Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 197
  • 2 605

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals pelaakin vasta huomenna. Väsymys yksinkertaisesti niin älytön, etten tee kympin jälkeen kuin kentät valmiiksi.

Capitals huomenna linjoilla 18.00.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Otetaan sitten silloin. Tulen noin klo 21 boksin ääreen.

Meni vähän tiukille, kun ei meinannut yhteydet lähteä pelittämään. Ekaksi saatiin matsi käyntiin, niin se oli ihan kuin diashowta katsonut ja mulla on ollut näissä GMC-matseissa viime aikoina tota ongelmaa enemmänkin.

No päätin bootata modeemin ja boksin, jonka jälkeen boksi ei suostunut ottamaan yhteyttä langattomaan verkkoon. Tyhjensin cachet, revin langattoman palikan irti ja toiseen USB-paikkaan ja syötin langattoman verkon salasanan uudestaan ja uudestaan, mutta ei onnistu. Kokeilin välillä jo ottaa yhteyttä iPhonen hotspotinkin kautta. Tuon puhelinkokeilun jälkeisellä yrityksellä WLAN alkoikin toimimaan ja saatiin pelattua Bostonin kanssa matsi pois alta ennen jakson vaihtoa.

Nyt vähän jännittää, että kuinka monta pelaajaa loukkaantui simumatsissa ottawaa vastaan.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Nyt vähän jännittää, että kuinka monta pelaajaa loukkaantui simumatsissa ottawaa vastaan.
Uusi pelijakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua lauantaihin 22.12. klo 22:00 mennessä.
Perkele. Joensuu loukkaantui siinä sitten, mutta ei taida olla ainakaan paljon yli kymmentä matsia.

Vastass tässä jaksossa:
WPG, @WSH, @TOR, @PHI, @PIT ja @CBJ. Nyt hetken ainakin linjoilla, jos joku sattuisi olemaan valmiudessa.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Alkaako tosta "joulutauko" eli verkkaisempi aikataulu? Kun aikasemmin se piti alkaa sunnuntai-iltana, mutta edellinen jakso meni jotenkin reisille ja kaikilla oli vain 1-2 matsia.

Tarkoituksena ei ole hyppiä OskariBettmanin silmille, mutta oisko mahoton ajatus vetää tää jakso purkkiin torstaihin vaikkapa 21:00 mennessä ja seuraava sunnuntaihin vaikkapa 22:00 mennessä ja sitten lähteä joulun viettoon? Vai meneekö liian tiukaksi?

Seuraavalle parille viikolle on muutama eri mahdollisuus aikataulujen suhteen, äänestäkää teille parhaiten sopivaa. Äänestysaikaa huomiseen klo 18 asti:

0 ääntä
Koodi:
ma 17.12. klo 22 - la 22.12. klo 22
la 22.12. klo 22 - la 29.12. klo 22 Tavallista verkkaisempi vauhti

2 ääntä
Koodi:
ma 17.12. klo 22 - to 20.12. klo 21
to 20.12. klo 21 - su 23.12. klo 23
su 23.12. klo 23 - la 29.12. klo 22 Joulutauko, ei pelata ollenkaan

9 ääntä
Koodi:
to 20.12. klo 21 - ke 26.12. klo 21
ke 26.12. klo 21 - to 03.01. klo 21

Viimeksi muokattu:

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Äänestän jälkimmäistä vaihtoehtoa. Olen kuitenkin joulun Lapissa niin jäisi pelit pelaamatta tuolla ylemmällä aikataululla.

trap

Jäsen
Kumpi vaan käy. Toki kolmantena ehdotuksena voisin laittaa vielä jotain tällaista:

to 20.12. klo 21 - ke 26.12. klo 21
ke 26.12. klo 21 - to 3.1. klo 21

Tuota voi jalostaa, mutta ajatuksena se, että jos on joulun ajoilta uv:hen asti pois, niin kykenisi silti kaikissa jaksoissa oletettavasti pelaamaan.

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Voi paska, meni koko tönöstä yhtäkkiä kaikki sähköt veke. Mites tolle meidän pelille kävi Glassjaw?

Äänestän vaihtoehtoa 3.

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi paska, meni koko tönöstä yhtäkkiä kaikki sähköt veke. Mites tolle meidän pelille kävi Glassjaw?

Äänestän vaihtoehtoa 3.

Eip siinä mitään, yhteys vaan katkes ja jäi ratkaisemattomaksi. Oon tässä hetken vielä linjoilla niin voidaan pelata mun puolesta uusiks jos vaan saat sähköt takas?

Edit. Mulle käy oikeestaan kaikki vaihtoehdot, tosin 28. - 31. pv en pääse lainkaan peleille mutta laitan sitte konepeluun kyl päälle.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
3. vaihtoehdolle ääni täältä.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan varma en oo mikä vaihtoehto mulle kävis parhaiten, mutta annetaan ääni tuolle 3 vaihtoehdolle.

Niin ja Toronto voi tulla tänään linjoille klo 16 -->, eli tulkaas ottaan matsia ne kellä on Leafsia vastaan peli/pelejä.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Phoenix linjoilla tänään n.klo 20.30 - 23 eli tarjolla tiukkaa vääntöä josta tuloksena maukkaita 1 maalin voittoja kaikille pleijaripaikasta taisteleville.

Mites käy Toronto, Chicago, Dallas, Minnesota, Detroit?

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Onnistuuko tuplapelit Tampaa vastaan sitten Toronton jälkeen?

Mulla alkoi joululoma nyt, niin Tampa on pelivalmiudessa melkein milloin tahansa, kun vaan sovitaan pelit ajoissa.

No sit otetaan sun kans jo aikasemmin. Mä olen kans lomalla mutta muuton takia oon vähän tuskallisessa tilanteessa. Toi parempi puolisko kun ei oikein ymmärrä miks pitää pelata vaikka vois vaan hoitaa muuton loppuun ja pelata lisää sitten välipäivinä. Otetaanko heti?

edit. lopeta se Netflixin räplääminen ja lue jatkoaikaa välillä :D

Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit saattaa olla tänään linjoilla tai sitten ei, mutta huomenna ja torstaina sitten paljon paremmin!

Ääni vaihtoehdolle 3.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Phoenix linjoilla tänään n.klo 20.30 - 23 eli tarjolla tiukkaa vääntöä josta tuloksena maukkaita 1 maalin voittoja kaikille pleijaripaikasta taisteleville.

Mites käy Toronto, Chicago, Dallas, Minnesota, Detroit?

edit: Tuun tossa 20.30 - 21 välillä onlineen, riippuu nyt vähän miten jaksaa illan kiekkokierrosta seurata.

Tosiaan itse(kin) oon perjantaista alkaen seuraavat 2vko lomalla mutta jokusen päivän joulun aikaan ja myös joulun jälkeen oon poissa kotoa joten tarvittaessa sitten voi mun AI:ta vastaan pelata, mut muuten on hyvin aikaa.

Koitan olla klo 16 linjalla.

Ok. Buffalonmetsästys alkakoon niihin aikoihin.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy