Eilen oli kyllä mahtavia pelejä! Kaikkia en muista, mutta tässä joistakin analyysia.
Ensin tahkottiin edellisen jakson peli Calgaryn kanssa ja vanhat kaunat seuraa edelleen! En edes muista pelin lopputulosta, mutta turpaan tuli. Kiekottoman ajeluita puolin ja toisin ja minulla taisi olla about 10 ylivoimaa, joista en tehnyt maaliakaan. Calgarya vastaan on kyllä joka kerta ihan oma fiiliksensä pelata, kiitos Zetterbergin sikailulle aikanaan, kun Iginla ja myöhemmin myös Glencross (?) ajettiin saikulle.
Uuden jakson alkuun sitten St.Louisia vastaan peli, jossa taisteltiin aina jatkoajalle asti ja lopulta rankkareihin. Kiitos Miller!
2x Coloradoa vastaan ja molemmista turpaan, keskityin lähinnä fyysiseen peliin, mutta ei noilla kauheasti porukkaa pinoon pistetä. Zdeno Chara halutaan tähän joukkueeseen, vähän kovuutta niin saadaan saatana nuo vastustajan mikkihiiret kuriin.
Peli Los Angeles Kingsiä vastaan päättyi ikävästi pelin katkeamiseen, mutta LAK varmasti hoitaa pelin konetta vastaan. Olin tosin tappiolla 6-0, joskin Miller ei varmasti esittänyt parastaan.
Illan viimeinen hidas tanssittiin Nashvillen kanssa. Taistelin nukahtamista vastaan, peli oli kohtalaisen tiukka, mutta taisi siitäkin häviö tulla.
Kuten huomata saattaa, niin häviöitä on tullut niin että vituttaa jo koko peli. Tuntuu sille, etten minä ole paskempi kuin tekään mutta silti joka osa-alueella tapahtuu jotain mikä tuo teille voiton. Kelkka kääntyy joulun jälkeen. Otan teidän pisteet korkojen kera takaisin. Taklaaminen on sitten kielletty tietokonetta vastaan tai sitten joku meidän kovanaama (Klimchuk tai Tatar) tulee ja kostaa loukkaantumiset verisesti. Olen puhunut, olkaa kiltisti.