Pari unista matsia tuli pelattua Pelirangaistuksen Phoenixia vastaan. Molemmat matsit päätty mun 1-0 voittoon. Ekassa pelissä tein voittomaalin kolmannen erän loppupuolella ja tokassa jatkoajan vikoilla sekunneilla. Ei ollu multa ainakaan hirveen kaunista lätkää, kiitokset silti peleistä!
Näistä etukulmailuista vielä :D niitäkin on vähän erilaisia: löytyy vanhanaikanen eli maalin takaa nousu kulmalle ja siitä nosto etuylään, ja laidalta nousu maalille, jossa veskari heittäytyy kyljelleen ja sitten on ihan tavallinen suora laukaus vaikkapa b-pisteeltä kohti etukulmaa. Ovatko kaikki nämä doping-listalla? Lähinnä tätä vikaa on siis tullut harrasteltua.
Itse ainakin lasken maalin takaa nousun ja etuyläkulmavedon bugiks, samaten toi, että ajaa kulmalta maalin eteen ja veskari heittäytyy. Itse myös vähän vieroksun sitä, että yhdellä kaverilla pyörii p-pisteellä ympyrää ja hakee one-timer paikkaa. Meinaan sitä, että koko peli ollaan siinä p-pisteellä, on niitäkin tullut vastaan livessä joskus.
Edelleen kyllä painotan sitä, että jos vastustaja ottaa esimerkiksi toisen hyökkääjän pois ja sitten on kaista auki, niin sen kuin käyttää tilaisuuden hyväkseen, ainakin mua vastaan saa tehdä. Tosin noi on vähän hankalia juttuja, ja itse olen ottanut sen linjan, että jopa välttelen noita maaleja, vaikka olisi tilaisuus, ettei sitten tule mitään valittamista. Varmaan pari peliä olisi voinut ratkoa noilla "varmoilla" maaleilla, mutta mielummin rehellisin keinoin.
Mutta pointtina varmaan kaikilla on se, että onhan se aika kuivaa pelata, jos koko aika tulee siihen p-pisteelle tms ja rannaa etuyläkulmaan. Sitäpaitsi on hemmetin paljon vaikeampaa puolustaa jos vastustaja pelaa joka tilanteessa vähän eri tavalla. Pitäisi itsekkin muistaa se, koska tulee välillä puskettua niin ääliömäisesti onetimer paikkoja.
Lihasadetta vastaan pari tiukkaa peliä ollut tässä ja pitää vaan sanoa, että huonoa tuuria on ollut vastustajalla. Välillä käy tolpassa ja välillä metrin ohi tyhjästä maalista. Tokassa pelissä hirveä jäähysuma, suurin osa puhtaita vahinkoja, joista sain sitten tehtyä sen yv-maalin. NHL08:ssa olisi tullut aika pahasti turpaan, mutta tässä pelissä ei noi vedot mene oikein maalia kohti koskaan.