Xbox 360: NHL13 GM Connected - Analyysit, jälkipelit ym.

  • 49 234
  • 836

Matsku

Jäsen
Jooh, eilen tosiaan pikku glögihönöissä tuli pelattua viisi matsia. Bottimatseista selkeet 8-0 ja 6-0 voitot Columbuksesta ja Detroitista. Kukaan ei tietääkseni loukkaantunut, joten lappalaiset saa nukkua yönsä rauhassa. :) Phoenixiä vastaan oli tuplapelit, ja hyviä ja tiukkoja matseja molemmat. Kummastakin parilla maalilla turpaan. Vaikeita matseja molemmat. Myöhäisillan trilleristä Rangersia vastaan saatiin kaavittua muistaakseni 3-2 voitto. Matsin voittomaalin tälläsi Richardson 3,3 sek ennen loppua. Kiitti vastustajille ja paskaboteille!
 
Viimeksi muokattu:

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kun kauden saldo osoittaa lukemia 5-22-3 ja pelaat mielestäsi hemmetin hyvän pelin ja olet parempi mutta silti häviät, niin ei perkele että syö miestä. Dallasilta siis turpaan 1-2 jatkoajalla. Pelissä ei ollut oikeastaan mitään hätää paria vahvaa kaverin pyöritystä lukuunottamatta mutta vitunko väliä sillä on kun omat pelaajat ei saa kaivettua niitä tarvittavia maaleja mistään. No, Schneider imuroi jatkoajalla vaarattoman vedon etu-yläkulmasta ja valot sammui taas kerran Torontossa. Vitun vitun vittu.

edit: Ja sitten 0-1 turpaan Pittsburghilta kun joku vitun lepakkorannari uppoo yläpeltiin kolmannessa erässä. Crosbyn johdolla siellä pingviinit harjotteli uimahyppyjä mutta aina penaltit tuomittiin Toronton poloisille. Katkeraa, niin katkeraa... Vittu.

edit2: Washingtonista hikinen 2-1 voitto ja eipä tääkään ois voinu paljoo niukemmaks mennä, 50s ennen loppua sain voittomaalin väännettyä. Miinuksena se että Cleary loukkaantu, tosin näköjään kaveriltakin joku Zherdev meni rikki.

edit3: Kauaa ei "liito" kestänyt vaan Jetsille häviö 0-1 jatkoajalla. Vittu mitä touhua. Eikä voinu toi mun homo katkasta sitä syöttöä vaan päästi Jets-pakin ampumaan täysin vapaasti voittomaalin. Tai sitte Kadri ois voinu nostaa sen kiekon Pavelecin patjan yli läpiajosta mut ei maistunu. Seliselipeli.net. Tää ottelu korosti hyvin NHL 13 -pelin naurettavaa taklausfysiikkaa. -b Kerrankin kun pelasin mielestäni hyvin oikeastaan joka matsissa niin tuloksena silti yksi voitto neljästä pelistä.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
2-1 Torontolta turpaan viimeisellä minuutilla ja Koivu 14 peliä sivussa.

Eiköhän tää liiga ala olemaan tässä ja katsellaan NHL14-pelissä.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
2-1 Torontolta turpaan viimeisellä minuutilla ja Koivu 14 peliä sivussa.

Eiköhän tää liiga ala olemaan tässä ja katsellaan NHL14-pelissä.

Täh? Eikö tää hieno pelimuoto/peli osaa näyttää noitakaan oikein. Mulla näkyy ainakin tossa tapahtumissa että sulta ois loukkaantunu Zherdev 4 ottelun ajaksi ja multa puolestaan Cleary 6 otteluksi. Ei mitään puhetta Koivusta.

Ja hei, sulla on kuitenkin 8p enemmän kuin mulla. Että sullahan menee vielä ihan hyvin. :) Toisin ku eräillä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ja hei, sulla on kuitenkin 8p enemmän kuin mulla. Että sullahan menee vielä ihan hyvin. :) Toisin ku eräillä.

Niin no. Toista kautta putkeen jo turpaan, eikä mua kiinnosta olla jatkuvasti alapäässä ja ulkona playoffeista. Mutta katsellaan nyt vielä hetki.

Koivun loukkaantuminen näkyy injuries-kohdassa mulla, en tiedä miksei näy muualla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hoh hoh.

Alex Auld oli Buffalo-Washington-pelin the thing - se jostakin.

Käsittämättömiä seivejä, mikä tässä pelissä juuri ärsyttääkin yleensä (paitsi just nyt ei niin paljon). Laukaukset Sabres vei 29-20, alussa 100-0 ns., mutta sain lopulta pelijuonesta kiinni ja karsin pahimpia virheitäni.

Taklaukset vein minä, ei loukkaantumisia kumpaankaan leiriin. Maalintekijöinä lämäreistä Backes ja jonkun Sabres-pakin kahville vienyt Getzlaf, jonka oli jo aikakin osua.

Pisteen olisi Wicci ansainnut, mutta näin tällä kertaa. Kiitos hyvästä pelistä.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Ei vittu mitä paskaa.

Oli erittäin maukkaat pelit Vancouveria vastaan. 5-1 ja 5-2 turpaan. Olisin ragequitannu, jos tietokonetta vastaan olisin pelannut. Moket ota saatana mitään kiinni, pakit jää pyörii ku kaveri polkee ohi, varmaan puolet maaleista läpäreistä ja pariki läpäriä mistä ei tehny. Kyllä EA on taas saatana semmosen tekeleen tehny että ei morjens, nytki alimmalla miehellä kiekko, kaveri karvaa ja hakkaa taklausnappia -> ei pysty syöttää ku pelaaja iholla ja sit ihan yhtäkkiä alin jannu heittää selälleen ja kaverille kiekko ja sit olikin kiekko jo repussa. Weberiäki heitellää ku märkää rättiä ja sitten koko kentän vauhdeilla kun Weberillä menossa kolaa Kesseliä niin Weber ite katollaan, voi voi..
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Ei vittu mitä paskaa.

Oli erittäin maukkaat pelit Vancouveria vastaan. 5-1 ja 5-2 turpaan. Olisin ragequitannu, jos tietokonetta vastaan olisin pelannut. Moket ota saatana mitään kiinni, pakit jää pyörii ku kaveri polkee ohi, varmaan puolet maaleista läpäreistä ja pariki läpäriä mistä ei tehny. Kyllä EA on taas saatana semmosen tekeleen tehny että ei morjens, nytki alimmalla miehellä kiekko, kaveri karvaa ja hakkaa taklausnappia -> ei pysty syöttää ku pelaaja iholla ja sit ihan yhtäkkiä alin jannu heittää selälleen ja kaverille kiekko ja sit olikin kiekko jo repussa. Weberiäki heitellää ku märkää rättiä ja sitten koko kentän vauhdeilla kun Weberillä menossa kolaa Kesseliä niin Weber ite katollaan, voi voi..
Kuin San Josen näppikseltä tämä teksti. Tänään yhteensä 10 peliä tätä ja toista liigaa ja 10 tappiota. Mikään ei onnistunut ja kaverit on taas kuin jotain C-junnuja. Pakit on koko ajan myöhässä ja syötöt ei lähde mihinkään jne jne. Tätä itkuvirttä voisi jatkaa aamuun asti. Saatanan Intia/Kanadapaskalafka EA perkele.
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh huh mitä hurlumheilätkää näin jouluaaton kunniaksi Chicagoa vastaan. 8-6 voitto ja molempien maalivahdit ei torjuneet varmaan yhtäkään vetoa. Olin vielä viimeisellä minuutilla 5-6 häviöllä, mutta niin vain tultiin tasoihin, ohi ja vielä tyhjään rysään loppulukemiksi 8-6.

Kiitos jauhomanille GMC-uran yhdestä viihdyttävimmästä ottelusta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Perus 1-0 voitto Montrealin CPU:ta vastaan. On se kumma kun tästä pelistä ollaan tehty Fifa 13-pelin kopio.

"Onnittelut" Montrealiin ja huikealle CPU:lle ja sen yli-ihmiselle maalissa.

Edit: Rangersia vastaan 8-0 turpaan. Häviö oli tiedossa jo ennen peliä, joten Auld maaliin ja selkäranka katki 3-0-tilanteessa. Eipä tuosta pelistä sen enempää.
 
Viimeksi muokattu:

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pistää kyllä naurattamaan nämä ottawan ja rangersin väliset pelit. Kaikki pelit new yorkiin. Ansaitusti toki, mutta vittu mitä maaleja rangers on jo useammassa pelissä saanut. Tämä siis ea:n suuntaan, äskenkin Zetterberg napautti kiekon pokecheckviikatteella Andersonin perseen alta patjojen läpi sisään. Hyviä pelejä, mutta olis toi Mige joskus kiva voittaakin.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huikeat tuplapelit Chicagoa vastaan. Ensimäisen voitti Blackhawks numeroin 4-5 jatkoajalla, toisen vein minä (Predators) 4-3 rankuilla. Hyvää ja vauhdikasta kiekkoa.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ottawalta turpaan 4-6. Jos oisin jaksanut keskittyä itse (kiekon) pelaamiseen niin ois voinu voittokin hellitä, sen verran vastustajan kassari oli kiltillä tuulella. Kadrilta kuitenkin unohtui pitää pää ylhäällä -> 26 peliä saikkua ja tuon jälkeen keskityin vaan ajamaan "kaikkea mikä liikkuu" mutta yllättäen ilman mitään tulosta. Eka erä oli kunnon hurlumhei-meininkiä päättyen 3-3. Aika jännä sinäänsä että yleensä oon tehny liigan peleissä 0-1 maalia per peli.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Columbusta vastaan oli jälleen helppo pistää Auld maaliin, kun tiesi että häviö tulossa ja niinhän se tuli. Ihme kyllä vaan 2-0.

Ainoa pelin harmittava osuus oli, ettei Columbukselta mennyt kukaan rikki ja Columbuksen avausmaali oli kyllä sen luokan imaisu muuten hyvän ottelun pelanneelta Auldilta, ettei mitään rajaa. (Hiiiidaaaas veto viivasta sinnepäin ja polkkeesta maaliin.)
 

Matsku

Jäsen
Huhhuh, pari ihan mielettömän siistiä matsia Duckseja vastaan. Tais molemmat päättyä 2-1 meikäläiselle. Ihan uskomatonta vääntöä, ei uskois runkosarjamatseiksi. En käsitä miten mies voi olla noin alhaalla sarjataulukossa. Älyttömän kova ja ennen kaikkea rehti pelaaja.

Ja perään konferenssin kärkimatsi Columbusta, meikäläisen yhtä mieluisinta ja tasaisinta vastustajaa vastaan. Vittumaisen taitava vastustaja paskalla jengillä. Eipä tääkään matsi tehnyt poikkeusta edellisistä trillereistä. Columbus siirty kolmesti maalin johtoon ja 18 sekkaa ennen loppua Stoll tasoittaa ja 3 sekkaa ennen loppua Clifford painaa rystyllä läheltä voittomaalin Kingseille.

Jessus, että on huikeita matseja. Lisäks oli läpsyttely Devilsin kanssa. Tais Watussilla painaa edellinen Ottawa-matsi jaloissa. ;D Kiitos kaikille!

EDIT: Gagnelle iso huili. Jos joku haluaa ehottaa treidejä niin kaikki paitsi Doughty ovat kaupan, jopa ylijumala Pavel. Erityisesti myynnissä Kulikov ja Bernier, kuten treidiketjussa huutelin.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Phillyä vastaan 4-0 turpaan ja 3-0-tilanteessa selkäranka poikki ja kiekkoa päätyyn/kiekon kanssa omaan päätyyn pyörimään ympyrää.

Jotain hyvää sentään, kun Talbot 4 peliä ja Brunnström 19 peliä sivussa.
 

Titans

Jäsen
Pahoittelut Parker27:lle Galiardin loukkaantumisesta. 50 peliä on kyllä aika raju. Brodien voitte siis ottaa tappolistalle. Hyvä matsi oli.

Titans
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Pahoittelut Parker27:lle Galiardin loukkaantumisesta. 50 peliä on kyllä aika raju. Brodien voitte siis ottaa tappolistalle. Hyvä matsi oli.

Titans
Heh. Its in the game vai miten se meni. Hyvä matsi vaikka tappio tulikin. Ja mitä tulee loukkaantumiseen niin pelitilanne niitti ja hyvä sellainen. Galiardin oma vika ettei osaa pysyä kunnossa :-)
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Just kun aattelin että ei kai tää huonommin voi mennä... No nii no. Montrealia vastaan 2-5 tappio ja vastassa oli AI. Kyllä, AI. Vastustajalla ekassa erässä 3 vetoa ja 2 maalia. Vastakkaisessa päässä kassari koppaa Nashin lämärit niinku pikkulasten vedot pihapeleissä. Tähän päälle ykköspakin loukkaantuminen vajaan 20 pelin ajaksi.

Loppuillan ratoksi vielä 0-3 tappio Winnipegille, sielläkin oli taas planeettojen asennot kohdillaan mutta ei auta itku markkinoilla.

Tää kausi oli kyllä tässä, ens kaudella toivonmukaan uudet kujeet.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Huhhuh, pari ihan mielettömän siistiä matsia Duckseja vastaan. Tais molemmat päättyä 2-1 meikäläiselle. Ihan uskomatonta vääntöä, ei uskois runkosarjamatseiksi. En käsitä miten mies voi olla noin alhaalla sarjataulukossa. Älyttömän kova ja ennen kaikkea rehti pelaaja.

Juu hyvät matsit oli, kiitos vaan myös sinne rehdistä pelitavasta, ei näkyny säbärannareita tai muutakaan "bugien" hyväksikäyttöä.

En kyllä itsekään oikeen tiedä miksi on näin huonosti mennyt, useita tappiopelejäkin olen hallinnut selvästi ja laukonut hemmetisti, mutta tuntuu ettei vaan mistään mee sisään..
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mikä vittu tätä peliä taas vaivaa. Ei uppoo maaliin mistään, omat ukot lähtee jokaisesta hipasusta jäähylle (jopa sillon kun et ite taklaa). Sitten kiekko pomppii jostain kahden oman pelaajan kautta omiin ja päästä kuuluu naks - kuten myös muutama viikko sitten ostetusta ohjaimesta. EA/peli halusi vielä kaataa suolaa haavoihin kun myös 3-1 maali pomppi hienosti sisään, tosin sillä nyt ei ollut tossa vaiheessa enää mitään väliä.

Onnea vaa piladelphiaan pointseista.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Joopa joo, meikäläinen on valmis ottamaan vaikka fudut tästä liigasta mutta se on selvää että enää en Pittsburghin pelleilyä aio katsoa jurrissa enkä selvinpäin. Ei siinä, hienoja vasenoikee läpärimaaleja teit mutta siinä vaiheessa mulla hitsas kone kiinni ku joka vitun maalista pitää katsoa kaikki hidastukset. Vuorostaan kun omissa kolisi niin A-napille oli käyttöä. Neljännen maalin ja kolmannen valelaukausvasenoikee ripuloinnin ja hidastusten kyylämisen aikana mun pannu meni jumiin. Piä tunkkis ja pelaa konetta vastaan.
 
Suosikkijoukkue
NHL
Joopa joo, meikäläinen on valmis ottamaan vaikka fudut tästä liigasta mutta se on selvää että enää en Pittsburghin pelleilyä aio katsoa jurrissa enkä selvinpäin. Ei siinä, hienoja vasenoikee läpärimaaleja teit mutta siinä vaiheessa mulla hitsas kone kiinni ku joka vitun maalista pitää katsoa kaikki hidastukset. Vuorostaan kun omissa kolisi niin A-napille oli käyttöä. Neljännen maalin ja kolmannen valelaukausvasenoikee ripuloinnin ja hidastusten kyylämisen aikana mun pannu meni jumiin. Piä tunkkis ja pelaa konetta vastaan.

Omasta mielestäni ei ole mitään vikaa jos katsoo sen hidastuksen mikä tulee maalin jälkeen ja ei ole mun vika jos Vokoun hörppii kaikki läpiajo vedot.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Omasta mielestäni ei ole mitään vikaa jos katsoo sen hidastuksen mikä tulee maalin jälkeen ja ei ole mun vika jos Vokoun hörppii kaikki läpiajo vedot.
No onhan se vähän rasittavaa jos joka hidastus katsotaan kun ne voi katsoa pelin jälkeenkin. Toki itsekin tulee katsottua jos joku ihme
pomppu tulee mutta vittuiluahan se on jotain perusveivejä katsella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös