Eihän tuossa muuten mitaan, mutta hauskassa paikassa alkoi tuo "väkisinvääntäminen", 2 ja ½ erää ihan asiallista peliä, jonka jälkeen totaalinen stoppi ja "taktiikan muutos"... En mä edes aluksi tajunnut, että siellä on sama jantteri, joka edellisessä turneessa muuta ei tehnytkään, mutta kaverit partyssa antoivat hiukan vinkkiä. Hieman jo itseänikin houkutti tuo, että painaisin tuollaisen maalin, mutta enpä jaksa sellaiseen ryhtyä.Nyyh ja nyyh. Aloin näitä muita uusia (= jotka eivät olleet vol 2. liigassa mukana) vastaan pelatessani miettimään, että mikähän siinä on, että meikäläisen - nykyään muuten suht harvassa oleviin, eikö vain - etukulmahomoiluihin puututaan kun täällä joka ikinen uusi pelaaja tähän mennessä on hinkannut ihan tasan samaa taktiikkaa.
Joo ja kiitti itelles matsista, hyvä vääntö oli.
Ihmettelet, että miksi ainoastaan sinun tekemisiin puututaan? En ainakaan itse muista, että kukaan muu vetäisi sitä noin räikeästi, eli kun "päätät" tehdä maalin, niin ainoa mitä sen jälkeen teet on juurikin tuo etuyläkulmailu. Ei kai siinä mitään, jos joku haluaa aikansa kuluttaa niitä tehden, mutta mun mielestä se on konkin verran vehkeestä, että aletaan väkisin hakemaan selkeästi pelissä olevan heikkouden (=bugin) kautta maalia.