Xbox 360: NHL13 GM Connected - Analyysit, jälkipelit ym.

  • 49 878
  • 836

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Eikös Malkin ollut sun lempipelaajas? Muistan kun tein Malkinilla rankkarimaalin ja mikin toisestä päästä kuului: "Vitun vinosilmä ryssä!"

Malkin on huikee kun saan pelata sillä ite. Aika harvassa on pelaajat joita "vihaisin" oikeesti. Äkkiähän kaikista tulee ryssiä tms. kun kiehahtaa. Ei oo mun vika että Genolla silmät on eri korkeudella toisiinsa nähden :D
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Seuraavaksi pisteet menossa Ottawaan...

...ja sinnehän ne menivät myöskin lukemis 3-1. 2-0 jälkeen sekos paletti täysin kun en ite saanut alun myllystä huolimatta yhtäkään maalia. Noh eipä tolla aja kaikkea (kiekollista) mikä liikkuu -kiekolla saanut muuta tulosta aikaan kuin ajoittaista vastustajan housuunpaskomista ja yhden oman pelaajan sairastuvalle.

Sua vastaan on tavallaan kyllä vittumaista pelata. Jatkuvalla pommituksella sulla on momentum varmaan koko pelin, mistä sitten tulee noita ihan käsittämättömiä syöttöjä mun jätkiltä ja pelaaminen tuntuu hankalalta. Sama pätee wicciin. Kuten ootte varmaan huomannut, niin ehkä se ei oo yleisesti se kannattavin pelisuunnitelma. :)

Ottawalla pelkkiä voittoja tästä jaksosta, tosin floridalaiset vielä kohtaamatta.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Saatanan saatanan saatana. Kolme peliä ja kolme tappiota. Dallas olisi vielä vastassa. Pieni toive olisi, että vihut voisivat sulkea pelien ajaksi kaikki nettikaistaa vievät härpäkkeet. Chicagoa vastaan oli tyypillinen jenkkejä vastaan havaittava lagi ja pelaajat liikkuivat yhtä sulavasti kuin panssarivaunut konsanaan.
 

trap

Jäsen
Voin kertoa että tulee kädet kipeäksi kun joutuu koko pelin painamaan takaa kiinni tota saatanan patteriosaa ohjaimeen. Molemmat ohjaimet vetää jatkuvasti tuota please reconnect controller -paskaa. Kausi ohi, Boltsia johdin 2-0, mutta 2-3-häviö. Eka maali vastahyökkäyksestä kun ohjain jäätyy, tokassa Quick päättää mennä jäihin ja antaa lyhyenä vastustajalle samaan aikaan kun olen syöttämässä roikkuna ja kolmannessa sitten taas perinteistä puolustuksen koomailua. Kiitos kaudesta, pelaillaan loput pelit jossain vaiheessa jos noi ohjaimet toimisi. Ihmettelen vaan kun valikoissa voi näprätä miten haluaa ja riuhtoa ohjainta, mutta pelitilanteessa tulee jatkuvasti samaa skeidaa.

e. jaa, googlen perusteella kannattaa näköjään ottaa tärinä pois. hyvä tietää tässä vaiheessa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Päivällä hävisin Jetseille jatkoajalla 3-2 ja Rangersille suoraan 5-1. Mige, missä vaiheessa Knuble hajos? Mä en huomannu sitä ollenkaan, ajattelin vaan kun aloit taklaan kaikkia kans että rikoinko mä jotain? :D Vitun Foster, otti turpaan Pääjärveltä. Se ärsytti. Missä Gaborik on?
 

Mige

Jäsen
Mige, missä vaiheessa Knuble hajos? Mä en huomannu sitä ollenkaan, ajattelin vaan kun aloit taklaan kaikkia kans että rikoinko mä jotain? :D Vitun Foster, otti turpaan Pääjärveltä. Se ärsytti. Missä Gaborik on?
Jossain maalineduskahakassa se meni paskaks. Kyllä mä alotin ajelun jo paljon ennen sitä. :D Gaborik pelkää ja istuu katsomossa jäljellä olevat runkosarjamatsit.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Se joka teloo Anaheimilta ykkösketjun miehiä saa palkaksi mun ykköskierroksen varausvuoron. Merkityksettömässä pelissä multa lähti kivasti Parentau ykkösketjusta 46 pelin ajaksi telakalle juuri ennen playoffseja. Sentään sen verran oli miestä tässä jutku-bushemäänissä että otti gooni Duchenelta ja taitoniekka McLeodilta turpaansa.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Se joka teloo Anaheimilta ykkösketjun miehiä saa palkaksi mun ykköskierroksen varausvuoron. Merkityksettömässä pelissä multa lähti kivasti Parentau ykkösketjusta 46 pelin ajaksi telakalle juuri ennen playoffseja. Sentään sen verran oli miestä tässä jutku-bushemäänissä että otti gooni Duchenelta ja taitoniekka McLeodilta turpaansa.

Yhyy...vastasin ihan täysin siihen sun taklauspeliin vai väitätkö sä ettet itte ajellu kaikkea mikä liikkuu? Eikä mua kiinnosta vaikka multa loukkaantuis koko ykkösketju kun pleijareihin en ole pääsemässä(kiitos edellisen gm:än)

Edit. ainiin ja nuo tappelut on niin päin helvettiä tässä pelissä toteutettu, että ei pahemmin kiinnosta aikaa niihin tuhlata. Mutta onneksi olkoon vaan tappeluiden voitoista, mahtaa olla upea fiilis?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Coloradolta turpaan 9-2, edellisen pelin aiheuttama aggressio purkautui minua vastaan, mutta mitään sen suurempaa ei tapahtunut. Peteliuz teki mitä tahtoi ja minä itkin. Taklauksissakin taisin hävitä. Hyvin vittumainen vastus positiivisessa mielessä.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Yhyy...vastasin ihan täysin siihen sun taklauspeliin vai väitätkö sä ettet itte ajellu kaikkea mikä liikkuu? Eikä mua kiinnosta vaikka multa loukkaantuis koko ykkösketju kun pleijareihin en ole pääsemässä(kiitos edellisen gm:än)

Edit. ainiin ja nuo tappelut on niin päin helvettiä tässä pelissä toteutettu, että ei pahemmin kiinnosta aikaa niihin tuhlata. Mutta onneksi olkoon vaan tappeluiden voitoista, mahtaa olla upea fiilis?

No älä nyt ota kaikkea juttua noin kirjaimellisesti. Vaihda vaikka tamponi välillä.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Edmontonin jaksosta puolet takana, eli 3 ottelua.

Ekassa matsissa hieno 6-2 voitto otettiin Kingseistä, Millerin avustuksella.

Toisessa pelissä otettiin 2-1 voitto Calgarystä ja sillä varmistettiin playoff-paikka. Ykkösketju ollu loppukaudesta jäätävässä vireessä, varsinkin Gerbe.

Kolmas peli menee kategoriaan läpsytellään alta pois, kun ei panosta oikein enää, sarjataulukossa eteenpäin 12 pinnaa ja taaksekinpäin 6 pinnaa. Phoenixia vastaan 4-3 kotivoitto. Ykkösketju pelas alle 5 min koko pelissä ja nelosketju kellotti lähemmäs 25 minuuttia ja kolmosparillakin lähemmäs 30 min.

Hauskasti Peckhamilla, joka pelannut koko kauden kolmosparissa, ilman yv- ja av-aikaa, 1+10 +19. Johtaa meikäläisen +/- tilastoa.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No älä nyt ota kaikkea juttua noin kirjaimellisesti. Vaihda vaikka tamponi välillä.

Ihan samat terveiset sulle, jos ottaa virtuaalipelaajan loukkaantuminen noin koville. Ja mistä täällä tietää, mitä ottaa kirjaimellisesti ja mitä ei, kun kaikennäköstä itkua ja valitusta tän pelin tiimoilta tulee jatkuvasti. Joku tekee "väärin" maaleja ja joku ajelee kiekottomia.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ihan samat terveiset sulle, jos ottaa virtuaalipelaajan loukkaantuminen noin koville. Ja mistä täällä tietää, mitä ottaa kirjaimellisesti ja mitä ei, kun kaikennäköstä itkua ja valitusta tän pelin tiimoilta tulee jatkuvasti. Joku tekee "väärin" maaleja ja joku ajelee kiekottomia.

Pitää oppia tunteen tiettyjen kirjoittajien huumorintaju :D Onko Anaheimin toimistossa joku vika kun niiden GM aina vetää herneet nenään?
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitää oppia tunteen tiettyjen kirjoittajien huumorintaju :D Onko Anaheimin toimistossa joku vika kun niiden GM aina vetää herneet nenään?

Ööh, mä mitään herneitä oo nenään vetäny? Tai no, jos te niin sanotte niin olkoon sitten niin. Ei jaksa vääntää enempää. Ja anteeksi vaan Coloradon gm:lle kun ykkösketjun mies loukkaantui, en mä noita loukkaantumisia vastustajille mitenkään yritä hakea, mutta taklaan kyllä aina kun vaan paikka tulee.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ööh, mä mitään herneitä oo nenään vetäny? Tai no, jos te niin sanotte niin olkoon sitten niin. Ei jaksa vääntää enempää. Ja anteeksi vaan Coloradon gm:lle kun ykkösketjun mies loukkaantui, en mä noita loukkaantumisia vastustajille mitenkään yritä hakea, mutta taklaan kyllä aina kun vaan paikka tulee.

Kaikki yrittää. Ainahan sitä taklatessaan toivoo että sattuis. Älä pyytele anteeks tollasia, ihan oikein Peteliukselle että joutuu tekeen enemmän töitä pleijareissa :D
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Ja anteeksi vaan Coloradon gm:lle kun ykkösketjun mies loukkaantui, en mä noita loukkaantumisia vastustajille mitenkään yritä hakea, mutta taklaan kyllä aina kun vaan paikka tulee.

Totaalista paskapuhetta. En mä ainakaan niitä vaan siksi yritä taklata, että onpa kivan näköstä kun ukot lentää katolleen. Ja väitän, että sama on muilla mielessä. Zdeno on vain ja ainoastaan siksi kokoonpanossa, että tekisi vastustajalle kipeää.

Muutaman kerran kun osuu alussa vähän napakammin, niin sen jälkeen kiekosta luopumisia tulee vähän herkemmin. Vai olenkohan tulkannut viimeaikaisten matsien tapahtumia väärin? Nimittäin ei tee tippaakaan pahaa sanoa, että NYI:n peli perustuu pitkälti puolustussumppuun ja siihen, että ajetaan kaikkea mikä liikkuu. Hyökkäyspäässä jos onnistuu silloin tällöin, niin aika hyvin tulee pisteitä/voittoja, kun omissa ei kolise kovinkaan usein.
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Totaalista paskapuhetta. En mä ainakaan niitä vaan siksi yritä taklata, että onpa kivan näköstä kun ukot lentää katolleen. Ja väitän, että sama on muilla mielessä. Zdeno on vain ja ainoastaan siksi kokoonpanossa, että tekisi vastustajalle kipeää.

Muutaman kerran kun osuu alussa vähän napakammin, niin sen jälkeen kiekosta luopumisia tulee vähän herkemmin. Vai olenkohan tulkannut viimeaikaisten matsien tapahtumia väärin? Nimittäin ei tee tippaakaan pahaa sanoa, että NYI:n peli perustuu pitkälti puolustussumppuun ja siihen, että ajetaan kaikkea mikä liikkuu. Hyökkäyspäässä jos onnistuu silloin tällöin, niin aika hyvin tulee pisteitä/voittoja, kun omissa ei kolise kovinkaan usein.

Huoh, miten tästäkin nyt saadaan hirveä vääntö aikaiseksi? Okei, mä haen joka taklauksella vastustajaa pihalle pelistä. Joko lopetetaan vääntö jostain vitun Parentaun loukkaantumisesta?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Huoh, miten tästäkin nyt saadaan hirveä vääntö aikaiseksi? Okei, mä haen joka taklauksella vastustajaa pihalle pelistä. Joko lopetetaan vääntö jostain vitun Parentaun loukkaantumisesta?

Joo, sopii. Mutta väitätkö muka, että et edes salaa toivo vihulta loukkaantuvan pelaajia kun niitä ajelet?

Kyllähän nuo loukkaantumiset tuo ihan oman mausteensa koko pelimuotoon. Aiemmissa liigoissahan noita ei ole ollut ja ainakin itse diggaan noista, vaikka kaikki(tai pitäskö Islandersin tapauksessa sanoa, että molemmat?) kärkimiehet on jossain vaiheessa ollut saikulla. Moulsonkin pääsee vasta SC-matseihin mukaan. Tai jos huonosti käy, niin konferenssifinaaleissa pelaa jo. 17 matsia tais olla vielä jäljellä...
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo, sopii. Mutta väitätkö muka, että et edes salaa toivo vihulta loukkaantuvan pelaajia kun niitä ajelet?

Kyllähän nuo loukkaantumiset tuo ihan oman mausteensa koko pelimuotoon. Aiemmissa liigoissahan noita ei ole ollut ja ainakin itse diggaan noista, vaikka kaikki(tai pitäskö Islandersin tapauksessa sanoa, että molemmat?) kärkimiehet on jossain vaiheessa ollut saikulla. Moulsonkin pääsee vasta SC-matseihin mukaan. Tai jos huonosti käy, niin konferenssifinaaleissa pelaa jo. 17 matsia tais olla vielä jäljellä...

Kyllä mä väitän. Tää peli on mulle viihdettä ja yritän tietenkin voittaa mahdollisimman paljon pelejä. Mutta mulle on se ja sama loukkaantuuko vastustajan pelaaja mun taklauksista. Tottakai loukkaantumisia kuuluukin tulla, en mä sitä sano.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Otetaas vielä vähän analyysiä idän suunnalta:

Rangers vie piikkipaikan selvällä erolla seuraavaan, joka on Florida yhtä selvällä erolla seuraaviin joukkueisiin. Ottawa pitää kolmannen paikkansa varmuudella, joten sen jälkeen alkaa vähän enemmän jossitteluja.

Carolina (102p) ja Tampa Bay (101p) taistelee kotiedusta, kun kummallakin kolme matsia jäljellä. Islanders on ollut täysin vastaantulija kumpaakin vastaan tällä kaudella lähes kaikissa matseissa, joten vähän tuntuu, että kolmen pisteen kaula tällä hetkellä on sen verran, että sitä ei edes haluta saada kiinni.

7. aika vankasti Winnipeg 7 pistettä Islandersin takana, kun 4 matsia jäljellä. Sen sijaan vikasta pudotuspelipaikasta tulee vielä melkoinen vääntö, kun MTL ja PHI ovat tasapisteissä 5 matsia ennen runkosarjan päätöstä. Muilla ei ole enää asiaa play-offeihin.

Ilman suuria ihmeitä näillä ottelupareilla lähtee play-offit käyntiin idässä:
(1) NYR - (8) MTL/PHI
(2) FLA - (7) WPG
(3) OTT - (6) NYI
(4/5) CAR - TB
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Kuinka monella muuten on tähän mennessä kyläpyörä Hovinen käynyt? Jannu on ollut varmaan joka kierroksella waivereissa.
 

Jonte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Detroit Red Wings
Ilman suuria ihmeitä näillä ottelupareilla lähtee play-offit käyntiin idässä:
(1) NYR - (8) MTL/PHI
(2) FLA - (7) WPG
(3) OTT - (6) NYI
(4/5) CAR - TB

Lännessäkin alkaa oleen parit aika selvillä:
(1) Los Angeles - (8) Minnesota/Columbus
(2) Chicago - (7) Minnesota/Columbus
(3) Vancouver - (6) Edmonton
(4) Nashville - (5) Colorado

Kärjessä Losilla 3 pinnan kaula ennen Chicagoa, kun molemmilla 2 ottelua jäljellä. Joten Losia voi melkein jo onnitella konferenssivoitosta. 9 paikalla olevalla Calgaryllä vielä teoreettiset mahdollisuudet, mutta Minnesotalle riittää 2 pistettä, jäljellä olevista 5 pelistä ja Calgarynkin pitäisi voittaa loput 4 otteluaan. Minnesota noussee Columbuksenkin ohi kun 4 pinnaa eroa ja Minnesota pelannut 4 peliä vähemmän. Tosin Minnesota voi nousta Edmontoninkin ohi, jos voittaa loput pelinsä ja itse häviän viimeset 2 peliä. 4-5 sijan taistelussakin Nashvillellä 2 ottelua vähemmän kuin Coloradolla ja tasapisteissä ovat, joten Nashville hyvin todennäköisesti aloittaa kotona.

Draftin 1st overallista on tiukka kisa tällä hetkellä Capitalsin (78 gp, 45p.), San Josen (76 gp, 48p.) ja NJ:n (76 gp, 48p.) kesken. Täytyy itsekin seurata tuota taistelua kun NJ:n 1st rounderi takataskussa, että ketäs päästään varailemaan.

Äskön oli jo pientä asetelmien hakua Vancouver - Edmonton-pelissä, molemmat pelasi hieman heikommalla kokoonpanolla ja haettiin edgeä playoffeihin. 4-3 jatkoajalla Edmonton voitti. Vancouverilta sivuun Peverley 15 peliksi ja Kennedy 6 peliksi. Edmonton selvisi ilman loukkaantumisia. Toivottavasti selviää myös 2 jäljellä olevaa matsia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös