Haha. Taitaa olla vaikea miestä liikutella jos eroon haluaa päästä. Toiset maksaa ja toiset pyytää.Perryllä ihan hyvä palkkapäivä, 11.7M per kausi Coloradolta. :D
Helvata, menin epähuomiossa laittamaan tarjouksen Chimeralle. Palautan sen jos se mulle tulee.
Hahaa, UFA-markkinoilta Blackhawksiin saapuuu Jaromir Jagr sekä Braden Holtby. Lisäksi treidit onnistuivat niinkuin pitivät. Edelleen selkeää ykkösmaalivahtia haetaan.
Eikö 5 vuotta pitänyt olla maksimipituus diileille?? Pittsburgh tehnyt kevyen 8v sopparin Bäckströmin kanssa.
e. ja miten Hakanpää on kadonnut multa? Sillä oli vielä diiliä jäljellä enkä ole purkanut sopparia?
Jaha. Capitals jättää liigan tähän. Kiitos hei.
Jaha. Capitals jättää liigan tähän. Kiitos hei.
Perryllä ihan hyvä palkkapäivä, 11.7M per kausi Coloradolta. :D
Ei simuloida. Olin tosiaan siinä uskossa, että nyt simuloidaan heinäkuun ensimmäinen viikko päivä kerrallaan, mutta väärässä olin.Päätän lopullisen eron kun olen kotona, mutta jos nyt ei simuloitaisi 15.7. asti?
Chimera tuli sitten valitettavasti Phoenixiin 3,1 milj palkalla, pahoittelut vielä kerran että tuli sössittyä.
Mikäs olisi reilun tapa hoitaa tämä? Onko ehdotuksia?
Holtby ainoa syy. Ihmispaska Jagr ei kiinnosta vittuakaan. Luulin että Holtbylla on sopimua. Väärin vittu luultu saatana
Päätän lopullisen eron kun olen kotona, mutta jos nyt ei simuloitaisi 15.7. asti?
Menin itse tuohon vipuun ja Buffalo sai sorvata Mikkelsonille sopimuksen, jonka tietenkin hyväksyin ja Mikkelson jatkaa uraansa Tampan organisaatiossa! :D
Ihan treidaamalla kai onnistuu. Mikäli palkka on liikaa Minnesotalle, niin purat sopimuksen Chimeran kanssa.
Se olikin näemmä mahdollista vain kesäkuun puolella. Eli vaihtoehdoksi jää tuo treidaaminen.Tota mistäköhän sopimuksen pystyy purkamaan? Ainakaan contracts valikossa moista optiota ei ole aktiivisena pelaajan kohdalla.
Saat Holbyn takas, pistä joku jyrä tai joku draftpikki
mulle.