Teinkö muka jonkun etunurkkamaalin äsken, vai mistä tämä avautuminen?
Ei liittynyt meidän matsiin mitenkään muuten paitsi, että taas loukkaantui yksi pelaaja. :)
Teinkö muka jonkun etunurkkamaalin äsken, vai mistä tämä avautuminen?
Verinen taisto tulee oleen meidän lohkossa, ainakin mun ja Ottawan välillä. Kovaa vääntöö pari peliä. Ekan hävisin jatkoajalla 3-2 ja toisen voitin varsinaisella 2-1. Jälkimmäinen oli siitä outo peli että Miller otti kiinni jokaisen etuyläkulma-yrityksen. Ekassa pelissä hajos sitten Myers 12 peliks. Ottawalta lähti Omark ja joku toinen paviaani.
Teikäläisen telotusyritysten jälkeen se Myersin loukkaantuminen EBERLEN taklauksesta oli oikeus ja kohtuus.
Tämmöstä tänään, Dallas-Chicago 2-13 ja Patrick Kane 8+2.
Tämmöstä tänään, Dallas-Chicago 2-13 ja Patrick Kane 8+2.
Kannattaako tässä pelata vaan kolmella kentällä melkein koko peli?
Äkkiseltään sanoisin, että asetuksia ei pysty muokkaamaan. Ja jos oikein muistan, niin ei niitä pystynyt liigan luomisvaiheessakaan muokkaamaan. Ihmetyttää kyllä, kun muutama vastustaja on peluuttanut ykköskenttää melkein puolet ottelusta. En tiedä mikä vaikutus sillä olisi, jos pelityylin vaihtaisi Hardcoreksi.Voiko tässä moodissa komissaari muokata asetuksia mitenkään? Esim jos vaikka väsymystä laittaisi kovemmaksi tai jotain niin joukkueiden pitäisi pelata enemmän neljällä kentällä. Vituttaa kun suurinpiirtein kahdella kentällä voi tahkota matseja menemään. Meni vähän ohi aiheen tämä kysely nyt :-)
Mun mielestä pelkkä pelaaminen on jo itsessään hauskaa, en mä jaksa hakea voittoa hinnalla millä hyvänsä.
Itse ainakin tykkään pelata kolmella kentällä. Ei nelosketjun jamppojen vauhti ja taitokapasiteetti ole sitä luokkaa että pystyisi samalla tyylillä pelaamaan kuin ylempien kenttien äijillä.
Chicagolta nekkariin 2-1. Ilkeet alotukset kun vastustaja osaa sitoo ja on nopeet laiturit jotka nappaa kiekon ja kuljettaa yksin läpi. Noh, kiekottomana vaan runkkaa RB:tä jatkuvalla syötöllä. Kiekollisena taas oikeella tatilla kykeni purjehtiin ohi pakeista. Nyt ei vaan uponnu mut siinä lääkkeet Chicagon kaatoon jatkossa.
Sen rukoilun jälkeen, mikä ennen matsia tuli, mulle tuli oikein paha mieli ja en edes tohtinut yrittää täyttä pistepottia.Illan viiminen koitos oli lepsua Islanderssia vastaan. Kaveri lähti peliin napit auki, pari pakkia hyökkääjinä ja uhoten että pisteitä ei oo tulossa. Hossa (0+3) ja Pominville (2+0) päätti siirtää sen Carolinan mun perseeseen unohtaman parrun Islandersin GM:n pyllyyn. 4-2 peppuraiskaus, selviätkö JiVe tästä koskaan? :-D