Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 704
  • 2 672

Kontiovaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Devils pääsee linjoille huomenna ainakin klo 21:00. Olisikohan Toronto ja Islanders linjoilla silloin? Pahoittelen, tänään ei pääse koneen ääreen enää.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Devils pääsee linjoille huomenna ainakin klo 21:00. Olisikohan Toronto ja Islanders linjoilla silloin? Pahoittelen, tänään ei pääse koneen ääreen enää.

Islanders yrittää olla heti 21:00 linjoilla. Jos tulee muutosta, niin ilmoittelen huomenna iltapäivällä, Islanders olisi nyt linjoilla, jos Minnesota löytyisi vastaan, niin ilmoittele.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins linjoilla klo 22.00 alkaen, LA vielä jäljellä.
 

Titans

Jäsen
Ulkomailta palattu, ja taas ollaan kehissä.

Calgarylla pelejä tässä jaksossa jäljellä Chicago, Toronto, Buffalo ja 2x Vancouver. Pelejä pystyn pelaamaan klo. 14 eteenpäin ja erittäin hianoa olisi, jos kaikki pelit pystyisin pelaamaan. Eli pistäkää ihmeessä YV:tä mikä aika olisi paras!

Titans
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Montrealin uusi GM on nyt hyväksytty liigaan. Liigassa on tosiaan kolme pelaajaa, joilla ei ole tunnuksia Jatkoaikaan. Kannattaa varmaan lisätä nuo Liven kaverilistalle.

Ainakin mun kaveripyyntö pistettiin roskakoriin Montrealin päästä. Kysäsetkö Rantojen Kuningas aikataulua tälle päivää? Mä oon valmiina 16:30 alkaen, sillon tosin pelaan heti Calgarya vastaan mikäli se Titansille on ok.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ainakin mun kaveripyyntö pistettiin roskakoriin Montrealin päästä. Kysäsetkö Rantojen Kuningas aikataulua tälle päivää? Mä oon valmiina 16:30 alkaen, sillon tosin pelaan heti Calgarya vastaan mikäli se Titansille on ok.

Joo sama homma, kaveripyyntö taidettu hylätä.

Devils pääsee linjoille huomenna ainakin klo 21:00. Olisikohan Toronto ja Islanders linjoilla silloin?

Mää (Toronto) en kyllä mielelläni noin myöhään enää pelailis (pakko mennä aikaseen zzz duunin takia). Tuun linjoille tossa 15.30 jälkeen, toivottavasti sulle kävis iltapäivällä / alkuillasta peli. Torontolla on jäljellä muistaakseni vielä Calgary, NJ ja Montreal. Toivottavasti edes 2/3 noista sais pelattua tänään!

edit: NJ ja Montreal jäljellä.
 
Viimeksi muokattu:

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruins saanut tämän jakson pelit pelattua.

PS. Vihdoinkin saatiin Gagne, Seguin ja Hamilton takaisin loukkaantuneiden listalta niin voidaan alkaa taas voittaan otteluita!
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Ainakin mun kaveripyyntö pistettiin roskakoriin Montrealin päästä. Kysäsetkö Rantojen Kuningas aikataulua tälle päivää? Mä oon valmiina 16:30 alkaen, sillon tosin pelaan heti Calgarya vastaan mikäli se Titansille on ok.

Mää en Wicci tiedä, parempi kysyä varmaan viestillä häneltä itseltään. Jotain se puhui kuitenkin treeneistä klo 17:00 - 18:30.


Pistäkää kaveripyyntöjä uudestaan menemäään, pitäisi hyväksyä tälläkertaa.


E. Pittsburgh... Joko tänään saatais pelattua? Vastaa edes viestiin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ehtiskö Anaheim pelata peliä tänään San Josen kanssa n.klo 20.00?
 

Matsku

Jäsen
Kings sai myös skulattua loput. Vika kolmen pelin päivä meni vähintäänkin kohtalaisesti: tuloksena 13 tehtyä ja 0 päästettyä. Kiitti Blues Halakista ja Pietrangelosta, huikeita jätkiä ainakin tähän asti!

Sharksia vastaan toinen matsi katkesi alotusbugien takia 2-0 tilanteessa 36 minuutin kohdalla. Alotettiin seuraava matsi samasta tilanteesta ja ajasta. Jargonin Phoenixia vastaan oli muutama peli sitten sama juttu ja fair play -meiningillä uutta käyntiin, veskarit pois ja tehään tarvittava tulos taululle ja peli jatkuu samasta ajasta mihin jäätiin. Mielestäni erittäin reilu meininki, kiitos molemmille vastustajille tästä. Mites muut on toiminu noissa tilanteissa?
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Sharksia vastaan toinen matsi katkesi alotusbugien takia 2-0 tilanteessa 36 minuutin kohdalla. Alotettiin seuraava matsi samasta tilanteesta ja ajasta. Jargonin Phoenixia vastaan oli muutama peli sitten sama juttu ja fair play -meiningillä uutta käyntiin, veskarit pois ja tehään tarvittava tulos taululle ja peli jatkuu samasta ajasta mihin jäätiin. Mielestäni erittäin reilu meininki, kiitos molemmille vastustajille tästä. Mites muut on toiminu noissa tilanteissa?

No meikäläinen on ainakin toiminu samalla kaavalla, muutaman kerran on pelit katkennu juuri tuohon aloitusbugiin, sitten vaan revanssia ja antaa kaverin iskeä ne muutamat maalit mitä kerkes edellisessä pelissä tekemään.

Eissaatana, se on vähän kun oma veli ois nussinu sun vaimoos ja sä pyytäisit vaimon takasin kotiin. Mä kyttään liigan jäsenet-sivulla.

Jep, hyvä vertauskuva. :)


E. Pittsburghin GM se vaan ei vastaa viestiin, vaikka on käynyt onlinessa kuitenkin. Harmittaa vaan kun 2 x sitä vastaan pitäis pelata ja molemmat taitaa mennä simuloinnin puolelle, jossa tietenkin loukkaantuu muutama pelaaja ja tulee vielä turpaankin oikeen huolella.
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Josen puppelit valmiita myös.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo-o, vittu mikä päätös taas tällekin jaksolle. 1-2 turpaan Devilsiltä, kaverilla ehkä just se kaks paikkaa ja kaks maalia. Ok ei mullakaan parhaalta sektorilta kai montaa paikkaa ollu ja ylivoimalla olin paska mutta silti. Vedot (tai torjunnat mitkä lie) 32-8. Hyvää yötä Toronto.

Nii ja Montreal peli jäi pelaamatta, tuleekohan taas joku 1-5 tappio simussa. =)
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pasha. Jakso paketissa ja vikassa matsissa kuokkaan Devilsiltä 4-1 aivan järkyttävän esityksen jälkeen. DiPietrolla ei kasetti kestä, kun saa alottaa perättäisiä matseja. Mikään ei tuntunut tarttuvan kiinni.

Islanders on valmiina, kun uusi jakso käynnistyy, eli tulen linjoille katsomaan, josko pelin tai kaksi saisi pelattua etiäpäin. Devilsmatsissa käynnisteltiin myös etuyläpeltireenit ja ainoa maali oli ensimmäinen onnistuminen tällä osastolla. Jatkoa seuraa.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Uusi jakso on alkanut ja se pitäisi saada pelattua lauantaihin 20.10. klo 23:00 mennessä. Päättyneellä jaksolla simuloitiin yhteensä vain 5 ottelua. Pittsburghin GM voisi edelleen vähän skarpata.

Florida olisi hetken linjoilla, vastustajina tässä jaksossa Carolina, NY Rangers, Buffalo, Pittsburgh, Winnipeg, Montreal ja Toronto.

edit. OHO! Mulla ei mennyt kentälliset sekaisin jakson vaihdon yhteydessä.
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Te kenellä on peli Detroitia vastaan niin minä voin pelata pelit keskiviikkoiltana ja mahdollisesti torstai-iltana! Mikäli nämä ajankohdat eivät käy sinulle niin voit pelata pelin tietokonetta vastaan tai simuloiduttaa ottelut. Seuraavasta jaksosta eteenpäin olen puikoissa normaalisti, sori tämä säätäminen, syysloma!
 

Mige

Jäsen
Rangersilla tässä jaksossa vastassa Tampa Bay, Florida, Chicago, Dallas, Phoenix, Buffalo ja Carolina. Pelaamaan ehdin ikävä kyllä vasta torstai-illasta eteenpäin, toivottavasti siitä huolimatta saadaan kaikki matsit pelattua aikataulun puitteissa.
 

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Columbus paikalla pitkin aamu- ja iltapäivää!

Kuuleeko New Jersey, Chicago, Vancouver, Calgary, Edmonton, Winnipeg ja Carolina?
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos joku on konsolin äärellä niin mitenkähän Toronto-Montreal simuloinnissa kävi? Tähän täytyykin kommentoida että todella vittumaista selata niitä otteluiden tuloksia sieltä kun menevät otteluohjelman mukaan eli päivämääräjärjestyksessä. Eikö mistään näe pelkästään oman joukkueen tuloksia erikseen?

Toronto hyppää tänään puikkoihin joskus klo 16 jälkeen ja siinä vois ainakin pari tuntia pelata!
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Jos joku on konsolin äärellä niin mitenkähän Toronto-Montreal simuloinnissa kävi? Tähän täytyykin kommentoida että todella vittumaista selata niitä otteluiden tuloksia sieltä kun menevät otteluohjelman mukaan eli päivämääräjärjestyksessä. Eikö mistään näe pelkästään oman joukkueen tuloksia erikseen?
Jos oikein muistan, niin Toronto voitti ottelun jatkoajalla 3-2. Olisi kyllä toivottava ominaisuus, että näkisi yhdestä näkymästä omien otteluiden tulokset.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olisi kyllä toivottava ominaisuus, että näkisi yhdestä näkymästä omien otteluiden tulokset.

Tuntuu että koko GMC on jätetty niin keskeneräiseksi että kun NHL14:ään tuodaan uudistuksina ihan näitä perushommia, niin peli tuntuu parhaalta ikinä. Perus EA.

Phoenix koittaa olla linjoilla tänään 22-23 välillä, keskiviikkona ja torstaina varmaan 20-23.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
NYI koittaa ilmestyä linjoille taas 21:00 aikoihin. Tässä jaksossa vielä kohtaamatta: PIT, NJ, CAR ja CGY
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös