Calgary on jäljellä, monelta sopis?
Nyt vai heti?
Calgary on jäljellä, monelta sopis?
Nyt vai heti?
Mä luulin että oot noita iltaihmisiä :) Käykö sulle 21.15? Mä oon itse nyt poissa.
Puhuttiin Rangersin kanssa, että tahti voisi olla vähän kireämpikin. Ainakin voisi koittaa tiukempiakin jaksoja vetää. Mietteitä?
Joo, niin mä yleensä olenkin. Sopii tuo myös.
Tais tulla vaan joku väliasema tai jotain?Totta. Jakson mennessä vaihtoon, oli ero kasvanu jo kahteen pisteeseen. Toistan, tajuuksä? Kato, tiäksä? Meillä on yks ero. Mä tein viimeisen jälkeläiseni jo 8,5 vuotta sitten, se ei huuda enää tuttipulloo runkosarjan tärkeimmissä matseissa. Varmuudeks potkin silloisen eukonkin mäkeen vuosia sitten että saa pelata ISOT pelit rauhassa. Mun juna ei pysähdy.
Jos enemmistö on pelitahdin kiristämisen puolesta, niin kai siihen on tyydyttävä tai Oskarihan sen päättää. Yleisesti tuo ei varmaan ole ongelma meikäläisellekään mutta varmasti joitakin jaksoja tulee joissa sitten ehkä joku matsi menee konepeluuksi.
Jos pelimäärää tiivistetään, mun pitää silloin kyllä poistua tuolta toisesta liigasta ja se on harmi.
Jos enemmistö on pelitahdin kiristämisen puolesta, niin kai siihen on tyydyttävä tai Oskarihan sen päättää. Yleisesti tuo ei varmaan ole ongelma meikäläisellekään mutta varmasti joitakin jaksoja tulee joissa sitten ehkä joku matsi menee konepeluuksi.
Aika tasan taitaa huutoäänestys olla. Miltä kuullostaisi sellainen kompromissi, että jaksot olisivat vuorotellen kolmen ja neljän päivän mittaisia?