Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 248
  • 2 672

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit linjoilla aina, kun tarvitaan lukuunottamatta 15.30-18.30 välistä aikaa. Voidaan toki pelailla myös huomenna. Illat yritän pyhittää EASHL:lle.

Siellä taisi olla ainakin Nashvillea, Columbusta ja Minnesotaa(?).
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Flyers pyrkii olemaan myös aktiivisena tämän päivän ainakin, kun pelejä pelaamatta neljä. NYI, BUF, PIT & OTT.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Penguins linjoilla koko tämän päivän. En siis roiku linjoilla odottamassa toki, mutta olen pelivalmis ihan yöhön asti, joskaan en jokaista peliä halua toki tänään pelata pois.

4 peliä tänään, 2 huomenna ja yksi maanantaina olisi toive / tavoite.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Coloradolla jaksoa jäljellä kolmen pelin verran. Vastassa oli Minnesota, Columbus ja Washington. Mites "vihollisille" käy pelit? Viimeistään huomenna pitää pelata pois, kun olen ma-ke poissa kotoa.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Coloradolla jaksoa jäljellä kolmen pelin verran. Vastassa oli Minnesota, Columbus ja Washington. Mites "vihollisille" käy pelit? Viimeistään huomenna pitää pelata pois, kun olen ma-ke poissa kotoa.

Minnesota on tänään varmaan about 21-22 aikoihin kotona käymässä ja huomenna ollaan 17 asti linjoilla ja sitten illasta 21 jälkeen. Eli eiköhän me joku rakonen löydetä, milloin voidaan tuo Karlsson-Colorado matsi ottaa, kun se viimeksi jäi pelaamatta.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Florida olisi pari tuntia pelivalmiudessa, vastassa vielä Toronto, Washington, New Jersey, Chicago ja Boston.

edit. Laittakaa YV, jos haluatte pelata
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Penguins linjoilla koko tämän päivän. En siis roiku linjoilla odottamassa toki, mutta olen pelivalmis ihan yöhön asti, joskaan en jokaista peliä halua toki tänään pelata pois.

4 peliä tänään, 2 huomenna ja yksi maanantaina olisi toive / tavoite.

Islanders mielellään tänään noin 21:30.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins huomenna linjoilla klo 12->. En kuitenkaan ole koko aikaa boksilla päivystämässä, mutta puolen tunnin varoitusajalla pitäisi päästä pelailemaan. Vastustajista ei ole mitään tietoa.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Minnesota x2 ja Columbus jäljellä. Laittakaa yv:tä, pääsen tänään hyvin pelailemaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose tulee linjoille tuossa klo 16.30
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Oon vasta 21 aikaan linjoilla, sen jälkeen linjoilla niin myöhään kuin tarve vaatii. Maanantaina ollaan puolen päivän jälkeen luultavasti koko päivä paikalla.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Colorado tulee paikalle n. klo 21. Matsi sovittuna jo Columbuksen kanssa ja näemmä kun Minnesotakin tulee silloin paikalle, niin Washingtonin gm voisi ilmoitella pääseekö silloin pelaamaan vai joutuuko ottamaan konetta vastaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vancouverille sopii.

Phoenixin lisäksi vielä OTT, GGY , DAL ja TOR kohtaamatta. Olen linjoilla 18 ->, tulkaahan pelailemaan jo onnistuu.

Tiedän Dallasin tulevan linjalle illalla siinä klo 21 aikaan, koita viihtyä sinne asti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös