CBJ olisi vika matsi tässä jaksossa. Haaste on jo heitetty ja nyt venaillaan, josko ilmestyt linjoille.Columbus Blue Jackets tulee jossain vaiheessa alkuiltaa Boxille, ehkä noin klo 21. Olkaa paikalla vastustajat!
San Jose, milloin pelataan?
e. ei kun jaa, konetta vastaan pitäis ilmeisesti pelailla.
Onneks nyt saadaan!CBJ olisi vika matsi tässä jaksossa. Haaste on jo heitetty ja nyt venaillaan, josko ilmestyt linjoille.
EDIT: kolme varttia töllössä nyt seissyt tuo "ohjaintenvalintasivu" ja alkaa vaimo jo vähän hiiltyä. Eli tais tulla CBJ:lle muita matseja tähän kohtaan ja koska jakso päättyy huomenna klo 21:00, niin tuo matsi mennee siis simulointiin.
Wicci, millos haluut ottaa 3p?
Mä pääsen tänään linjalle 13:15. Mutta turhaan en sinne mene seisoon. TOR, PIT ja NJ, ehdittekö monelta pelaan?
No mä (Tor) voin tulla lahjottaan pisteet arviolta tossa 18 aikoihin, käykö sillo? Ennen illan sm-liigakierrosta.
Onkohan mahdollisesti Dallas linjoilla piakkoin? Hetken aikaa olen nyt linjoilla.
Se on töissä klo 16 asti.
Ok, eli menee aikataulut ristiin, pistän sit tietokonepeli-mahdollisuuden niin saa lätkiä alta pois. Ja jos muilta saa pyytää niin ei pelaa niitä seuraavan jakson pelejä tietokonetta vastaan...