Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 147 695
  • 2 672

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Torontolla olis 4 peliä vielä jäljellä eli muistaakseni Calgary, Edmonton, Montreal ja NJ. Onnistuisko tänään pelit? Mulle käy joko nyt heti tai sitten iltapäivällä/illalla.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Buffalo tänään linjalla miten vaan tonne about klo 21 asti. MTL, CGY, WSH ja MIN. Miten ois?
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Montrealin GM lupasi skarpata tämän jakson aikana, mutta miestä ei ole näkynyt Livesssä sitten keskiviikon. Laitetaan GM vaihtoon, mikäli Brother Whisper ei ilmoittele aikatauluistaan kello 16 mennessä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Montrealin GM lupasi skarpata tämän jakson aikana, mutta miestä ei ole näkynyt Livesssä sitten keskiviikon. Laitetaan GM vaihtoon, mikäli Brother Whisper ei ilmoittele aikatauluistaan kello 16 mennessä.

On se tänään käyny livessä mut en tiedä pääsikö pelaan asti. Onneks mulla on vaan kaks peliä Montrealia vastaan tällä jaksolla.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
On se tänään käyny livessä mut en tiedä pääsikö pelaan asti. Onneks mulla on vaan kaks peliä Montrealia vastaan tällä jaksolla.
Kävi laittamassa ainakin viestin, jossa pahoitteli taas, ettei ole tälläkään jaksolla kerennyt pelata. Tämä oli nyt toinen kerta putkeen, kun Brother Whisper ilmoittaa kiireistään vasta pelijakson loppupuolella. Älähtäkää eri mieltä olevat, mutta mielestäni Montrealin voisi luovuttaa aktiivisemmalle pelaajalle.

edit. Ja ei kuulemma kerkeä tässä jaksossa pelaamaan.
edit2. Brother Whisper luovutti Montrealin GM:n paikan. Uusi pelaaja (Rantojen Kuninkaan kaveri) hyppää kehiin mahdollisimman pian.
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Josella vielä pelit Anaheimia ja Losia vastaan. Ehtisittekö huomena pelata iltasella?
 
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, Quebec Nordiques
Rantojen kunkku, onko tietoa kaverista, pelaako tänään?

Noo, se on nyt onlinessa, että haastetta vaan kehiin niin eiköhän se pelaile.

E. sillä ei muuten ole tuota jatkiksen tunnusta toistaseks, en sitten tiedä onko se minkäänlainen este, ainakin se tekee tätä hitusen hankalammaksi.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Noo, se on nyt onlinessa, että haastetta vaan kehiin niin eiköhän se pelaile.

E. sillä ei muuten ole tuota jatkiksen tunnusta toistaseks, en sitten tiedä onko se minkäänlainen este, ainakin se tekee tätä hitusen hankalammaksi.

Ei oo vielä Montrealilla käyttäjää liigassa :-/
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals 2 tuntia linjoilla nyt.
 

trap

Jäsen
Onko Columbus vielä tulossa linjoille? Uusi jakso alkaa ilmeisesti tänään?

Heikosti mennyt kyllä jakso, äsken taas Dallasia vastaan vaihteeksi näitä hienoja matseja, laukaustilasto jotain 40-10 mutta Lehtonen ottaa kaikki kiinni. Vastustajan ainoa maali, kun oli pakko käydä avaamassa ovi ja pitkäksi vetämääni kiekkoa ei vihelletty.

e. Aiemman vastineeksi raavin kyllä melkoisen kilpikonnavoiton Columbuksesta. CBJ:llä 13,5 minuuttia (!) hyökkäysalueaikaa, mutta voitin 1-0. Lopussa vielä 1,5min 5vs3 alivoimalla.
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vaihtuuko uusi jakso jo tänään? Eikös tämä nykyinen jakso alkanut ihan vasta :-) terveisin päivistä sekaisin oleva.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Koska Montreal ja Tampa onlinessa seuraavan kerran? Tunti aikaa tänään pelaamiselle, huomenna heti viiden jälkeen aikaa koko ilta.

Edit: Capitals linjoilla seuraavan kerran huomenna.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mä lopetin päivystämisen tältä illalta. MTL ja CGY jää huomiselle, mä oon valmiina klo 15-23.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Koska Montreal ja Tampa onlinessa seuraavan kerran? Tunti aikaa tänään pelaamiselle, huomenna heti viiden jälkeen aikaa koko ilta.

Edit: Capitals linjoilla seuraavan kerran huomenna.

Tampa tulee saunan jälkeen linjoille tuossa noin 2100-2130 välillä.

Tampa varaa heti viiden jälkeen ekan pelivuoron Capsia vastaan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tampa tulee saunan jälkeen linjoille tuossa noin 2100-2130 välillä.

Tampa varaa heti viiden jälkeen ekan pelivuoron Capsia vastaan.

Asia selvä. Olen puoli kuuteen mennessä kotona varmasti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös