Jollekkin enemmän pelimuodosta tietävälle kysymys: Onko tässä pelimuodossa miten AHL-joukkuuet mukana, ei niillä varmaan pelata vai mutta voiko sieltä nostaa pelaajia yms.?
Ok. Kelpaako Titansille Calgary Flames?Joudun valitettavasti luovuttamaan oman paikkani pois kun tuli muutosta syksyn aikatauluihin enkä voi olla varma, että kerkeän pelaamaan. Eli varasijalta voi ottaa Calgary Flamesin haltuunsa!
Ok. Kelpaako Titansille Calgary Flames?
Arvon vielä vähän samaa tuoreena PS3-omistajana. Toisaalta tämä Xbox-puolen liiga houkuttelisi peliseuran puolesta enempi, mutta saa nyt nähdä.
Jos näitä arpojia on enemmän niin päättäkää ajoissa sitten. Vittumaista jos perjantaina tulee ilmotukset että vaihtaakin konsolia. Jos mahdollisesti on jo treidejäkin sovittuna niin menee vähän perseelleen koko paletti.
Nyt olisi sitten Winnipeg Jets vapaana. Kelpaako jonotuslistan kärjessä olevalle Hypodermicille?Perun osallistumisen. Tulee vaihdettua konsolia piakkoin pleikkariin, niin tuli samalla peruttua Xbox-version ennakkotilaus.
Tässä siis juuri testailen tuota muotoa itse. Lisää kohta.
Laitan huomenna kaikille varmistusviestin.Pitäisiköhän muuten lähetellä kaikille osallistuville vielä varmistusviestit? Näin saataisiin varmuudella 30 aktiivista GM:ää heti alusta asti mukaan.
Minun puolesta voidaan aloittaa perjantaina tai lauantaina.Oliko sovittu, että milloin sarja alkaa?
Odottelen vielä tämän päivän ajan, josko Hypodermic vahvistaisi osallistumisensa.Mihinkäs asti tällä arvon john penaalilla on aikaa varata tuo vapaana oleva Jets? Mietin vain, että kun minä, Rantojen Kuningas odottelen tässä 2. sijalla, hirveä kuumotus päällä.
Eiköhän nuo edut ehdi tasaantua melko pian. Itselleni viikonloppu sopii parhaiten luultavasti ja joka tapauksessa meikun pelaaminen tulee olemaan hyvin iltapainotteista.Omasta puolestani järkätään äänestys miten porukka haluaa mennä. Oma ääneni menee maanantaille liigan aloittamiseen, jokainen haluaa aivan varmasti kokeilla ja leikkiä pari päivää + vkl-kiireet lisänä.
Ei siis tule meille Season Ticketiläisille etuja (ihan kun tuo nyt meikän kohdalla auttaisi mitenkään :) ).
Ei tietenkään tarvitse vielä tällä viikolla kahdeksaa ottelua pelata.Aloitetaan heti vaan sitten, mutta jos nyt ei tälle viikolle ihan sitä 8 pelin pakkoa... :)