Xbox 360: NHL09-liiga (versio 3.0)

  • 9 759
  • 165

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kaksi peliä lisää. Olipas ihmeellisiä vääntöjä, joissa molemmissa olin aikalailla ottavan osapuolena. Vastassa Colorado ja kummankin kotikentällä kohdattiin kertaalleen. Molemmissa peleissä sama kaava. Ekassa erässä kaksi maalia nopeaan tahtiin: yksi per joukkue ja sen jälkeen hiljaista. Rankkareilla kahdesti 2-1 turpaan Coloradolta.

Ekan pelin maalit olivat aivan kummallisia veskareiden hörppäyksiä molemmat, joista varsinkin meikun alivoimapurkukiekon imaisu oli huikea. Paikkoja ei kovin montaa siunaantunut ainakaan Tampa Baylle.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
"joku Hilleri" on Jonas Hiller, Hc Davosin entinen luottomokke jonka Ducks sainasi hyvien otteidensa jälkeen Sveitsin liigassa.

No shit Sherlock. Oon mä joskus teksti-tv:ltä kattonu NHL tuloksia.

Eli Duckseilta on seuraavat jampat koskemattomia: Teukka, S Niedermayer, Pronger, Pählsson ja Marchant.

Hakusessa on nopeutta, nopeutta ja käsiä. Mielellään laiturin muodossa.
 

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Nyt on omakin liiga-avaus suoritettu, Senatorsilta päihin 8-0 ja 2-1, eli tästä ei pääse kuin ylöspäin. Ekassa rökäletappioon päättyneessä matsissa kumpikaan Blackhawks-molareista ei ottanut kiekkoja kiinni edes vähää alusta, ja olin kyllä itsekin kujalla noista yksinpelin kontrolleista. Toiseen matsiin tuntuma alkoi jo löytymään ja tasaisissa merkeissä mentiin. Ensimmäinen voitto olisi tarkoitus ottaa ennen kuin viikko on ohi.
 

maurizio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Pelasin vielä illalla pari matsia Washingtonia vastaan ja ensimmäien peli oli aivan ihme takkuamista. Pelinopeus oli jotenkin oudon hidas ja ukot liikkuivat kuin täit tervassa. En saanut mitään aikaiseksi ja hävisin jatkoajalla 0-1. Toisessa pelissä, Tampan kotikentällä, pelinopeus joko vain tuntui huomattavasti sukkelammalta, mutta peli käytännössä ratkesi ensimmäisen erän ilotulitukseen, jonka jälkeen johdin 3-0. Lopputulos taisi olla 5-2 Tampa Baylle.

Huomasin muuten saman Capsia vastaan pelatessani. Kentälliset eivät jostain syystä palautuneet ollenkaan vaan kaikki kentät painelivat väsymyksen punaiselle suoriltaan. Kotipelissäni taas nopeus oli normaali. Ekan pelin hävisin 3-1 ja toista johdin minuutti ennen loppua 2-0. Sitten peli jäätyi waiting for user tilaan ja nappasin pelistä 0-3 tappion. Jihhaa.
 

LUIGIRISSOTTO

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp,Man City
Calgary avasi turnauksen hienolla 2-1 voitolla Ottawasta. Senators kyllä hallitsi peliä ja viimeiselläkin minuutilla kiekko taisi pyöriä kipperin selän takana. Kipperille suuri kiitos tästä voitosta
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Liiga korkattu myös Ottawalla:

Chicago - Ottawa 0-8
Ottawa - Chicago 2-1
Ottawa - Calgary 1-2

Chicago oli aika lailla helisemässä, varsinkin ekassa matsissa. Toiseen löytyi jo parempi maalivahti Chicagolla ja parempaa puolustusta.

Calgary teki pari nättiä maalia. Peliä taisin kuitenkin näennäisesti hallita minä, mutta hyvin kaveri puolusti, enkä saanut paikoista sisään. Kiitti molemmille!
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Hauska vääntö Dallasia vastaan. 0-0:lla rankkareille ja Dallas vei hienolla visioncontrolkikalla.
Peli oli muutoin ihan siistiä, mutta jostain syystä Dallas alkoi vikassa erässä ja etenkin jatkoajalla hakea kohtuu ahkerasti etuyläkulmaa. Heikolla menestyksellä tosin...
 

Matsku

Jäsen
Hauska vääntö Dallasia vastaan. 0-0:lla rankkareille ja Dallas vei hienolla visioncontrolkikalla.
Peli oli muutoin ihan siistiä, mutta jostain syystä Dallas alkoi vikassa erässä ja etenkin jatkoajalla hakea kohtuu ahkerasti etuyläkulmaa. Heikolla menestyksellä tosin...
Nyyh ja nyyh. Aloin näitä muita uusia (= jotka eivät olleet vol 2. liigassa mukana) vastaan pelatessani miettimään, että mikähän siinä on, että meikäläisen - nykyään muuten suht harvassa oleviin, eikö vain - etukulmahomoiluihin puututaan kun täällä joka ikinen uusi pelaaja tähän mennessä on hinkannut ihan tasan samaa taktiikkaa.

Joo ja kiitti itelles matsista, hyvä vääntö oli.

Näin kuuden matsin jälkeen voin todeta, että pelien taso on korkeampi kuin edellisessä liigassa. Tiedä sitten onko pelin nopeuden nostamisella osaa siinä, mutta näi o.

Nimimerkillä "TaasMinä" :)
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
2 voittoa, 2 tappiota on allekirjoittaneen alku liigassa. Los Angeles kaatui molemmissa peleissä(3-2 ja 1-4), mutta Atlantalta (4-0) tuli tukkaan, ensimmäinen vastus nyt ei tule mieleen(olikohan SJ), josta toinen tappio tuli. Tätä tää on kun pelaa kahta eri nettiliigaa kerralla.

Kentät (ennen tulevia treidejä) alkavat olla valmiit:

1. Malkin-Crosby-Satan
Gonchar-Boucher

2. Cooke-Staal-Sykora
Whitney-Orpik

3. Fedotenko-Kennedy-Dupuis
Gill-Letang

4. Bissonette-Talbot-Godard

Fleury (Sabourin)

Kovia odotuksia liigasta ei ole, kun en tässä nettipelitasossa ole mikään loistokas, mutta kovasti haastamaan toki silti lähdetään.

Treidiä olen myös kaavailemassa Avalanchen kanssa, jossa Penguinsiin siirtyisivät Raycroft ja Wolski ja vaihdossa lähtisi Satan, Sabourin ja vielä nimeämätön pelaaja. Saa nähdä mitä tuosta/muista kaupoista saan aikaan.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Nyyh ja nyyh. Aloin näitä muita uusia (= jotka eivät olleet vol 2. liigassa mukana) vastaan pelatessani miettimään, että mikähän siinä on, että meikäläisen - nykyään muuten suht harvassa oleviin, eikö vain - etukulmahomoiluihin puututaan kun täällä joka ikinen uusi pelaaja tähän mennessä on hinkannut ihan tasan samaa taktiikkaa.

Joo ja kiitti itelles matsista, hyvä vääntö oli.
Eihän tuossa muuten mitaan, mutta hauskassa paikassa alkoi tuo "väkisinvääntäminen", 2 ja ½ erää ihan asiallista peliä, jonka jälkeen totaalinen stoppi ja "taktiikan muutos"... En mä edes aluksi tajunnut, että siellä on sama jantteri, joka edellisessä turneessa muuta ei tehnytkään, mutta kaverit partyssa antoivat hiukan vinkkiä. Hieman jo itseänikin houkutti tuo, että painaisin tuollaisen maalin, mutta enpä jaksa sellaiseen ryhtyä.

Ihmettelet, että miksi ainoastaan sinun tekemisiin puututaan? En ainakaan itse muista, että kukaan muu vetäisi sitä noin räikeästi, eli kun "päätät" tehdä maalin, niin ainoa mitä sen jälkeen teet on juurikin tuo etuyläkulmailu. Ei kai siinä mitään, jos joku haluaa aikansa kuluttaa niitä tehden, mutta mun mielestä se on konkin verran vehkeestä, että aletaan väkisin hakemaan selkeästi pelissä olevan heikkouden (=bugin) kautta maalia.
 

Fiiu

Jäsen
Joillekin se voitto on niin tärkeää että pitää tehdä näitä "peruskikkoja" kun ei ilmeisesti muuten onnistu. Sivusta olen seurannut tätä liigaa lähinnä tulosten valossa kun ei vain aika riitä pelailemaan liigassa mukana (minkä valitettavasti huomasin vol. 2:n kohdalla).

Ei siinä mitään, tsemppiä liigaan ja paras voittakoon! (Vai voittaako paras etuyläkulma, tiedä häntä...)
 

Teloch

Jäsen
Meikäläiselle saa sitten ainakin huomauttaa jos Islanders tekee jotain bugimaaleja, kun en kerran tiedä edes mitkä sellaiseksi lasketaan. Tiedänpä sitten välttää niitä siitä eteenpäin. Etukulma-kikkailusta tiedän tasan sen mitä jossain muussa ketjussa luki, eli "jostain tietystä kohtaa kun vetää niin aina soi". Puolikas hyökkäysalue on kuitenkin kohtuu laaja.

Iskenders tänään luultavasti koko päivän hollilla. Pelihalujen iskiessä sopii huhuilla vaikka yv:llä liveen jos ei siellä muuten näy.
 

Schadowan

Jäsen
Eihän tuossa muuten mitaan, mutta hauskassa paikassa alkoi tuo "väkisinvääntäminen", 2 ja ½ erää ihan asiallista peliä, jonka jälkeen totaalinen stoppi ja "taktiikan muutos"... En mä edes aluksi tajunnut, että siellä on sama jantteri, joka edellisessä turneessa muuta ei tehnytkään, mutta kaverit partyssa antoivat hiukan vinkkiä. Hieman jo itseänikin houkutti tuo, että painaisin tuollaisen maalin, mutta enpä jaksa sellaiseen ryhtyä.

Ihmettelet, että miksi ainoastaan sinun tekemisiin puututaan? En ainakaan itse muista, että kukaan muu vetäisi sitä noin räikeästi, eli kun "päätät" tehdä maalin, niin ainoa mitä sen jälkeen teet on juurikin tuo etuyläkulmailu. Ei kai siinä mitään, jos joku haluaa aikansa kuluttaa niitä tehden, mutta mun mielestä se on konkin verran vehkeestä, että aletaan väkisin hakemaan selkeästi pelissä olevan heikkouden (=bugin) kautta maalia.

Aika samoilla linjoilla olen Jiven kanssa. Itekkään en muista oikeastaan ketään muuta, joka hakisi näitä etukulmabugeja, ainakaan näissä liigoissa missä olen ite ollut mukana. Siis kyllä mä ymmärrän, että jos tilaisuus on niin se käytetään hyväkseen, mutta jos noita yrityksiä tulee se 10-20 yhen matsin aikana, niin kyllähän siinä maku vähän menee.
Jivelle vielä sen verran, että oli tiukat matsit eilen. Kova puolustus sulla on, ei ollu juurikaan tilaa tehdä mitään hyökkäyksessä. Lahjamaalit meni aika tasan myös.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kysytääs vielä yksi ns. tyhmä kysymys.

Eli mulla loukkaantui Orpik viime pelissä, onko tuossa liigassa loukkaantumiset mukana? Eli onko ukkoja lasaretissa jonkin aikaa, en kyllä tiedä miten tuon saisi edes järkeiltyä noin, kun tuossa ei taida mitään ns. kalenteria olla.

Ilmeisesti myöskään ei mokke väsy, jos pelaa pelejä paljon kaudella?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysytääs vielä yksi ns. tyhmä kysymys.

Eli mulla loukkaantui Orpik viime pelissä, onko tuossa liigassa loukkaantumiset mukana? Eli onko ukkoja lasaretissa jonkin aikaa, en kyllä tiedä miten tuon saisi edes järkeiltyä noin, kun tuossa ei taida mitään ns. kalenteria olla.

Ilmeisesti myöskään ei mokke väsy, jos pelaa pelejä paljon kaudella?

Uusi peli alkaa aina puhtaalta pöydältä eli loukkaantumisia tai väsymyksiä ei huomioida. Että siinä mielessä tämä ei ole liigaa vaan sarja yksittäisiä pelejä.

Oli taas eilen hankaluuksia saada haastettua ketään peliin. Aika usein kun laitan haasteen niin peli vaan jumittuu ja vähän ajan päästä tulee herja että ei onnaa. Haasteet mulle kyllä skulaa joten täytyy koittaa sitten niin päin.
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Edmontonilla irtoaa myös "lähes" kaikki pelaajat kunnollisiin ja reiluihin kauppoihin.
Onko päiväpeliseuraa liikenteessä, että kannatteeko boxi iskeä tulille?
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Calgary-Edmonton 2-3 ja.
Molemmilla oli omat paikkansa ja hetkensä. Kaks kertaa Iginla lepään pukukoppiin(toinen turhan sikamaisesti)
Tässä pelissä ei sentää tullut enää 5min penaltia. On tainnut jo kahdesti tulla.

edit.


Washington-Edmonton 2-1 ja.
KURAA! Kentät ei palautuneet ollenkaa...Niinkö olis katsonut hidastettua leffaa hidastettuna! HUH HUH
 
Viimeksi muokattu:

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Oma Gamertagini on Tinkezione ja harjoittelen mielelläni nettivastustajia vastaan livepeleissä pataan ottamista. Pankaa vaikka frendipyyntöä tulille, jos satunnainen NHL09-peliseura tuon kolmannen liigakauden tiimellyksessä kiinnostaa.
 

Matsku

Jäsen
Joillekin se voitto on niin tärkeää että pitää tehdä näitä "peruskikkoja" kun ei ilmeisesti muuten onnistu. Sivusta olen seurannut tätä liigaa lähinnä tulosten valossa kun ei vain aika riitä pelailemaan liigassa mukana (minkä valitettavasti huomasin vol. 2:n kohdalla).

Ei siinä mitään, tsemppiä liigaan ja paras voittakoon! (Vai voittaako paras etuyläkulma, tiedä häntä...)
Sun on oikeesti pirun hyvä huudella sieltä, jos tosiaan seuraat pelejä tilastoista, heh. Ja mitä noihin mun mainitsemiin muihin jengeihin tulee, niin ainakin eilen pelasin kahta muuta porukkaa vastaan, joilla käytössä oli ihan samanlaiset maalintekokikat ja about yhtä usein käytettynä. Mutta joo, mitä tässä enää mitään puolustelemaan. Kieltämättä eilen sattoi mennä tiukassa paikassa tohon, ehkä vaistomaisesti. Sen verran vaan sanon, että saa pitää simmuja auki ja kattoa, onko se mun pelaaminen tosissaan tota etukulmailua.

Itte liigailuun sen verran, että yks kova maalintekijä vois olla hakusessa. Myös veskari saattaisi kiinnostaa. Saa ehotella. Kaikki Starsit on kauppatavaraa.
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Eilen Edmontonia vastaan erittäin tiukat kaksi peliä.

Edmonton - San Jose 1-2 rk.

Hyvä matsi. Ensin Edmonton meni johtoon, ja heti taisin seuraavassa vaihdossa päästä kuittaamaan pelin tasoihin. Rankeissa tällä kertaa minä parempi.

San Jose - Edmonton 3-1

Tässä pääsin aika helpohkosti johtoon muistaakseen? Tasainen peli kuitenkin ja Kiitos TeroK:lle peleistä.

Sitten Lake79:ä vastaan yksi peli jonka voitin 4-0. Vastustajalla taisi pinna meinata palaa, kun kolmannen puolessa välissä lopetti pelailun ja seisoskeli melkein koko loppuajan. Saatiin kuitenkin loppuun peli pelattua ja voitto siis 4-0 mulle.

ps. Vinkki Lakelle, pystyt vaihtamaan kokoonpanon kohdalleen jo ennen pelejä. Eli kun menet Oma Joukkue (My Team) ja siellä painat Y-näppäintä jolloin pystyt muokkaamaan kokoonpanosi, joka kestää aina samana. Tietysti jos vaihdat sitä niin se muuttuu.
Näin säästetään turhaa säätämistä ennen peliä.


EDIT. Ja San Josen ensimmäinen treidi tuli tehtyä. Ja juurikin Edmontonin kanssa.

Eric Cole <---> Jonathan Cheechoo
Rob Scremph <---> Jeremy Roenick
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Sen verran vaan sanon, että saa pitää simmuja auki ja kattoa, onko se mun pelaaminen tosissaan tota etukulmailua.
Kuten itsekin sanoin, niin eilisessö pelissä en edes muistanut sitä edellisen liigan tuskailua sinua vastaan, sillä niin erilaista(Lue: hyvää) pelisi oli sen 2 ja ½ erää. Sen jälkeen jostain syystä heitit sen etuyläkulmailumoodin päälle ja sen jälkeen sitä naureskelin tuossa meidän XBOX-livepartyssä sitä, että "onpa taas jollekin tärkeää voittaa, kun tässä vaiheessa peliä pitää alkaa noiden 'kikkojen' kanssa leikkimään". Kun kerroin nickkisi partyyn, niin sieltä kuului, että "ylläri", jonka jälkeen itsellekin alkoi muistua mieleen se einiinkivamontreal.

Eiköhän tuo riitä tuosta aiheesta.
 

Peku@

Jäsen
Tuli justiinsa pelattua sarjakärki Coloradoa vastaan ja turpaan tuli 6-2. Vastustaja osasi kyllä hyvin hakea one-timereita maalin kulmalta, vaikka jaksoinkin pelata melko pitkään ennenkuin luovutin. Miinuksena Coloradon hyökkäyspäässä heittäytymiset (todella vi**umaista) ja yksi maalinkulma "bugi" maali, mikä tuli tosin kostettua antamalla tappelussa, oikein kunnolla turpaan ja seuraavasta hyökkäyksestäni tein samanlaisen bugi maalin ihan vaan kostoksi.

Edmontonia vastaan pelattu peli oli myös outoa sähläystä, ihan kuin pelaajat olisivat luistelleet sementissä, mutta jotenkin ihmeen kautta voitin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös