Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 201
  • 2 605

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals pelaa yhden pelin 22.00 jälkeen, kunhan olen saanut kentät kuntoon.

Seuraavat pelit pelaankin sitten vasta lauantaina.

Mige

Jäsen
Menee vissiin simuun peli Winnipegiä vastaan kun ei kaveria näy linjoilla. Monta kertaa oli aikasemmin viikolla mahollisuus pelata mutta Draktylilla taisi BF3 viedä mielenkiinnon. No, ykköset vaan pois kokoonpanosta ja toivottavasti pahimmat loukkaantumiset vältetään. :-)

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitalsilla kiirettä. Pelailen 22.30 yhden pelin.

Edit: JiVe. En ehdi, Tommyn kanssa sovittuna peli, jos sille ei käy, niin sitten pelataan me.

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Columbus kerkesi pari peliä ottamaan, mutta SJ, DAL ja LA jäivät pelaamatta. Pelatkaa vaan konetta vastaan, jos lystäätte.

Ensi jakson pelejä Columbusta vastaan älkää pelatko tietokoneen kanssa, kiitos!

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins huomenna linjoilla joskus klo 21-24. Lauantaina lähdenkin sitten Lappiin, eli laitan tietokonepeli mahdollisuuden loppujakson ja seuraavan jakson ajaksi. Palaan kuitenkin iltapäivästä 3.1.2013, eli älkää pelatko konetta vastaan, jos ehditte ottaa matsia vielä silloin.

Suosikkijoukkue
NHL
Menee vissiin simuun peli Winnipegiä vastaan kun ei kaveria näy linjoilla. Monta kertaa oli aikasemmin viikolla mahollisuus pelata mutta Draktylilla taisi BF3 viedä mielenkiinnon. No, ykköset vaan pois kokoonpanosta ja toivottavasti pahimmat loukkaantumiset vältetään. :-)

Draktylillä vissiin veli pelaa samalla käyttäjällä joten kyseessä saattoi olla draktylin veli?

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sabres, Rangers ja Leafs. Miten linjoilla huomenna ja mikä aika tänään viimeistään, kun boksi sammuu?

Pokeri-ilta tiedossa, joten en ihan heti kotona ole. Töiden jälkeen ehdin EHKÄ yhden pelaamaan, ehkä.

trap

Jäsen
Mulla ois jäljellä Flames, Bruins ja Sharks. Lauantaina aamulla duuniin, joten oletettavasti illalla pelikykyinen.

Niin ja muuten, ne jotka joutuvat jättäämään CPU-asetuksen päälle, mutta pystyvät ensi jakson lopussa pelaamaan: kannattaa varmaan vielä tuolla pelissä julkaista "uutinen" siitä, niin kaikki on varmasti kartalla asiasta.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Eilen pyörähti taas uusi jakso käyntiin ja se pitäisi saada pelattua keskiviikkoon 26.12. klo 21:00 mennessä.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Sabres, Rangers ja Leafs. Miten linjoilla huomenna ja mikä aika tänään viimeistään, kun boksi sammuu?

Pokeri-ilta tiedossa, joten en ihan heti kotona ole. Töiden jälkeen ehdin EHKÄ yhden pelaamaan, ehkä.

Tänään voi Toronto pelailla n. klo 15.30 eteenpäin. Huomenna myös ihan miten sovitaan. Jos ehdit esim. tänään pelata duunin jälkeen niin laitahan vaikka yv:tä niin sovitaan tarkemmi.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroit sai eilen illalla pelattua kaikki pelit lukuunottamatta San Josea. Los Angeles Kingsiä vastaan peli katkesi tilanteessa 6-0, mutta sovimme Mazzterin kanssa, että hän pelaa pelin tietokonetta vastaan, koska minulla kello soi seitsemältä ja kello löi jo yhtä yöllä. Toivottavasti taot samat lukemat taululle ja vielä enemmänkin.

Detroit on siis laittanut tietokonemahdollisuuden päälle (oliko se kytketty komissaarin toimesta automaattisesti edellisellä jaksolla?). Lähden joulun viettoon ja palaan sorvin ääreen loppiaisen paikkeilla. Oikein mukavaa ja rauhallista joulua itse kullekin säädylle!

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)

Avaan tähän vähän mun tilannetta. Eli muutettiin uuteen kämppään ja kamat on nyt kaikki siirretty. No mutta eihän täällä netti toimi, jätin siis xboxin ja tv:n sinne vanhaan kämppään ja käyn siellä sitten pelaamassa pelit pois. Tästä syystä mä en lähde noihin ehdotuksiin että katotaan, ehkä pelaan yhen, ehkä huomenna. Perseestä istua sit tyhjänpanttina lattialla ja navigoida menuja :D

Eikä toi ollu lakelle tarkotettu yksin, vaan ihan koko bändille.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Avaan tähän vähän mun tilannetta. Eli muutettiin uuteen kämppään ja kamat on nyt kaikki siirretty. No mutta eihän täällä netti toimi, jätin siis xboxin ja tv:n sinne vanhaan kämppään ja käyn siellä sitten pelaamassa pelit pois. Tästä syystä mä en lähde noihin ehdotuksiin että katotaan, ehkä pelaan yhen, ehkä huomenna. Perseestä istua sit tyhjänpanttina lattialla ja navigoida menuja :D

Hahah, pikkusen huikeaa! Äijä istuu tyhjässä kämpässä pelaamassa xboxia lattialla, jotta saa pelinsä pelattua! :D

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham

Eikä toi ollu lakelle tarkotettu yksin, vaan ihan koko bändille.

Menetkö illalla ryyppäämään sinne? Voisin ysin jälkeen pelailla pelit pois.

MIN, TOR ja BUF pelaamatta.

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose tulee linjoille vasta sunnuntaina johtuen töistä joten ottakaamme matsia silloin. Konepeliasetus on päällä mutta älkää pelatko konetta vastaan.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals linjoilla seuraavan kerran huomenna.

Tänään ei ole niin mitään mahdollisuutta pelata. Ilmoitan ajankohdat huomenna, mutta 12-13 väliltä koko loppuilta aikaa pelata.

Mige

Jäsen
Kingit tänään puol seiskasta eteenpäin glögin kera linjoilla. Vissiin Phoenixia, Wicciä ja Rangersia vastassa.
Oon ite about samoihin aikoihin tulossa linjoille, pelataan tänään finujen uusintamatsi.

Muut tämän jakson vastustajat ovat Sharks, Ducks, Devils ja Capitals. Tänään ja huomenna olisi hyvin aikaa pelailla matseja, ilmotelkaa aikatauluistanne niin saadaan sovittua peliajat. Ilmeisesti Capitals lauantaina ja Sharks sunnuntaina, mites muut?

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hahah, pikkusen huikeaa! Äijä istuu tyhjässä kämpässä pelaamassa xboxia lattialla, jotta saa pelinsä pelattua! :D

Tässä erotellaan PELIMIEHET pelimiehistä.

JiVe, en mee sinne tänään. Mulla on muksut. Huomenna meen sinne kämpälle illasta. Jos vaikka menisin paikalle 19 aikaan? Voisin ottaa siinä muutaman pelin ennen kun JiVe pääsee linjalle. Sut voin ottaa sit vikana. Jos mahdollista niin vastustajat varais itelleen ajan väliltä 19-21 jos JiVe on klo 21? Siellä oli MTL, PIT, LA, NJ ja WSH Islandersin lisäks. Laittakaa tähän ketjuun ajat miten voitte pelata niin muutkin pysyy kartalla. MTL ei omista oikeuksia niin pidän siihen auki ajan 20.20-21. Jos ei onnistu niin sit katotaan sunnuntaille tai tiistaille.

Pahoittelut jos tästä on hirveesti haittaa mutta haluan silti yrittää noi pelit saada pelattua. Tänks!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy