Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

• 151 170
  • 2 605

trap

Jäsen
Eikö 5 vuotta pitänyt olla maksimipituus diileille?? Pittsburgh tehnyt kevyen 8v sopparin Bäckströmin kanssa.

e. ja miten Hakanpää on kadonnut multa? Sillä oli vielä diiliä jäljellä enkä ole purkanut sopparia?

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blackhawks, Kärpät, Rams, Real Madrid
Hahaa, UFA-markkinoilta Blackhawksiin saapuuu Jaromir Jagr sekä Braden Holtby. Lisäksi treidit onnistuivat niinkuin pitivät. Edelleen selkeää ykkösmaalivahtia haetaan.

trap

Jäsen
Onko niin että uusi kausi alkaa jo tänään?

e. ei kun huomennahan noita vielä on. Kovin tasokkaita vapaita agentteja tosin tuskin jää jäljelle.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hahaa, UFA-markkinoilta Blackhawksiin saapuuu Jaromir Jagr sekä Braden Holtby. Lisäksi treidit onnistuivat niinkuin pitivät. Edelleen selkeää ykkösmaalivahtia haetaan.

Jaha. Capitals jättää liigan tähän. Kiitos hei.

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mä voin kyl antaa tän Holtbyn takas Capitalsille jos haluaa ihan treidinä.

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Lisätään nyt vielä, että jos olette tehneet RFA-pelaajille ne Qualifyin offerit niin se ei tarkoita, että pelaaja olisi sopimuksen alainen. Hänen pelaajaoikeutensa ovat vain teillä. RFA-pelaajille pitää vielä sorvata se kunnon sopimus tai hyväksyä jonkun toisen tekemä tarjous kyseiselle pelaajalle.

Menin itse tuohon vipuun ja Buffalo sai sorvata Mikkelsonille sopimuksen, jonka tietenkin hyväksyin ja Mikkelson jatkaa uraansa Tampan organisaatiossa! :D

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Jaha. Capitals jättää liigan tähän. Kiitos hei.

Siis sen takia, että Jagr ja Holtby meni muualle? Vai aikataulujen takia? Voidaan kyllä siirtää nuo muut huomiselle, jos se helpottaa. Onko muille ok?

edit. Näemmä nuo heinäkuun jaksot eivät mene päivä kerrallaan, nyt on siis menossa 2. heinäkuuta - 15. heinäkuuta. Unohtakaa siis edelliset aikataulut. Tämä 2.7.-15.7. päättyy huomenna sunnuntaina klo 16:00.

Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Holtby ainoa syy. Ihmispaska Jagr ei kiinnosta vittuakaan. Luulin että Holtbylla on sopimua. Väärin vittu luultu saatana
Päätän lopullisen eron kun olen kotona, mutta jos nyt ei simuloitaisi 15.7. asti?

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Perryllä ihan hyvä palkkapäivä, 11.7M per kausi Coloradolta. :D

Näkeekö niitä jostain mitä sille on tarjottu/pyytääkö se seuraavilta automaattisesti parempaa liksaa? Itse jaksoin 11.555 M asti muistaakseni kelata sitä palkkaa.

Nimim. Edelleen olis 20 miljoonaa tilaa capissa

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Chimera tuli sitten valitettavasti Phoenixiin 3,1 milj palkalla, pahoittelut vielä kerran että tuli sössittyä.

Mikäs olisi reilun tapa hoitaa tämä? Onko ehdotuksia?

Ihan treidaamalla kai onnistuu. Mikäli palkka on liikaa Minnesotalle, niin purat sopimuksen Chimeran kanssa.

ysiyks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Holtby ainoa syy. Ihmispaska Jagr ei kiinnosta vittuakaan. Luulin että Holtbylla on sopimua. Väärin vittu luultu saatana
Päätän lopullisen eron kun olen kotona, mutta jos nyt ei simuloitaisi 15.7. asti?

Saat Holbyn takas, pistä joku jyrä tai joku draftpikki
mulle.

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Menin itse tuohon vipuun ja Buffalo sai sorvata Mikkelsonille sopimuksen, jonka tietenkin hyväksyin ja Mikkelson jatkaa uraansa Tampan organisaatiossa! :D

Hyvä että teit. Ei se olis kunnolla mahtunu mulla pelaan :D Ei vaan, en muistanu kenelle mä koitin sorvata mut selvis sekin nyt.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Saat Holbyn takas, pistä joku jyrä tai joku draftpikki
mulle.

Ei ei. Oma moka tämä, ei missään nimessä sääliä.

Itse munasin kun en katsonut maalivahtien kohtaa soppareista. Pidä mies.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitals jatkaa. Karu pettymys tuo Holtby, mutta täysin oma moka.

Ehkä pitäis olla vaan lukematta ketjua, kun totaalinen vitutus päällä humalan lisäksi.

Anteeksi ja hyvää yötä. Emingeristä lähtee korvaus Wildiin, kun saadaan asia sovittua, muuten Capitals on kunnossa alkavaan kauteen, joskin sopparit meni hieman kyllä yli, mutta elämä on.

Viimeksi muokattu:

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Phoenixiin tarttui frenzystä:

LW Lupul 84 7.12 milj
LW Burrows 83 5.195 milj
D Lepistö 75 0,885 milj
G Leclaire 80 1,645 milj

Aika kovaa hintaa maksettiin Lupulista ja Burrowsista mutta pakko oli pistää kovat tarjoukset kun kiinnostusta molempiin oli useiden jengien taholta ja nuo toivat aikalailla laajennusta Phoenixin kapeaan laituriosastoon.

Leclairin myötä saatiin oletusarvoisesti vähän kovempi kirittäjä Smithille Labarbaarin sijasta. Lepistö menee 7-8 pakiksi stunttamaan loukkaantumisia.

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Itselle tuli lähinnä syvyyttä rosteriin loukkaantumisten varalle, Letestun ja O'Reillyn muodossa.

Asia mikä hieman harmittaa on se, että kun tää GMC ei kestä kovinkaan kauaa niin ihan sama lykkääkö tommosta hullua sopparia UFA-pelaajille, niin siinä ei joudu kauheasti siitä kärsimään, koska ei kestä sitä paria kautta pidempään. Ja ei, ei harmita ettei tullut meikäläiselle, tarjosin vain Lupulille sopparia noista paremmista jannuista, koska keskityin jo ensi vuoteen ja niiden jatkosopparien mahduttamiseen palkkakattoon.

Eli lyhyesti, meillä liian hidas tahti niin näinä 2-3 kesänä voi laittaa järjettömiä soppareita (= maksaa monta miljonaa pyydettyä summaa enemmän) ilman että niistä kauheasti joutuisi kärsimään jossain kohtaa. Se mielestäni syö pelimuodon ideaa jonkin verran kun ei kauheasti joudu palkkakaton kanssa taistelemaan ja suunnitelemaan tulevaa pidemmällä tähtäimellä kuin vaan yhden kauden päähän.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy