Härifrån Tvättas, meinaatko tänään pelata meidän pelin vai meneekö huomiselle? PIT-BUF siis jäljellä tästä jaksosta.
Ok, Calgarylla ei ainuttakaan matsia. Harmi, olisi tehnyt mieli päästä myllyttää..
Titans
Oli sulla yksi ottelu, mutta Vancouver päätti pelata konetta vastaan, vaikka ilmoitin hänelle, että odottaa huomiseen.
Vancouver kuittaa perseilystä varoituksen.
Tässä asetuksessa on muuten sellainen ongelma, että Xboxin kautta ei suoraan näe pelattujen otteluiden tuloksia. Mikäli Vancouverin GM ei olisi laittanut mulle viestiä, niin kukaan ei olisi huomannut väärinkäyttöä.Ja tämän takia itse en kyllä kovin mielellään olisi sitä asetusta laittamassa päällekään. Ei ole yhtään matsia missattuna ja varmasti kykenen sen asettamaan, jos tulee sellainen tilanne, etten pysty pelaamaan.
Voi saatana.
Kohtuullisen selkeästi täällä ilmoitin, että olen viikonLOPUN poissa. Ihan oikeasti. Tämä on täyttä paskaa. Vancouver on niitä joukkueita, joilta juuri "helpoimmat" mahdollisuudet saada pisteet kotiin. Hyvä, että tuli varoitus, mutta kyllä mä vaatisin, että seuraava Calgary vs Vancouver peli päättyy meikäläisen hyväksi samoilla lukemilla.
Ihan oikeesti vituttaa nyt.
Titans
Tämä jakso taitaa mennä Islandersin osalta simulointihommiksi. Bostonia en ole vielä saanut kiinni ja Ottawan kanssa taitaa mennä aikataulut juuri sopivasti ristiin, että matsia ei ehditä mängimään.
Tämä jakso taitaa mennä Islandersin osalta simulointihommiksi. Bostonia en ole vielä saanut kiinni ja Ottawan kanssa taitaa mennä aikataulut juuri sopivasti ristiin, että matsia ei ehditä mängimään.
Mahdollisesti ehdin linjoille tossa 21:00.Oliko meillä vai peli vielä jäljellä? Otetaan tänään alta pois niin saadaan jakso pakettiin. Koska sopii pelit?
Mahdollisesti ehdin linjoille tossa 21:00.
Taitaa näistä vikoista pikkujoulujuomingeista tulla melko torsot, kun karkeesti arvioiden vähän reilu puolet jengistä on kipeenä tänään, joten yritän siis olla ysiltä illalla linjoilla.
Tietääkö kukaan Coloradon aikatauluista mitään? Pistin yksityisviestiä päivällä, eikä mitään ole kuulunut takaisin.
Tietääkö kukaan Coloradon aikatauluista mitään? Pistin yksityisviestiä päivällä, eikä mitään ole kuulunut takaisin.
Heh, just tulin kirjoittelemaan että käykö matsi tossa 19.30?