Seuran kasvot antoi vähän nöösipojille myllyn mallia lopussa. Purcellin uhrin kerkesi kongi pelastaan. Vähän oli vaan pelko persiissä ettei sällit teloisi samettisia kätösiään. :D
Tämän joku voisi vahvistaa, mutta eivätkös nuo loukkaantumiset aina nollaannu kesän aikana?
Huh huh miten halpoja maaleja tarjoilin Phoenixille. Käsittämättömiä menetyksiä yms, mutta onneksi sain voiton napattua. Tärkeitä pisteitä.
En muista mikä matsi se oli tässä viimeisen parin viikon aikana, mutta meille kävi kanssa melko vastaava tilanne, jossa totesin, että nyt on joku meikun äijä ihan kusessa, kun vastustajan botti teloo sitä minkä kerkee ja mun ukko ei pääse pois alueelta. Oli pakko ottaa paitsio tilanteesta, jottei tule kaatuneita.Buffalon jakso päätökseen iltasella Dallasia vastaan. Loppulukemat tais olla Dallasille 6-2 (?). Tuli tehtyä muuten yks huomio ottelun tiimellyksessä. Molemmat innostu ajeleen kiekottomia pelaajia kostomielessä, sitä jatkettiin jonkin aikaa keskenämme mutta sitten meni tekoälyllä "hermot". Molempien joukkueiden "ohjaamattomatkin" pelaajat innostu ajeleen kaikkee mikä liikku.
Ja mä kun luulin olevan 12 vastaavan kanssa korkealla. Olen laskenut sen varaan, että pleijareissa ei rankipotkuilla pelejä ratkota.Syvällä tarpominen jatkuu, ei hyvää päivää mitä peliä. Tässä viikon vitsi suoraan Torontosta: kauden saldona tähän mennessä 18 jatkoaika-/rankkaritappiota. No, taitaapa joukkueeni olla edes jossain tilastossa omaa luokkaansa.
Millon seuraava jakso?
e. väärä topic mut täälläkin voi vastata.
Peliä on 8sekuntia jäljellä kun Colorado lyö viivasta kiekon sisään, ilmeisesti ohjauksen kautta ja he voittivat pelin 7-6. Olisi tuon nyt suonut jatkoajalle menevän ;)
En nyt nimiä ala huutelemaan, mutta kyllähän noita kuumakalleja on tässäkin ketjussa nähty ja kuultu. Vai mitä Wicci?
OMalla naamalla, omalla naamalla :) Kyllähän sitä vaginaa tulee huudettua aika lujaa ja usein, kun tappiolla mennään. Onneks kaikki ei käytä mikkejä niin ei kuulu.
Eikös Malkin ollut sun lempipelaajas? Muistan kun tein Malkinilla rankkarimaalin ja mikin toisestä päästä kuului: "Vitun vinosilmä ryssä!"
Seuraavaksi pisteet menossa Ottawaan...
...ja sinnehän ne menivät myöskin lukemis 3-1. 2-0 jälkeen sekos paletti täysin kun en ite saanut alun myllystä huolimatta yhtäkään maalia. Noh eipä tolla aja kaikkea (kiekollista) mikä liikkuu -kiekolla saanut muuta tulosta aikaan kuin ajoittaista vastustajan housuunpaskomista ja yhden oman pelaajan sairastuvalle.
Jossain maalineduskahakassa se meni paskaks. Kyllä mä alotin ajelun jo paljon ennen sitä. :D Gaborik pelkää ja istuu katsomossa jäljellä olevat runkosarjamatsit.Mige, missä vaiheessa Knuble hajos? Mä en huomannu sitä ollenkaan, ajattelin vaan kun aloit taklaan kaikkia kans että rikoinko mä jotain? :D Vitun Foster, otti turpaan Pääjärveltä. Se ärsytti. Missä Gaborik on?
Se joka teloo Anaheimilta ykkösketjun miehiä saa palkaksi mun ykköskierroksen varausvuoron. Merkityksettömässä pelissä multa lähti kivasti Parentau ykkösketjusta 46 pelin ajaksi telakalle juuri ennen playoffseja. Sentään sen verran oli miestä tässä jutku-bushemäänissä että otti gooni Duchenelta ja taitoniekka McLeodilta turpaansa.