Xbox 360: NHL13 GM Connected -liiga

  • 146 910
  • 2 672

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Itseasiassa mun juna on huomenna jo vajaa klo 19 Imatralla, joten olen paikalla ehkä n.klo 19.30. Ilmoitan vielä huomenna varmuuden vuoksi erikseen. Vastassa näyttää viestien perusteella olevan ainakin NYI, NYR ja DET.

Onnistuuko NYI klo 21:15?
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Buffalossa vaivaa nyt pienehkö motivaatio-ongelma. Ilmottivat töissä että maanantaista lähtien ollaan lomautettuna ja töihin saa palata kesäkuun alusta. Just joulukuussa olin lomautettuna kolme viikkoo ja oli pää hajoomispisteessä. Nyt heitettiin sitten kevyt 4,5kk pakkolomaa perään. Aikaa siis pelaamiseen kohta löytyy ja reilusti, pitäis vaan keksiä miten jaksais keskittyä kun ei oikein mikään taas tunnu kiinnostavan.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En ala käymään läpi tätä ketjua kysyäkseni seuraavaa, mutta:

Miten kiinnostuneita porukka on jatkamaan tätä liigaa NHL14-pelin puolelle?

Lisäksi onko tuo Migen alunperin ehdottama fantasiadrafti kuinka monen mieleen?

Vai jatketaanko samoilla joukkueilla? Vai huudellaan joukkueita sen mukaan, kuka ehtii ketjun näkemään?

Ikävä kyllä kun tätä liigaa ei ns. suoraan voi millään järjellä siirtää ns. jatkumoksi, toivottavasti tulevaisuudessa EA kehittää jotain tälläistä.

Mutta miten on? Hyvä pohtia jo aikaisessa vaiheessa näitä, ainakin omasta mielestäni.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo totta kai jatketaan NHL14 parissa. Jos jengejä kerta valkataan jo niin otetaan vaikka Penguins ;)

No oikeesti olen kyllä fantasy-draftin kannalla tai sitten arvotaan jengit.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tottakai jatketaan pelejä kun uusi änäri ilmestyy mutta ehkä vielä vähän liian aikaista joukkueita valita:) olishan Se hienoa jatkaa siitä mihin nyt jäädään mutta mukava Se on sit aloittaa uusilla rostereilla ja uudella cba:lla. Ja ei mitään fantasiadraftia. Itse tykkään pelata aikalailla originaalijoukkueella.
 

Hawk #22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Ilves, Tampa Bay Buccaneers
Mulla jää valitettavasti GM Connected tauolle ensi heinäkuusta, kun armeijan vihreet (vai oliks ne harmaat) kutsuu.. No sitten NHL15:ssä entistä kovemmalla asenteella.

Florida ja Washington olisi vielä pelaamatta. Huomenna heti klo 16 jälkeen sopii.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Ja ei mitään fantasiadraftia. Itse tykkään pelata aikalailla originaalijoukkueella.

Vahva sama. Lisäksi tässä liigassa pelanneilla pitäisi olla etuoikeus varata sama joukkue, mitä nykyisessä liigassa. Itse ainakin mieluusti jatkan Coloradolla rebuildia :)
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
Ilmottaudun varasijalle. Gt. Vilperi90. (Salaa toivon, että Chicagon gm paikka osuisi omalle kohdalle.)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
mutta ehkä vielä vähän liian aikaista joukkueita valita:)

Toki tarkoitin sitten joskus avautuvaa NHL14-ketjua liigalle.

Täältä ääni myös sille, että jokainen manangeri on etuoikeutettu valitsemaan joukkue, jonka puikoissa päättää tämän manageroinnin.

Mutta hieman houkutteleva ajatus myös tuo drafti, joten en valita jos sellaiseen päädyttäisiin.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Pakko sittenkin kysyä, mikä on Carolinan tilanne? Mun pitäis olla kahteen asti töissä mut tuntuu vähän ettei huvita. Joten voisin lähtee aikasemmin meneen ja pelata pelin pois jotta pääsen vetään seitinohuet. Eilen ei uskaltanu ottaa paria enempää. Vai meneekö peli myöhemmäks?
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Capitals koska linjoilla? Ehtis tohon 13 saakka pelailla, tai sitten 22.30 -->.
 

Navy

Jäsen
Pakko sittenkin kysyä, mikä on Carolinan tilanne? Mun pitäis olla kahteen asti töissä mut tuntuu vähän ettei huvita. Joten voisin lähtee aikasemmin meneen ja pelata pelin pois jotta pääsen vetään seitinohuet. Eilen ei uskaltanu ottaa paria enempää. Vai meneekö peli myöhemmäks?

Olen paikalla noin. 14.00.
 

Oskar15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Florida Panthers
Ikävä kyllä kun tätä liigaa ei ns. suoraan voi millään järjellä siirtää ns. jatkumoksi, toivottavasti tulevaisuudessa EA kehittää jotain tälläistä.
Jos EA tekisi asian fiksusti, niin kokoonpanot ja liigan tilanne olisi mahdollista siirtää seuraavaan NHL-peliin. Tälläkin hetkellä em. tietoja säilytetään EA:n palvelimilla, joten ei pitäisi olla mahdotonta toteuttaa.

Florida ja Washington olisi vielä pelaamatta. Huomenna heti klo 16 jälkeen sopii.
Florida on tänään viiden jälkeen livessä. Bostonin lisäksi vielä Washington kohtaamatta.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse tykkään pelata aikalailla originaalijoukkueella.

Pelaa sä ensi kaudella orginaali Phoenixilla niin mä pelaan orginaali San Josella :)

Kaupanteon kannalta fantasydraft olisi hyvä koska silloin joka jengillä olisi mitä vaihtaa. Esim.Phoenixilla oli NHL13 alussa paras hyökkääjä ovr 83 joten vaikea tolla rosterilla on mitään tähtipelaajia saada. Ei sillä että sijoitus olisi siitä kiinni mutta kuitenkin.

Toisaalta ymmärrän kyllä kannan alkuperäisistäkin jengeistä koska voi olla että tuo fantasy meininki tekisi kuitenkin jengeistä epätasaisia koska Ovechkineja, Malkineita ja Crosbyja ei kuitenkaan riitä 30 jengiin. Ja jos jengit on ihan ufoja niin ehkä se laskisi myös mielenkiintoa.

No ei näitä varmaan vielä tarvitse päättää kun peli ilmestyy reilun puolen päästä mutta ehkä olisi syytä järjestää joku äänestys vaikka kesällä kun nähdään ketkä ovat vielä siinä vaiheessa messissä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itekin oon sitä mieltä että mielekkäämpää pelata lähempänä "aitoja" joukkueita, nythän täällä on äkkiseltään ajateltuna paljon joukkueita joissa on korkeintaan kourallinen pelaajia jotka alunperin joukkueessa oli. Okei, pelihän tämä on mutta silti. :) Mutta, NHL 14 on vielä pitkän ajan päässä joten ei tästä sen enempää.

Toronto sai eilen jakson pakettiin, seuraavaa odotellessa. Tulevana viikonloppuna on reippaasti aikaa pelailla heti perjantaina kun töistä pääsee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös