3-2 rankuilla kaatu Dallas ja Anaheimilta 4-1 pataan.
Tuli turpaan tai ei, yksi asia vituttaa kyllä yli kaiken tässä liigassa. Mietin pitkään pitäisikö nillittää tästä vai ei ja tulin siihen tulokseen että kannattaa, saanpahan edes mielenrauhaa.
Ei mitään järkeä että mun joukkueen ylivoimaisesti paras taklaaja on Legwand. Nopeus tuntuu olevan ainoa arvo joka vaikuttaa. Joka jätkällä voi siis ajella miten tahtoo levyiksi pelaajia. Sitten kun vielä selkään ajelut ja myöhäiset taklaukset on ok, niin ai että kun tekee eetvarttia pelata tätä paskalaitosta veren maku suussa. Varsinkin ku ite yrittää pelata rehdisti mutta kovaa tietty.
Kun nyt tässä NHL:ssä on hehkutettu momentumia (liike-energiaa), niin voitaisiko sitä taklausvoimaa pudottaa pari pykälää? Eikö ketään muuta häiritse nämä? Pelaatteko offline pelejäkin noilla oletusarvoilla? Itse pelaan lähinnä EASHL:ää ja sielä taklaaminen on vaikeampaa koska pelaajien kokonaisuuden ovat lähtökohtaisesti paljon heikompia.
Meikällä on, luojan kiitos, ollut jo sairastelakka täynnä pitkän aikaa. Muuten olisi kolmessa viime pelissä tippunut 4 ukkoa lisää vemppailemaan. Ihan kuin simuloidut loukkaantumiset ei riittäisi. Mun mielestä taklaaminen on aina ollut kivaa NHL:ssä, mutta nyt se on vaan aivan liian helppoa ja sitä kautta raivostuttavan ärsyttävää. Kiitos jos luitte ja kertokaahan mielipiteitä. Ymmärrän jos ei kauheasti halua herätä kesken kauden vaihdella noita, mutta ehkä ensi kaudelle?