Pää pystyssä Marian.
Just hain Myersille folioo Valintatalosta. Kiva ilta tulossa kun tietää että pääsee saalistaan. Kulmissa tulee ahdasta tänään.
Pää pystyssä Marian.
Rangers on tänään linjoilla noin iltakymmenestä eteenpäin, toivottavasti ehdittäisiin pelata ainakin Floridan, Buffalon ja Phoenixin kanssa pelit pois.
Rangers on tänään linjoilla noin iltakymmenestä eteenpäin, toivottavasti ehdittäisiin pelata ainakin Floridan, Buffalon ja Phoenixin kanssa pelit pois.
Auts. Mä hei varaan sit heti ton klo 22. Mulla on töihin herätys aamulla klo 04.
Hyvä että Wicci saa lämmiteltyä Rangersin niin ei tule mitään ihan läpihuutopeliä Phoenixille tuosta.
Alunperin mun piti pelata OskariB:tä vastaan 21.30, mutta mulla venyykin aikataulu hieman. Siinä mielessä Oskarilla olisi mun mielestä "paalupaikka", mutta koittakaa sopia keskenään missä järjestyksessä pelaatte. Pystyn joka tapauksessa pelaamaan pelejä myös perjantaina ja lauantaina, joten ei ole mikään katastrofi vaikkei tänään saataisikaan kaikkia pelejä pelattua.
Kolmantena puolustuspeli. Aivan liian usein jää pakisto seisomaan kuin tikku paskaan, kun ukot luistelee ohi oikealta ja vasemmalta.
Häviän aloituksia aivan vitusti liikaa ja tästä tulee nopeille laitureille maalipaikkoja, kuten nyt Chicagoa vastaan Kane teki "vain" 3 maalia.
Kolmantena puolustuspeli. Aivan liian usein jää pakisto seisomaan kuin tikku paskaan, kun ukot luistelee ohi oikealta ja vasemmalta.
Onko sulla ohjainasetuksissa automaattinen takaperin luistelu päällä? Omalla kohdalla tuo automaattisuus aiheutti omalla sinisellä pelaajien paikalleen pysähtymistä otettaessa pelaaja hallintaan.
Kenes kaveri tämä Dallasin GM oli? Wiccin?
Milloin hän on tulossa paikalle?
Rangersilla vielä jäljellä Tampa Bay, Dallas, Buffalo ja Carolina. Carolinaa vastaan peli sovittu klo 21.00, mites muut, ehdittekö pelata tänään?
Ok.Mä ehdin. Mulla on vaan muksuviikonloppu niin en viitti roikkua linjalla. Mä voin tulla 21.20-21.30 aikaan niin läpsytellään pois?