Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 204
  • 2 605

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
"Nykyinen pelijakso päättyy keskiviikkona 26.12. klo 21:00."

Joku este vissiin tullut El Leaderillemme.

Edit: Niin ja Capitals linjoilla huomenna koko päivän, ellei illaksi tule menoa.

Perjantaina pelissä ja perään menoa, lauantaina koko päivän Porissa.

Eli peliaikaa huominen päivä ja ilta, perjantain päivä ja sunnuntai kokonaan.

Viimeksi muokattu:

Titans

Jäsen
King, missä ihmeessä kuppaat? Matsi vieläkin pelaamatta ja, kun komissaarille on kerran tullut esteitä olisi matsille ollut aikaakin. Ihme heppu oot.

Titans

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Jaahas, olin siinä luulossa, että jakso vaihtuu vasta torstai-iltana. Tässä on nyt joulu mennyt muissa merkeissä, mikä nyt oli vissiin vähän ideanakin. Titansin yvn lukasin pikaseen ja unohtui sitten koko asia. Pahoittelut tästä.

Edit: ja jakso näköjään edelleen vaihtumatta ja jos jakson vaihtuminen venyy, niin ottawa olisi koko päivän valmiudessa.

edit2: simuista 2 voittoa ja 3 tappiota. Olkoon se rangaistus minulle tästä. Titanskin näköjään napannut 5-2 voiton eikä kukaan loukkaantunut, niin ei varmaan harmita niin paljoa.

Viimeksi muokattu:

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Komissaarilla vissiin vähän joulu venähtänyt. Jotain infoa ois kiva saada, pelihalut on kovat ja mulla on torstain jälkeinen loppuviikko aika kiireinen.

Edmontonille keskisuurehko lampaanperse kun ei vastaa viesteihin, eikä koskaan saatu peliämme hoidettua. Taisi olla muutenkin vain yhtenä päivänä jaksosta paikalla.

Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mäkin jouduin eilen tarkastaan päivämäärän illalla kun ei jakso ollutkaan vaihtunu. Eiköhän Oskari sieltä tänään jotain ilmottele, toivotaan että on vaan unohdus, ettei ole sattunu mitään. Tää on täysin hypoteettista, mutta mitä tapahtuis jos Oskari lopettais ilmottamatta mitään? Loppuisko tää siihen?

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Mäkin jouduin eilen tarkastaan päivämäärän illalla kun ei jakso ollutkaan vaihtunu. Eiköhän Oskari sieltä tänään jotain ilmottele, toivotaan että on vaan unohdus, ettei ole sattunu mitään. Tää on täysin hypoteettista, mutta mitä tapahtuis jos Oskari lopettais ilmottamatta mitään? Loppuisko tää siihen?
Oho, unohdin tyystin koko jakson vaihtumisen. Olkoon deadline tänään klo 13:00.

Jos olisin lopettanut mitään ilmoittamatta, niin käsittääkseni voisitte äänestää uuden komissaarin.

Vancouverin GM näköjään poistunut liigasta. Tietääkö kukaan tarkemmin että onko aikeissa lopettaa?
Oli näemmä laittanut viestiä, että lopettaa ajan puutteen vuoksi.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kipe vissiin vuorossa sitten seuraavaksi.

Nyt Hypodermicillä olisi mahkut ottaa myös Canucks käyttöönsä.

Capitals pelivalmiudessa heti yhden jälkeen, kunhan katson ketjut kuntoon.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Uusi pelijakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua torstaihin 3.1. klo 21:00 mennessä.

Hypodermicillä on klo 15:00 asti aikaa päättää, haluaako vaihtaa Toronton Winnipegiin tai Vancouveriin.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Montrealia vastaan käsittääkseni nyt sitten saa pelata konetta vastaan, jos joku missannut ilmoituksen liigan etusivulla.

Kannattaa Oskari varmaankin pistää YV vielä Hypolle varalta.

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Columbukselle keskisuurehko lampaanperse kun ei vastaa viesteihin, eikä koskaan saatu peliämme hoidettua. Taisi olla muutenkin vain yhtenä päivänä jaksosta paikalla.
Kuten pariin kertaan tänne olen ilmoittanut, niin olen ollut Lapissa ja tällä hetkellä tulossa kotia kohden. Kannattaa laittaa Jatkiksessa ne viestit.

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Nythän tässä voisi ilmoittautuakin varasijalle kun näyttäisi vapautuvan näitä joukkueita. Hyppään siis jonon jatkoksi.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Buffalolla ja Capitalsilla tuo ihmeen "Yhteys vastukseen katkennut"-ongelma.

Äsken Buffalo ainakin pelasi ongelmitta Ottawaa vastaan, joten mitähän perkelettä nyt.

Mielestäni ei kertaakaan ole ongelmia näiden kahden välillä ollut.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawaa vastaan pystyin pelaan. Mulla on netin kans ongelmia, oon jonkun naapurin verkossa. Oma aukee huomenna tai sit 2.1. Lakea vastaan ei onnistunu millään ja luulen sen johtuvan tosta ongelmasta.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä tuun linjalle illalla koittaan jos sais pelattua. Mut ilmotan nyt jo tähän, että pelaan jonkun vanhan käyrän verkossa kun oma ei ole vielä auki. Eli jos peli ei onnistu niin johtuu naapurin käyrän paskasta netistä. Modeemia en saa luonnollisesti buutattua. Pari peliä sillä oon saanu kuitenkin pelattua. Jos pelin aikana tulee ihan tajutonta pätkimistä niin tänään voi jättää matsin mua vastaan kesken ja pelataan uusiks kun saan oman netin kuntoon. Mut ajoissa sit se ilmotus, ei mee läpi jos mun johtaessa 8-0 ajassa 58:53 tulee viesti ettei voi pelata kun pätkii :)

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Calgary, San Jose, Detroit, Colorado, Boston, Philadelphia ja Columbus.

Minnesota odottaa teitä! Olen 19 asti linjoilla ja tulen 22 jälkeen takaisin.

Peteliuz: Karlsson odottaa sua.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi perkele, itekin olin siinä uskossa/muistikuvassa että nykyinen jakso päätty tänään.

Toronto tulee nyt kuitenkin linjoille käymään josko peliseuraa löytyis.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit jatkaa lomailuaan, joten pelatkaa CPU:ta vastaan. Onko Detroitille tullut loukkaantumisia ja jos joku viitsisi katsoa voittotilastot niin olisin kiitollinen :)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals linjoilla liigapelin perään. Joten Sabres, Flyers ja Jackets hereillä?

Voitais Wicci kokeilla uudestaan illalla, jos ehdit.

Olen onlinessa varmaan myös pelin aikana, mutta leikin tuolloin jotain Be A GM:llä tai Fifaa pelaan, joten pelataan vasta kun liigapeli ohi.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Coloradolla tais olla seitsemän pelin jakso ja vastustajina seuraavat:

NSHx2, CBJ, PHX, PIT, MIN, CHI

Colorado linjoilla n. klo 21->

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wicci vissiin ainakin tänä iltana?

Kyl mä tuun joo, kokeileen ainakin.

Voitais Wicci kokeilla uudestaan illalla, jos ehdit.

Kokeillaan vaan. Mulla on vahva luulo kenen naapurin verkkoo käytän, eiköhän sekin lopeta runkkailun tossa iltasella niin saan kaistaa enemmän.

Luulis että ainakin Detroitia vastaan kykenen pelaan :) Mites muuten Boston, onko tulossa tähän jaksoon?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy