Xbox 360: NHL13 GM Connected - Analyysit, jälkipelit ym.

  • 49 872
  • 836

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Loistava taistelu Washingtonia vastaan, 5-3 annettiin kyytiä. Plus Capseilta kannettiin kesken pelin porukkaa enemmän pihalle kun Kekkonen sai aikanaan ääniä. Ihan ei riittäny Laken kolme rannelaukausmaalia pisteiden välistä voittoon tällä kertaa, komeita oli kyllä maalit :D Mua nyt ei tässä vaiheessa kautta haittaa minkälaisia maalit on... mutta en sulta noita maaleja kyllä odottanu, oot aika vahvasti puhunu niitä vastaan :D Ens kerralla parempi tuuri sitten ;-)
 

trap

Jäsen
Jakso pakettiin 2-4-tappiolla Nashvilleä vastaan. Aika harmittava peli kyllä sikäli, että Quick veti vaihteeksi 66:n torjuntaprosentilla ja oma hyökkäyspeli tuntui hyvältä, ehkä jopa kauden parhaimpia matseja ja varsinkin alku oli tosi hyvä. No, 3 tai 4 tolppaa, tolpan viereinen "kuollut" kohta verkosta kertaalleen ja niin pois päin. Vikassa jaksossa sitten kaikki likoon, vaikea uskoa enää pleijaripaikkaan, mutta täytyy vielä yrittää.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Loistava taistelu Washingtonia vastaan, 5-3 annettiin kyytiä. Plus Capseilta kannettiin kesken pelin porukkaa enemmän pihalle kun Kekkonen sai aikanaan ääniä. Ihan ei riittäny Laken kolme rannelaukausmaalia pisteiden välistä voittoon tällä kertaa, komeita oli kyllä maalit :D Mua nyt ei tässä vaiheessa kautta haittaa minkälaisia maalit on... mutta en sulta noita maaleja kyllä odottanu, oot aika vahvasti puhunu niitä vastaan :D Ens kerralla parempi tuuri sitten ;-)

Täyttä paskaa koko peli ja paskeni entisestään vaan loukkaantumisilla, tällä kertaa vain 7 peliä Brouwerille. Lopussa enää edes yrittänyt tasoitusta, kun hain vaan myllyä. Johanssonilla vedin takaisin, ettei perkele telo kättään kun tappelee. Eri ukoille tappelut.

Vittu mitä paskaa taas tääkin päivä, sori vaan Mige, mutta paloi kasetti kiinni täysin Luongon totaalipaskuuteen, ensi kaudella tuo ei toistu. Loppukaudella Ovechkin, Green ja Bäckström eivät pelaa enää peliäkään. Tämä tiedoksi nyt tänne, en ota mitään perkeleen riskiä ensi kaudeksi, kun tälle kaudelle ei panosta ole vähää alusta.

Ps. Niin ja olen puhunut pääasiassa pelkkiä säbäranteita ja etukulman maaleja vastaan, nuo ei niitä olleet. Vai eikö tässä pelissä saa muka vetää rannevetoja enää ollenkaan vai? Yksi taisi olla se perus harhautus maalin edessä.
 
Viimeksi muokattu:

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
San Jose nappasi voiton Devilseista tiukassa matsissa numeroin 2-0. Nashville taas antoi kyytiä 5-0 muistaakseni. Sitten taidettiin voittaa Anaheim jalkapallolukemin 1-0 ja hävittiin Minnesotalle jatkoajalla 1-0. Puolustus toimii mutta maalinteko on vaikeaa. Phoenix peli hävittiin myös ja myllyjäkin nähtiin muistaakseni kolme kappaletta.

Hyviä pelejä kaikki ja kiitokset vastustajille matseista :-)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ps. Niin ja olen puhunut pääasiassa pelkkiä säbäranteita ja etukulman maaleja vastaan, nuo ei niitä olleet. Vai eikö tässä pelissä saa muka vetää rannevetoja enää ollenkaan vai? Yksi taisi olla se perus harhautus maalin edessä.

Juu, no probs. Saa vetää toki. Mä oon vaan vähän ite kassalla noista säännöistä mikä on laiton ja mikä laillinen, siks vältän ranteita ite pisteiden välistä vetämästä etten satuta ketään. Kuten sanoin niin saa tehdä mitä vaan mua vastaan, kuten varmaan huomasit niin mäkin teen kaukalossa just mitä huvittaa tän loppukauden ajan :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sori Kranke/JiVe. Pelissä oli tarkoitus saada vain ja ainoastaan Hamonic tilille teostaan, mutta eipä neiti uskaltanut lähteä tanssimaan.

Seuraavassa pelissä pelataan sitten jo, toivottavasti vaan ei tällä kaudella enää kohdata, sillä haluan että on edes yksi peli, jolloin ei ole ketään kuolleena rosterissani.

Edit: Niin siis se oli Hamonic, joka teloi Ovechkinilta jalan murskaksi ja pisti miehen sivuun 50 peliksi. Jäi epäselväksi tuo "teko".
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Sori Kranke/JiVe. Pelissä oli tarkoitus saada vain ja ainoastaan Hamonic tilille teostaan, mutta eipä neiti uskaltanut lähteä tanssimaan.

Seuraavassa pelissä pelataan sitten jo, toivottavasti vaan ei tällä kaudella enää kohdata, sillä haluan että on edes yksi peli, jolloin ei ole ketään kuolleena rosterissani.

No hätä. Meni jonkun aikaa ennen kuin tajusin, mikä oli leikin nimi. Sen jälkeen teki mieli painaa Hamonicilla säbärannari yläbörsään, mutta päätin jättää toteutuksen puolitiehen.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Sen jälkeen teki mieli painaa Hamonicilla säbärannari yläbörsään, mutta päätin jättää toteutuksen puolitiehen.

Olisit vetänyt vaan, toki en toivo että enää ensi pelissä haet tätä.

Huumorillahan tuon olisin ottanut.
 

Juteeni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche ja Tappara
Hyvä matsi kuitenkin, hyvä että on vastustajia jotka osaa lähtee mukaan hippasille ja lähtee siihen pikkusikailuun mukaan.

Seuran kasvot antoi vähän nöösipojille myllyn mallia lopussa. Purcellin uhrin kerkesi kongi pelastaan. Vähän oli vaan pelko persiissä ettei sällit teloisi samettisia kätösiään. :D

Loppukaudella Ovechkin, Green ja Bäckström eivät pelaa enää peliäkään. Tämä tiedoksi nyt tänne, en ota mitään perkeleen riskiä ensi kaudeksi, kun tälle kaudelle ei panosta ole vähää alusta.

Tämän joku voisi vahvistaa, mutta eivätkös nuo loukkaantumiset aina nollaannu kesän aikana?
 

Glassjaw

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Seuran kasvot antoi vähän nöösipojille myllyn mallia lopussa. Purcellin uhrin kerkesi kongi pelastaan. Vähän oli vaan pelko persiissä ettei sällit teloisi samettisia kätösiään. :D



Tämän joku voisi vahvistaa, mutta eivätkös nuo loukkaantumiset aina nollaannu kesän aikana?

Näin mä ainakin olen käsittänyt, että kaikki loukkaantumiset nollaantuu kesällä.

Harmittavasti näyttää nyt siltä, että Anaheim lähtee kesälomalle kun tuo edellinen gm oli sössinyt sen verran pahasti tuon tilanteen. Loppuun asti kuitenkin taistellaan ja mukavasti tässä on pelit sujunutkin. Enää olis San Jose jäljellä tästä jaksosta, kiitos kaikille vastustajille!
 

#16 Murray

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh huh miten halpoja maaleja tarjoilin Phoenixille. Käsittämättömiä menetyksiä yms, mutta onneksi sain voiton napattua. Tärkeitä pisteitä.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Buffalon jakso päätökseen iltasella Dallasia vastaan. Loppulukemat tais olla Dallasille 6-2 (?). Tuli tehtyä muuten yks huomio ottelun tiimellyksessä. Molemmat innostu ajeleen kiekottomia pelaajia kostomielessä, sitä jatkettiin jonkin aikaa keskenämme mutta sitten meni tekoälyllä "hermot". Molempien joukkueiden "ohjaamattomatkin" pelaajat innostu ajeleen kaikkee mikä liikku.

Toisen erän tilanne: Mulla (Grabovski) on kiekko Dallasin päädyssä, syötän pakille joka säheltää sen keskialueelle. Pakilla heitän toiselle puolelle Pominvillelle. Tällä välin Eriksson on ajellu Grabovskia hyökkäyspäässä josta ei tullu jäähyä. Ja edelleen mä ohjailen Pominvilleä ja odotan Grabovskin tulevan pois paitsiosta. Grabovski kuitenkin ottaa pienet vauhdit pysyen hyökkäysalueella ja hyppytaklaa Erikssonia selästä joka loukkaantuu tilanteessa ja Grabovski ottaa 5min+PRK.

Vielä on viiminen jakso jäljellä, tyytyväinen oon ettei tarvinu multa simuloida yhtään peliä koko kautena. Myöskin viimisessä jaksossa Godard saa pelata kakkosen laidassa, tähän jaksoon Eric teki 1+3 ja anto pari ihan mojovaa "muikkaria" vihulaisille.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huh huh miten halpoja maaleja tarjoilin Phoenixille. Käsittämättömiä menetyksiä yms, mutta onneksi sain voiton napattua. Tärkeitä pisteitä.

Joo parempi olit että ihan ansaittu voitto sinne. 3-3 tasoituksen jälkeen piti koittaa ruveta puolustamaan mutta vitun Smith päästi taas seuraavan vedon maaliin.

Rupee menemään hermot noihin Phoenixin maalivahteihin. Olen koittanut lepuuttaa Smithiä ettei pelaa joka peliä mutta nykyään menee helposti se 5 maalia pelissä taakse. Toki usein veto on hyvästä paikasta mutta saa sitä silti välillä jotain ottaa kiinni. No Smithin sopimus loppuu tähän kauteen joten täytyy vissiin koittaa hommata astetta parempi veskari isolla rahalla.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Buffalon jakso päätökseen iltasella Dallasia vastaan. Loppulukemat tais olla Dallasille 6-2 (?). Tuli tehtyä muuten yks huomio ottelun tiimellyksessä. Molemmat innostu ajeleen kiekottomia pelaajia kostomielessä, sitä jatkettiin jonkin aikaa keskenämme mutta sitten meni tekoälyllä "hermot". Molempien joukkueiden "ohjaamattomatkin" pelaajat innostu ajeleen kaikkee mikä liikku.
En muista mikä matsi se oli tässä viimeisen parin viikon aikana, mutta meille kävi kanssa melko vastaava tilanne, jossa totesin, että nyt on joku meikun äijä ihan kusessa, kun vastustajan botti teloo sitä minkä kerkee ja mun ukko ei pääse pois alueelta. Oli pakko ottaa paitsio tilanteesta, jottei tule kaatuneita.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Syvällä tarpominen jatkuu, ei hyvää päivää mitä peliä. Tässä viikon vitsi suoraan Torontosta: kauden saldona tähän mennessä 18 jatkoaika-/rankkaritappiota. No, taitaapa joukkueeni olla edes jossain tilastossa omaa luokkaansa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Syvällä tarpominen jatkuu, ei hyvää päivää mitä peliä. Tässä viikon vitsi suoraan Torontosta: kauden saldona tähän mennessä 18 jatkoaika-/rankkaritappiota. No, taitaapa joukkueeni olla edes jossain tilastossa omaa luokkaansa.
Ja mä kun luulin olevan 12 vastaavan kanssa korkealla. Olen laskenut sen varaan, että pleijareissa ei rankipotkuilla pelejä ratkota.

NJ-NYI 0-3. Jakso olisi valmis, kun tuplamatsi Pingviinejä vastaan saataisiin sovittua.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Capitalsin jakso valmis ja kesäloma entistä lähempänä onneksi.

Semin taklattiin pelistä pois, mutta eipä tuo näemmä loukkaantunut.

Hyvä peli Canesia vastaan, kuten yleensäkin aina olleet. Nyt on vaan niin saatanan kädetön hyökkääjistö ja huono ja hidas pakisto, ettei tullut pelistä yhtään mitään kongreettista itseltä. Kiitos Canesin suuntaan, ansaittu voitto (3-0).
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toronton osalta kausi tuntuu vain synkistyvän mitä pidemmälle (eli mitä lähemmäksi loppua) kausi etenee. Carolina vei pisteet lukemin 3-1, itse sain hikisesti yhden tehtyä ja kaveri pomputtaa kolme börsää. Yks tais karata komeesti lavasta juuri sopivasti turhaakin turhempaa pokecheckiä yrittäneen Thomasin puikoista sisään. Jesh. Schrivens (tai mikä lie) tolppien väliin runkosarjan loppuun asti, mitäpä tuolla väliä.

Seuraavaksi pisteet menossa Ottawaan...

...ja sinnehän ne menivät myöskin lukemis 3-1. 2-0 jälkeen sekos paletti täysin kun en ite saanut alun myllystä huolimatta yhtäkään maalia. Noh eipä tolla aja kaikkea (kiekollista) mikä liikkuu -kiekolla saanut muuta tulosta aikaan kuin ajoittaista vastustajan housuunpaskomista ja yhden oman pelaajan sairastuvalle.
 
Viimeksi muokattu:

trap

Jäsen
Millon seuraava jakso?

e. väärä topic mut täälläkin voi vastata.

e2. Joo, sori, olin laiska ja muistamaton kännykällä duunissa.
 
Viimeksi muokattu:

Topnaattori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho ja Kulman Pojat
Voi voi kun menee jännäksi Läntisen konferenssin taistelu viimeisistä playoff-paikoista. Columbus (minä) ja Calgary tasapisteissä, kummallakin kuusi ottelua runkosarjaa jäljellä. Takana vielä kärkkyy neljän(?) pisteen päässä saman verran otteluita pelannut St Louis ja kuuden (?) pisteen takana Dallas, jolla on vielä kahdeksan ottelua jäljellä. Columbuksella viimeinen jakso oli ainakin hyvin haastava, mutta nyt täytyy laittaa kuntohuippu kohdilleen tulevaa jaksoa varten ja näyttää kuka täällä määrää. Playoffeissa vain taivas olisi rajana.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Millon seuraava jakso?

e. väärä topic mut täälläkin voi vastata.


Mun mielestä Oskarin pitäis laittaa aina jakson päättyminen sen allekirjoitukseen. Ja sit vois aina 24h ennen päättymistä laittaa kaikille viestin että jakso on päättymäisillään. Nyt sitä on liian vaikee vielä kattoo toisesta ketjusta siitä avausviestistä :-/
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Olipahan saatana peli Coloradoa vastaan! Colorado paukutti pelin 5-1- tilanteeseen jo ekassa erässä tai aivan toisen erän alussa, kunnes alkoi valtava takaa-ajo. Mielessä pyöri Suomi-Ruotsi 2003 ja Foppa, kun Detroit taisteli raivokkaasti. Tasoitin pelin 6-6:een muutama minuutti ennen loppua. Peliä on 8sekuntia jäljellä kun Colorado lyö viivasta kiekon sisään, ilmeisesti ohjauksen kautta ja he voittivat pelin 7-6. Olisi tuon nyt suonut jatkoajalle menevän ;)
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Peliä on 8sekuntia jäljellä kun Colorado lyö viivasta kiekon sisään, ilmeisesti ohjauksen kautta ja he voittivat pelin 7-6. Olisi tuon nyt suonut jatkoajalle menevän ;)

Väärälle miehelle osu tällänen lopetus matsiin. Olis ton nyt suonut tapahtuvan jollekulle, jolla olis tullut edes jonkinlaista damagea aikaan. En nyt nimiä ala huutelemaan, mutta kyllähän noita kuumakalleja on tässäkin ketjussa nähty ja kuultu. Vai mitä Wicci?

Islanders paketoi seitsemän matsin jakson yhtä monenteen voittoon. Tänään kaksi voittoa Pittsburghista: 2-0 ja 4-0.

Edellisjaksolla Nabokov imi helppoja maaleja, joten tämän jakson alussa heitin DiPietron tolppien väliin. Ja poikahan koppaili ihan mallikkaasti: 7 matsia ja niistä 7 voittoa ja 5 nollapeliä. Samalla varmistui Islandersin Play-off paikka.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
En nyt nimiä ala huutelemaan, mutta kyllähän noita kuumakalleja on tässäkin ketjussa nähty ja kuultu. Vai mitä Wicci?

OMalla naamalla, omalla naamalla :) Kyllähän sitä vaginaa tulee huudettua aika lujaa ja usein, kun tappiolla mennään. Onneks kaikki ei käytä mikkejä niin ei kuulu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös