22:15 aloitan Winnipegiä vastaan. Jos et ole sen päätyttyä vielä aloittanut matsia, niin pelataan meidän peli pois silloin?Capitalsilla kiirettä. Pelailen 22.30 yhden pelin.
Menee vissiin simuun peli Winnipegiä vastaan kun ei kaveria näy linjoilla. Monta kertaa oli aikasemmin viikolla mahollisuus pelata mutta Draktylilla taisi BF3 viedä mielenkiinnon. No, ykköset vaan pois kokoonpanosta ja toivottavasti pahimmat loukkaantumiset vältetään. :-)
Draktylillä vissiin veli pelaa samalla käyttäjällä joten kyseessä saattoi olla draktylin veli?
Sabres, Rangers ja Leafs. Miten linjoilla huomenna ja mikä aika tänään viimeistään, kun boksi sammuu?
Pokeri-ilta tiedossa, joten en ihan heti kotona ole. Töiden jälkeen ehdin EHKÄ yhden pelaamaan, ehkä.
Sabres, Rangers ja Leafs. Miten linjoilla huomenna ja mikä aika tänään viimeistään, kun boksi sammuu?
Pokeri-ilta tiedossa, joten en ihan heti kotona ole. Töiden jälkeen ehdin EHKÄ yhden pelaamaan, ehkä.
Avaan tähän vähän mun tilannetta. Eli muutettiin uuteen kämppään ja kamat on nyt kaikki siirretty. No mutta eihän täällä netti toimi, jätin siis xboxin ja tv:n sinne vanhaan kämppään ja käyn siellä sitten pelaamassa pelit pois. Tästä syystä mä en lähde noihin ehdotuksiin että katotaan, ehkä pelaan yhen, ehkä huomenna. Perseestä istua sit tyhjänpanttina lattialla ja navigoida menuja :D
Avaan tähän vähän mun tilannetta. Eli muutettiin uuteen kämppään ja kamat on nyt kaikki siirretty. No mutta eihän täällä netti toimi, jätin siis xboxin ja tv:n sinne vanhaan kämppään ja käyn siellä sitten pelaamassa pelit pois. Tästä syystä mä en lähde noihin ehdotuksiin että katotaan, ehkä pelaan yhen, ehkä huomenna. Perseestä istua sit tyhjänpanttina lattialla ja navigoida menuja :D
Eikä toi ollu lakelle tarkotettu yksin, vaan ihan koko bändille.
MIN, TOR ja BUF pelaamatta.
Oon ite about samoihin aikoihin tulossa linjoille, pelataan tänään finujen uusintamatsi.Kingit tänään puol seiskasta eteenpäin glögin kera linjoilla. Vissiin Phoenixia, Wicciä ja Rangersia vastassa.
Hahah, pikkusen huikeaa! Äijä istuu tyhjässä kämpässä pelaamassa xboxia lattialla, jotta saa pelinsä pelattua! :D
Tämä ok.jos JiVe on klo 21?