelma meikäläisellekään mutta varmasti joitakin jaksoja tulee joissa sitten ehkä joku matsi menee konepeluuksi.

Aika tasan taitaa huutoäänestys olla. Miltä kuullostaisi sellainen kompromissi, että jaksot olisivat vuorotellen kolmen ja neljän päivän mittaisia?
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Kyllä - ääni Columbuksesta "pienelle" tahdin kiristämiselle. Kuten Oskari ehdotti, voisi nuo jaksot vaikka vaihdella. Mutta keskimäärin jos yhden päivän vaikka saisi lyhennettyä aikaa. Kuten moni muukin on sanonut, tuskin hirveästi enempää jäisi pelaamatta.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Ilmoitan jo hyvissä ajoin, että Colorado on poissa paikalta ensi maanantaista keskiviikkoon ja sitä seuraavan viikonlopun perjantaista sunnuntaihin. Joten tänään vaihtuvan jakson pelit pitää saada pelattua sunnuntaihin mennessä ja sitä seuraavan jakson pelit torstaihin 17.1 mennessä.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pääsiskö Jonte yhtään aikasemmin linjoille? 19.30 on pakko lähteä tien päälle ja tosiaan meillä olis noi b2b-pelit. Ainakin toinen keritää pelaamaan, jos nyt silloin klo 19 vasta pääset. :)
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Anaheim linjoilla koko illan aina tuonne puolen yön tienoille. Pistäkäähän täällä yv jos en livessä heti vastaa viestiin/haasteisiin, en viitsi ihan koko ajan päivystää boxilla.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi perse, taas toi sama rosteriongelma, eli en voi tiputtaa ketään farmiin enkä nostaa ketään ylös. Ja tietenki cpu on arponu ylös esim. Carl Söderbergin jonka kokonaisuus huimat 55, vaikka siel olis kyllä tommosia hiukan vajaa 80ovr pelaajiakin ollut...
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Buffalo tulee kattoon rosterin kuntoon jossain välissä mutta ei pelaa varmaankaan tänään. Jätän takaportin auki jos mulla on jotain paskaa (NYI) vastaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Buffalo tulee kattoon rosterin kuntoon jossain välissä mutta ei pelaa varmaankaan tänään.

Tähän täysin sama. Koko viikonloppu aikaa pelata, joten tänään olen vaan ja rauhoitun, mitä nyt kentät katson kuntoon.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Uusi pelijakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua maanantaihin 14.1. klo 21:00 mennessä. Kuluneella jaksolla simuloitiin vain 3 ottelua.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Uusi pelijakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua maanantaihin 14.1. klo 21:00 mennessä. Kuluneella jaksolla simuloitiin vain 3 ottelua.

Röh röh. Eli Buffalo huomenna valmis pelaan klo 14 asti, sit on lähtö Hämeenlinnaan ja sieltä paluu joskus iltasella ja sitten on linjat kuumana taas.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös