Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 193
  • 2 605

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Bruinsin jakso paketissa. Saldona taisi olla 4 voittoa ja 2 tappiota, jos en nyt ihan väärin muista. Enää muutama piste play-off viivaan, joten hyvin ollaan tavoitteessa kiinni.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
NJ:kin saatiin linjoille eilen ja jakso pakettiin. Salona 1 voitto 5 tappiota, joista yksi jatkoajalla.

Toivottavasti MacDonald löytää takaisin Long Islandille seuraavaan jaksoon tai vielä ennen runkosarjan puoliväliä (joku muu sen on kuitenkin käynyt napsimassa waivereista nyt). Zidlicky taitaa palailla kokoonpanoon ensi jakson aikana.

Eiköhän tässä ole pakko palata vanhaan kunnon kilppariin, sillä niin perkeleesti oli läpiajoja vastustajalla menneessä jaksossa. Osin tuo toki menee tuon järkyttävän hitaan pakkikaluston piikkiin, johon toivottavasti tulee korjausta. Jos ei tule, niin sitten on kaikki kaupan.

Mahdollisesti NYI ilmestyy linjoille illalla ysin jälkeen.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hobbit-leffa alkaa 17.45 ja tuon perään sitten kotio katsomaan Euro Trophyn finaalia, joten Capitals seuraavan kerran linjoilla huomenna joskus kuuden-seiskan välillä illalla.

Tämä jakso sai päätöksensä eilen, kun Auld pelasi kaksi voittopeliä Ducksia ja Jerseyta vastaan maalilla.

Edit: Aikataulua muutettu.

Viimeksi muokattu:

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Henk. koht. olen joulutauon kannalla, mutta eiköhän tästä jonkinlainen vääntö saada aikaan. Ehdotan aikatauluksi seuraavaa:

su 16.12. klo 18 - ke 19.12. klo 22 (Nipistetään kuluvasta jaksosta muutama tunti)
ke 19.12. klo 22 - su 23.12. klo 22
su 23.12. klo 22 - su 30.12. klo 22

Näyttää ihan hyvältä! Kuten aiemmin kirjoitin niin lähden 21.12 ja palaan about 6.1 Xboxin äärelle. Kaksi jaksoa ainakin menee multa ohi, mutta konetta vastaan tietenkin voi pelata silloin.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole Dallas vastaillut viesteihin boxin puolella eikä olla saatu peliaikaa sovittua. En pysty ennen jaksonvaihtoa pelaamaan joten Dal saa pelata konetta vastaan tai menköön simuloinniksi.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pitkälle pääsin ennen ekaa simulointia/etten saa peliä pelattua. Nyt tulee ensimmäinen Phillya vastaan. Mä toivon että Dilla ehtii pelata sen pois, simuloinnissa mulla lähtee varmaan koko jengi pihalle. Ei vaan osunu aikataulut yksiin ja Dilla ei ollu huomannu tota aikaistamista. Buffalo illalla valmiina, töihin ei tarvi vaivautua enää tänä vuonna.

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Hehe, mihis asti tää jakso nyt olikaan voimassa? Kaikilla 1-2 peliä ja vedetään kuuden päivän setti?

Tuli hieman yllätyksenä, että tämä jakso käsittää vain muutaman pelipäivän. Jakso pitäisi saada pelattua maanantaihin 17.12. klo 22:00 mennessä.

Floridan jakso paketissa kahdella voitolla NY Rangersistä.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tuli hieman yllätyksenä, että tämä jakso käsittää vain muutaman pelipäivän. Jakso pitäisi saada pelattua maanantaihin 17.12. klo 22:00 mennessä.

Sutkin voidaan siis joskus yllättää?

Montrealin kans jo sovin matsin, Pittsburgh ja Nasupyssy on toinen jonka odotan kohtaavani illalla. Mä oon online abouttiinsa klo 21 aikaan, saattaa vähän venyä ton muuton takia.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Meikällä vastassa BOS ja OTT. Tänään illalla vois koittaa pelata, jos vaan vastustajille sopii. Huomenna ei pysty lupaamaan mitään, kun on vielä viimeset pikkujoulujuomingit tiedossa.

Yritän olla ysiltä viimeistään linjoilla. Itse suosisin sitä, että aloittaisin joskus 22:30 jälkeen pelit, kun muija on kotiutunut iltavuorosta kotiin.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole Dallas vastaillut viesteihin boxin puolella eikä olla saatu peliaikaa sovittua. En pysty ennen jaksonvaihtoa pelaamaan joten Dal saa pelata konetta vastaan tai menköön simuloinniksi.

Kyllä nyt vähän vituttaa että aktiivisempi osapuoli saa kärsiä kun Dallas ei pysty vastaamaan viesteihin ja sopimaan peliaikaa. Dallas pelasi sitten mun ATK:ta vastaan mihin toki annoin luvan ja voitti mikä oli odotettavaa. Harmi vaan että Wisniewskille 6 pelin loukkaantuminen joka syö kaikista eniten. Toki siellä on voinut botti riehua että paha mennä syyttämään kun ei tiedä mitä pelissä on tapahtunut. Myönnetään että itsekään en tässä jaksossa ollut linjoilla niin paljon kuin yleensä mutta pyytäisin että jos Dallas tämän näkee, niin koittaisi ensi kerralla vastailla viesteihin ja ehdottaa peliaikoja niin itsellä on edes joku sauma yrittää päästä samaan aikaan linjoille.

Mitenkäs San Joselle ja Coloradolle onnistuu pelit? Itse olen tänään about 21-23 linjoilla ja huomenna illalla sama juttu.

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Detroitilla kans vaan kaksi peliä, Boston ja Columbus. Laittakaahan privaa taitähän tietoa, mulle käy huomenna myös ihan hyvin.

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Päivän NHL-vitutus saavutettu jo EASHL-pelien muodossa, toivottavasti matsit Nashvilleä vastaan onnistuu vielä huomenna, nyt ei nimittäin pysty enää. Eli Winnipeg ja Minnesota, viestitelkää. Itelle käy melkein milloin tahansa huomenna kunhan sovitaan.

trap

Jäsen
Jetsiä vastaan vielä jäljellä. Eka peli oli erittäin tasainen ja pienestä lagista huolimatta kiva matsi Edmontonia vastaan. Tappio tuli rankkareilla 2-1, kun Edmontonin äijät laittoi kaikki rankkarit suorilla laukauksilla sisään ja meikä onnistui vain kerran.

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Jetsiä vastaan vielä jäljellä. Eka peli oli erittäin tasainen ja pienestä lagista huolimatta kiva matsi Edmontonia vastaan.
Itsellä sama, eli Edmontonia vastaan kyllä varsinkin 1. erässä lagaili jonkin verran, muita vastaan samanlaista ei ole ollut. Laitahan Jonte netti tms. kuntoon!

Muuten hyvä peli, kiitos siitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy