Mainos

Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 297
  • 2 605

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
NYI 21--> Tai jos skidit sammuu tän päivän ulkoilujen ansiosta aiemmin, niin ehkä jo jonkun verran ennen ysiä isken boksin tulille.

Se onkin näköjään kierros länsirannikolle tässä jaksossa. Ekaksi vauhtia otetaan NYR:iä ja FLA.ta vastaan- Lännessä pelataan PHX, SJ, EDM ja CGY. Koskas ehtisitte linjoille? Itsellä ylivoimaisesti paras aika on tuo iltaysin jälkeinen aika.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Niin, noita Winnipegiä ja Vancouveria ei ota kukaan "vanhoista" vai? Tuleeko niihin jotkut uudet tänään vai millon? Eikö täällä joku Fläde/Spärde/Flame tms. huudellu kaatavansa pelaajien lisäks meidän kaikkien äiditkin? Otetaan kaveri ihmeessä kokeileen.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Irkkikanavalle ilmestyi joku ihme nimimerkki (random-nimimerkki jonka webirc luo automaattisesti) ja kyseli paikkaa liigasta. Hakemus jatkoaikaan vielä ns. pyödällä odottamassa päätöstä, mutta ilmaisi kiinnostuksensa.

Tuumasin että mieluiten vain jatkoaikalaisia, joten saa nähdä saako nikkinsä läpi tänne.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Boston ilmoitti tulevansa 3.1.2013 takaisin. Eli ehtii jakson viimeisenä päivänä/iltana pelaamaan. Jos tuo ei onnistu niin saa pelata aiemmin konetta vastaan.

Tähän tuli muutos, eli olenkin kotona jo 2.1.2013. Älkää siis pelatko konetta vastaan, jos ehditte ottaa matsia 2. tai 3. päivä.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ketäs nämä uudet nyt sitten ovat?

Jetsillä ainakin joku Veehi lähetti sen tason treidiehdotuksen, että huh heijaa vaan. Toivottavasti oli eka ja vika tuollainen pelleilyehdotus (Joku megaturhake +2. kierroksen vuoro suoraan Carlsoniin).

Oskari voisi päivitellä etusivulle ukkojen nikit/live-nikit, kun ehtii.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tähän tuli muutos, eli olenkin kotona jo 2.1.2013. Älkää siis pelatko konetta vastaan, jos ehditte ottaa matsia 2. tai 3. päivä.

Noni. Mä ehdin eilen jo pelaan Bostonia vastaan kun oli tosta 3.1. puhe. Tosin, kauaa en kotona ole myöskään 2.1. Iso sori kuitenkin.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
HEP! Torontolla oli tässä jaksossa muistaakseni vastassa vielä BUF, FLO ja PHI. Onnistuisko tänään pelit? Joko ennen tai jälkeen illan liigakierroksen käy mulle mihin aikaan vaan.

Lähden huomenna pikku reissuun ja näillä näkymin oon takaisin kotona tiistai-iltana (1.1.). Tuolla välillä siis ei Toronto pelejä pelaa mutta jakso päättyy näköjään vasta 3.1. Jos en tänään saa kaikkia pelejä pelattua niin pistän AI-mahdollisuuden varuilta päälle, eli jos minusta ei tuolloin 1.1. tai viimeistään 2.1. kuulu mitään niin pelatkaa tän jakson jäljelle jääneet pelit AI:ta vastaan.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HEP! Torontolla oli tässä jaksossa muistaakseni vastassa vielä BUF, FLO ja PHI. Onnistuisko tänään pelit? Joko ennen tai jälkeen illan liigakierroksen käy mulle mihin aikaan vaan.

Mä voin tulla kokeileen liigakierroksen jälkeen joskus. Jos oma netti kytketään tänään niin tulen varmuudella.

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Noni. Mä ehdin eilen jo pelaan Bostonia vastaan kun oli tosta 3.1. puhe. Tosin, kauaa en kotona ole myöskään 2.1. Iso sori kuitenkin.

Ei hätää. Ilmoitin tästä kuitenkin sen verran myöhässä, että jos nyt ehdit pelaamaan jo niin en ota siitä mitään pultteja. Eiköhän me ehditä matsaan vielä myöhemmin tällä kaudella. ;)

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Ketäs nämä uudet nyt sitten ovat?

Jetsillä ainakin joku Veehi lähetti sen tason treidiehdotuksen, että huh heijaa vaan. Toivottavasti oli eka ja vika tuollainen pelleilyehdotus (Joku megaturhake +2. kierroksen vuoro suoraan Carlsoniin).

Oskari voisi päivitellä etusivulle ukkojen nikit/live-nikit, kun ehtii.

Olin näemmä hyväksynyt Jetsin manageriksi väärän tyypin. veehi on potkaistu liigasta pois ja tilalle on toivottavasti tulossa Kipe (KipeFIN). Vancouverin puikoissa on Fled45 (APPMIS).

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Jahas, meikäläiselle sitten nasahti lomamatka Rukalle vielä tähän loman loppuun, joten olen seuraavan kerran online toinen päivä. Voidaan pelata tuolloin jäljellä olevat pelit tai voi pelata konetta vastaan jos haluaa. Nöyrä anteeksipyyntö niille ketkä halusivat eilen pelata, mutta pelasin EASHL:llää. Oli mahdollistunut lähtö jo nyt, kun bussista oli vapautunut paikka.

Mige

Jäsen
Minkäköhän ihmeen takia mun pelaajat ei tervehdy loukkaantumisista läheskään normaaliin tahtiin? Bobby Ryanilla oli 9 vai 10 matsia sitten "returning in 3 games", mutta huilia on vieläkin jäljellä 1 matsi. Samanlaista efektiä ollut muidenkin loukkaantumisten kanssa läpi kauden. Ymmärtäisin kyllä jos loukkaantumisesta toipumiseen vaadittu aika heittää hieman alkuperäisestä ilmoitetusta ajasta, mutta näin isot erot näiden kahden em. välillä pistävät pakostakin vähän ihmetyttämään.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Minkäköhän ihmeen takia mun pelaajat ei tervehdy loukkaantumisista läheskään normaaliin tahtiin? Bobby Ryanilla oli 9 vai 10 matsia sitten "returning in 3 games", mutta huilia on vieläkin jäljellä 1 matsi. Samanlaista efektiä ollut muidenkin loukkaantumisten kanssa läpi kauden. Ymmärtäisin kyllä jos loukkaantumisesta toipumiseen vaadittu aika heittää hieman alkuperäisestä ilmoitetusta ajasta, mutta näin isot erot näiden kahden em. välillä pistävät pakostakin vähän ihmetyttämään.
Samaa ongelmaa on ilmennyt ainakin Sharks joukkueessa. Pavelskille oli laitettu että 5 peliä poissa mutta todellisuudessa taisi olla lähemmäs 10 ottelua poissa. Sama kävi jollekin pakille olisiko ollut Colin White. Joten en kyllä tiedä heittääkö nuo pelimäärät tarkoituksella vai onko tässäkin vaan yksi IntiaKanadalaisten bugi mikä on päässyt ilmoille.

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Edmontonille keskisuurehko lampaanperse kun ei vastaa viesteihin, eikä koskaan saatu peliämme hoidettua. Taisi olla muutenkin vain yhtenä päivänä jaksosta paikalla.

Joo, pahoitteluni. Olin joulun tienoon muualla ja muutenkin teknisiä ongelmia vähän väliä. Muistin jo vastanneeni viestiisi, mutta en näköjään ollut, pahoittelut jälleen. Taisi olla eka peli mikä meni simulointiin meikäläisen takia.

Nyt kuitenkin pitäisi Edmontonin kohtalaisen aktiivisesti olla linjoilla.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Juteeni ja Wicci miten tavoitettavissa?

Lähden nyt Poriin, sieltä illalla takaisin ja mahdollisesti pelaan.

Huomenna käy koko päivä, samoin maanantaina koko aamupäivä ja alun iltapäivä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy