Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 578
  • 2 672

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose Sharks pääseekin pari peliä pelaamaan jo tänään. Joten linjoilla ollaan noin vartin päästä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hain uuden modeemin, jos vanhassa oli jotain vikaa. Montrealin kans oli aluksi ongelmia.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Mikä muuten on Flyersin tilanne tällä hetkellä? Netin kanssa vielä ongelmia?

Jaksosta jäljellä vielä Devils, Caps ja Senators. Koska otetaan matsia? Huomenna olen linjoilla klo 14.15-19.15, eli jos tähän väliin onnistuu niin laittakaa yv:llä tai tähän ketjuun viestiä.
 

trap

Jäsen
Puhuttiin Rangersin kanssa, että tahti voisi olla vähän kireämpikin. Ainakin voisi koittaa tiukempiakin jaksoja vetää. Mietteitä?

Kaikilla on tietysti omat kiireensä ja jotkut pelaa nopeammin ja toiset hitaammin pelinsä, mutta esim. itse pelaan silloin tällöin EASHL:ää, mutta pääasiassa GMC:n lisäksi ainoa mitä Xboxilla tulee touhuttua on Netflixin tuijottaminen. Muut pelimuodot ei jaksa kiinnostaa ja GMC-pelit tulee yleensä pelattua 1-2 illassa pois, minkä jälkeen odotellaankin taas seuraavaa jaksoa.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mikä muuten on Flyersin tilanne tällä hetkellä? Netin kanssa vielä ongelmia?
Ilmeisesti netti toimii, mutta boksi ei suostu ottamaan yhteyttä nettiin. Lieneekö boksi paskana vai mikä. Dilla itse ehdotti, että otetaan hänen paikalle uusi GM. Jos Dilla saa boksin jossain vaiheessa kuntoon, niin hän on halutessaan jonotuslistan kärjessä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ilmeisesti netti toimii, mutta boksi ei suostu ottamaan yhteyttä nettiin. Lieneekö boksi paskana vai mikä. Dilla itse ehdotti, että otetaan hänen paikalle uusi GM. Jos Dilla saa boksin jossain vaiheessa kuntoon, niin hän on halutessaan jonotuslistan kärjessä.

Paskaperse. Flyers on just vittumaisesti siinä viivan tuntumassa taistelemassa paikasta taivaaseen. Nyt siihen sitten tulee tietysti joku überpena, joka taas hassuttelee kaikkia vastustajia™. Dillaa vastaan pärjäs kuitenkin tasapäisesti ja oli mahdollisuudet pisteisiin.
 
Viimeksi muokattu:

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Puhuttiin Rangersin kanssa, että tahti voisi olla vähän kireämpikin. Ainakin voisi koittaa tiukempiakin jaksoja vetää. Mietteitä?

Ei mua ainakaan haittaisi vaikka tahtia kiristettäisiinkin. Esim. nykyisen jakson voisi vaihtaa seuraavaan jo tänä iltana kymmenen maissa. Vaikka kahdessa liigassa pelaankin, niin molemmissa suurin osa peleistä tulee pelattua 1-2 päivässä ja jakson viimeisille päiville saattaa 1-2 peliä jäädä. EASHL, HUT ja muut pelit ovat kyseessä silloin, jos ei GMC-pelejä ole tarjolla.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Tänne käy myös, kun tuota aikaa tuntuu nyt riittävän. Kunhan pääsee vain uuteen liigaan tositoimiin! Let's go Flyers ;)
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Sharks on taas sitä mieltä että nykyinen tahti on ihan hyvä. Tietenkin jotku jaksot voi vetää nopeammin jos sattuu että joukkueilla on vain muutama matsi. Mutta itsellä kolmivuorotyö ja parikin liigaa missä pelataan niin ei sitä aikaa hirveästi ole. Ja emäntä huutaa kotona :-)
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mun kanta on että nykyiset asetukset ja pelitahti ovat ok. Jos asetuksia säädetään, niin varmasti osa ei niistä tykkää ja oravanpyörä on valmis.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Totta. Jakson mennessä vaihtoon, oli ero kasvanu jo kahteen pisteeseen. Toistan, tajuuksä? Kato, tiäksä? Meillä on yks ero. Mä tein viimeisen jälkeläiseni jo 8,5 vuotta sitten, se ei huuda enää tuttipulloo runkosarjan tärkeimmissä matseissa. Varmuudeks potkin silloisen eukonkin mäkeen vuosia sitten että saa pelata ISOT pelit rauhassa. Mun juna ei pysähdy.
Tais tulla vaan joku väliasema tai jotain?

Jaksoon siis lähdettiin tosta tilanteesta. Nyt jakso takana molemmilla ja tilanne on mikä? Islandersin jakso meni hiukan penkin alle ja viidestä pelistä saatiin raavittua vain 6 pistettä. Buffalolla taisi olla 7 matsin jakso ja ero on nyt 5 pojoa Islandersin hyväksi ja Biisoneilla siis kaksi matsia enemmän pelattuna.


EDIT: tännekin kelpaisi tahdin kiristäminen, kun nihkeimmin kiinni saatavat pelaajat on nyt sivussa koko liigasta. Nyttenkin mennyt pari iltaa pelkäksi vittuiluksi, kun on omat pelit ollut pelattuna jo aikoja sitten.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Pelitahdin kiristämiselle peukaloa, mutta paljoa ei saa missään nimessä kiristää. Joillakin kun on elämäkin.

Penguinsin pelit pelattu. Katsellaan huomenna illalla lisää, kun jakso vaihtuu. Jos katsellaan.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vaikka tahtia kiristettäisiin niin voisin väittää, että se ei kumminkaan vaikuttaisi simuloitaviin peleihin yhtään. Kyllähän se on fakta, että simuloinnin jälkeen ja siitä seuraavana päivänä pelataa suurin osa peleistä, jos vielä kolmaskin päivä on aikaa niin silloin saa loput lätkittyä.

GMC#2 liigassa mennään jo pleijareissa ja tahti on aina päivän lyhyempi kuin mitä täällä. Mielestäni ehdottomasti pitäisi tuolla päivällä kiristää, jotta saataisin tämä nopeammin rullaamaan kohti niitä kauden parhaita pelejä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mun puolesta vois myös sillä yhdellä päivällä kiristää. Toki ymmärtää että ihmisillä on muutakin elämää ja tekemistä (onko?), mutta menee osittain koko GMC:n idea nutturalleen jos ei saada useampia kausia pelattu. Tällöin ei nähdä kenen joukkueesta muodostuu todellinen dynastia ja esimerkiksi nuoret kovan potentiaalin pelaajat jää hyödyntämättä yms.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös