Jakso vaihtuu huomenna kello 23:00. Kokeillaan tässä muutaman jakson ajan vähän tiukempaa aikataulua.Vaihtuuko uusi jakso jo tänään? Eikös tämä nykyinen jakso alkanut ihan vasta :-) terveisin päivistä sekaisin oleva.
Vastailinkin sun yvhen jo, mutta nyt tunnin sisällä pitäs päästä linjoille. Löytyykö Minnesotaa linjoille kohta?Devils olisi linjoilla. Jos Toronton tai Islandersin GM on paikalla niin ei muutakuin peliä.
Koska Montreal ja Tampa onlinessa seuraavan kerran? Tunti aikaa tänään pelaamiselle, huomenna heti viiden jälkeen aikaa koko ilta.
Edit: Capitals linjoilla seuraavan kerran huomenna.
Tampa tulee saunan jälkeen linjoille tuossa noin 2100-2130 välillä.
Tampa varaa heti viiden jälkeen ekan pelivuoron Capsia vastaan.
Devils pääsee linjoille huomenna ainakin klo 21:00. Olisikohan Toronto ja Islanders linjoilla silloin? Pahoittelen, tänään ei pääse koneen ääreen enää.
Montrealin uusi GM on nyt hyväksytty liigaan. Liigassa on tosiaan kolme pelaajaa, joilla ei ole tunnuksia Jatkoaikaan. Kannattaa varmaan lisätä nuo Liven kaverilistalle.
Ainakin mun kaveripyyntö pistettiin roskakoriin Montrealin päästä. Kysäsetkö Rantojen Kuningas aikataulua tälle päivää? Mä oon valmiina 16:30 alkaen, sillon tosin pelaan heti Calgarya vastaan mikäli se Titansille on ok.
Devils pääsee linjoille huomenna ainakin klo 21:00. Olisikohan Toronto ja Islanders linjoilla silloin?
Ainakin mun kaveripyyntö pistettiin roskakoriin Montrealin päästä. Kysäsetkö Rantojen Kuningas aikataulua tälle päivää? Mä oon valmiina 16:30 alkaen, sillon tosin pelaan heti Calgarya vastaan mikäli se Titansille on ok.
Pistäkää kaveripyyntöjä uudestaan menemäään, pitäisi hyväksyä tälläkertaa.
Sharksia vastaan toinen matsi katkesi alotusbugien takia 2-0 tilanteessa 36 minuutin kohdalla. Alotettiin seuraava matsi samasta tilanteesta ja ajasta. Jargonin Phoenixia vastaan oli muutama peli sitten sama juttu ja fair play -meiningillä uutta käyntiin, veskarit pois ja tehään tarvittava tulos taululle ja peli jatkuu samasta ajasta mihin jäätiin. Mielestäni erittäin reilu meininki, kiitos molemmille vastustajille tästä. Mites muut on toiminu noissa tilanteissa?
Eissaatana, se on vähän kun oma veli ois nussinu sun vaimoos ja sä pyytäisit vaimon takasin kotiin. Mä kyttään liigan jäsenet-sivulla.