Mainos

Xbox 360: NHL09-liiga (versio 3.0)

• 9 960
  • 148

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Nyyh ja nyyh. Aloin näitä muita uusia (= jotka eivät olleet vol 2. liigassa mukana) vastaan pelatessani miettimään, että mikähän siinä on, että meikäläisen - nykyään muuten suht harvassa oleviin, eikö vain - etukulmahomoiluihin puututaan kun täällä joka ikinen uusi pelaaja tähän mennessä on hinkannut ihan tasan samaa taktiikkaa.

Joo ja kiitti itelles matsista, hyvä vääntö oli.
Eihän tuossa muuten mitaan, mutta hauskassa paikassa alkoi tuo "väkisinvääntäminen", 2 ja ½ erää ihan asiallista peliä, jonka jälkeen totaalinen stoppi ja "taktiikan muutos"... En mä edes aluksi tajunnut, että siellä on sama jantteri, joka edellisessä turneessa muuta ei tehnytkään, mutta kaverit partyssa antoivat hiukan vinkkiä. Hieman jo itseänikin houkutti tuo, että painaisin tuollaisen maalin, mutta enpä jaksa sellaiseen ryhtyä.

Ihmettelet, että miksi ainoastaan sinun tekemisiin puututaan? En ainakaan itse muista, että kukaan muu vetäisi sitä noin räikeästi, eli kun "päätät" tehdä maalin, niin ainoa mitä sen jälkeen teet on juurikin tuo etuyläkulmailu. Ei kai siinä mitään, jos joku haluaa aikansa kuluttaa niitä tehden, mutta mun mielestä se on konkin verran vehkeestä, että aletaan väkisin hakemaan selkeästi pelissä olevan heikkouden (=bugin) kautta maalia.

Fiiu

Jäsen
Joillekin se voitto on niin tärkeää että pitää tehdä näitä "peruskikkoja" kun ei ilmeisesti muuten onnistu. Sivusta olen seurannut tätä liigaa lähinnä tulosten valossa kun ei vain aika riitä pelailemaan liigassa mukana (minkä valitettavasti huomasin vol. 2:n kohdalla).

Ei siinä mitään, tsemppiä liigaan ja paras voittakoon! (Vai voittaako paras etuyläkulma, tiedä häntä...)

Teloch

Jäsen
Meikäläiselle saa sitten ainakin huomauttaa jos Islanders tekee jotain bugimaaleja, kun en kerran tiedä edes mitkä sellaiseksi lasketaan. Tiedänpä sitten välttää niitä siitä eteenpäin. Etukulma-kikkailusta tiedän tasan sen mitä jossain muussa ketjussa luki, eli "jostain tietystä kohtaa kun vetää niin aina soi". Puolikas hyökkäysalue on kuitenkin kohtuu laaja.

Iskenders tänään luultavasti koko päivän hollilla. Pelihalujen iskiessä sopii huhuilla vaikka yv:llä liveen jos ei siellä muuten näy.

Schadowan

Jäsen
Eihän tuossa muuten mitaan, mutta hauskassa paikassa alkoi tuo "väkisinvääntäminen", 2 ja ½ erää ihan asiallista peliä, jonka jälkeen totaalinen stoppi ja "taktiikan muutos"... En mä edes aluksi tajunnut, että siellä on sama jantteri, joka edellisessä turneessa muuta ei tehnytkään, mutta kaverit partyssa antoivat hiukan vinkkiä. Hieman jo itseänikin houkutti tuo, että painaisin tuollaisen maalin, mutta enpä jaksa sellaiseen ryhtyä.

Ihmettelet, että miksi ainoastaan sinun tekemisiin puututaan? En ainakaan itse muista, että kukaan muu vetäisi sitä noin räikeästi, eli kun "päätät" tehdä maalin, niin ainoa mitä sen jälkeen teet on juurikin tuo etuyläkulmailu. Ei kai siinä mitään, jos joku haluaa aikansa kuluttaa niitä tehden, mutta mun mielestä se on konkin verran vehkeestä, että aletaan väkisin hakemaan selkeästi pelissä olevan heikkouden (=bugin) kautta maalia.

Aika samoilla linjoilla olen Jiven kanssa. Itekkään en muista oikeastaan ketään muuta, joka hakisi näitä etukulmabugeja, ainakaan näissä liigoissa missä olen ite ollut mukana. Siis kyllä mä ymmärrän, että jos tilaisuus on niin se käytetään hyväkseen, mutta jos noita yrityksiä tulee se 10-20 yhen matsin aikana, niin kyllähän siinä maku vähän menee.
Jivelle vielä sen verran, että oli tiukat matsit eilen. Kova puolustus sulla on, ei ollu juurikaan tilaa tehdä mitään hyökkäyksessä. Lahjamaalit meni aika tasan myös.

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kysytääs vielä yksi ns. tyhmä kysymys.

Eli mulla loukkaantui Orpik viime pelissä, onko tuossa liigassa loukkaantumiset mukana? Eli onko ukkoja lasaretissa jonkin aikaa, en kyllä tiedä miten tuon saisi edes järkeiltyä noin, kun tuossa ei taida mitään ns. kalenteria olla.

Ilmeisesti myöskään ei mokke väsy, jos pelaa pelejä paljon kaudella?

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kysytääs vielä yksi ns. tyhmä kysymys.

Eli mulla loukkaantui Orpik viime pelissä, onko tuossa liigassa loukkaantumiset mukana? Eli onko ukkoja lasaretissa jonkin aikaa, en kyllä tiedä miten tuon saisi edes järkeiltyä noin, kun tuossa ei taida mitään ns. kalenteria olla.

Ilmeisesti myöskään ei mokke väsy, jos pelaa pelejä paljon kaudella?

Uusi peli alkaa aina puhtaalta pöydältä eli loukkaantumisia tai väsymyksiä ei huomioida. Että siinä mielessä tämä ei ole liigaa vaan sarja yksittäisiä pelejä.

Oli taas eilen hankaluuksia saada haastettua ketään peliin. Aika usein kun laitan haasteen niin peli vaan jumittuu ja vähän ajan päästä tulee herja että ei onnaa. Haasteet mulle kyllä skulaa joten täytyy koittaa sitten niin päin.

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Edmontonilla irtoaa myös "lähes" kaikki pelaajat kunnollisiin ja reiluihin kauppoihin.
Onko päiväpeliseuraa liikenteessä, että kannatteeko boxi iskeä tulille?

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Calgary-Edmonton 2-3 ja.
Molemmilla oli omat paikkansa ja hetkensä. Kaks kertaa Iginla lepään pukukoppiin(toinen turhan sikamaisesti)
Tässä pelissä ei sentää tullut enää 5min penaltia. On tainnut jo kahdesti tulla.

edit.

Washington-Edmonton 2-1 ja.
KURAA! Kentät ei palautuneet ollenkaa...Niinkö olis katsonut hidastettua leffaa hidastettuna! HUH HUH

Viimeksi muokattu:

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Oma Gamertagini on Tinkezione ja harjoittelen mielelläni nettivastustajia vastaan livepeleissä pataan ottamista. Pankaa vaikka frendipyyntöä tulille, jos satunnainen NHL09-peliseura tuon kolmannen liigakauden tiimellyksessä kiinnostaa.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Eilen Edmontonia vastaan erittäin tiukat kaksi peliä.

Edmonton - San Jose 1-2 rk.

Hyvä matsi. Ensin Edmonton meni johtoon, ja heti taisin seuraavassa vaihdossa päästä kuittaamaan pelin tasoihin. Rankeissa tällä kertaa minä parempi.

San Jose - Edmonton 3-1

Tässä pääsin aika helpohkosti johtoon muistaakseen? Tasainen peli kuitenkin ja Kiitos TeroK:lle peleistä.

Sitten Lake79:ä vastaan yksi peli jonka voitin 4-0. Vastustajalla taisi pinna meinata palaa, kun kolmannen puolessa välissä lopetti pelailun ja seisoskeli melkein koko loppuajan. Saatiin kuitenkin loppuun peli pelattua ja voitto siis 4-0 mulle.

ps. Vinkki Lakelle, pystyt vaihtamaan kokoonpanon kohdalleen jo ennen pelejä. Eli kun menet Oma Joukkue (My Team) ja siellä painat Y-näppäintä jolloin pystyt muokkaamaan kokoonpanosi, joka kestää aina samana. Tietysti jos vaihdat sitä niin se muuttuu.
Näin säästetään turhaa säätämistä ennen peliä.

EDIT. Ja San Josen ensimmäinen treidi tuli tehtyä. Ja juurikin Edmontonin kanssa.

Eric Cole <---> Jonathan Cheechoo
Rob Scremph <---> Jeremy Roenick

Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Sen verran vaan sanon, että saa pitää simmuja auki ja kattoa, onko se mun pelaaminen tosissaan tota etukulmailua.
Kuten itsekin sanoin, niin eilisessö pelissä en edes muistanut sitä edellisen liigan tuskailua sinua vastaan, sillä niin erilaista(Lue: hyvää) pelisi oli sen 2 ja ½ erää. Sen jälkeen jostain syystä heitit sen etuyläkulmailumoodin päälle ja sen jälkeen sitä naureskelin tuossa meidän XBOX-livepartyssä sitä, että "onpa taas jollekin tärkeää voittaa, kun tässä vaiheessa peliä pitää alkaa noiden 'kikkojen' kanssa leikkimään". Kun kerroin nickkisi partyyn, niin sieltä kuului, että "ylläri", jonka jälkeen itsellekin alkoi muistua mieleen se einiinkivamontreal.

Eiköhän tuo riitä tuosta aiheesta.

Peku@

Jäsen
Tuli justiinsa pelattua sarjakärki Coloradoa vastaan ja turpaan tuli 6-2. Vastustaja osasi kyllä hyvin hakea one-timereita maalin kulmalta, vaikka jaksoinkin pelata melko pitkään ennenkuin luovutin. Miinuksena Coloradon hyökkäyspäässä heittäytymiset (todella vi**umaista) ja yksi maalinkulma "bugi" maali, mikä tuli tosin kostettua antamalla tappelussa, oikein kunnolla turpaan ja seuraavasta hyökkäyksestäni tein samanlaisen bugi maalin ihan vaan kostoksi.

Edmontonia vastaan pelattu peli oli myös outoa sähläystä, ihan kuin pelaajat olisivat luistelleet sementissä, mutta jotenkin ihmeen kautta voitin.

Viimeksi muokattu:

Schadowan

Jäsen
Tuli justiinsa pelattua sarjakärki Coloradoa vastaan ja turpaan tuli 6-2. Vastustaja osasi kyllä hyvin hakea one-timereita maalin kulmalta, vaikka jaksoinkin pelata melko pitkään ennenkuin luovutin. Miinuksena Coloradon hyökkäyspäässä heittäytymiset (todella vittumaista) ja yksi maalinkulma "bugi" maali, mikä tuli tosin kostettua antamalla tappelussa, oikein kunnolla turpaan ja seuraavasta hyökkäyksestäni tein samanlaisen bugi maalin ihan vaan kostoksi.

Edmontonia vastaan oli kanssa ihmepeli, ihankuin pelaajat olisivat luistelleet sementissä, mutta jotenkin ihmeen kautta tuli sekin voitettua.

Joo, "bugi" tuli vähä vahingossa, ajoin maalille suoraa edestä ja vedin etukulmaa, veska heittäyty, ni ehkä se sit lasketaan bugimaaliksi. Heittäytymiset on aika vittumaisia, sen tiedän, ehkä se on tarkoituskin, mutta kyllä nekin saa pikku maltilla ohitettua helposti. Mutta eipä tuo matsi tuohon vahinkobugiin ratkennut, onneksi niin.

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
BUF 1 - 0 MIN RL

Pirun tasainen peli missä ei kumpikaan maalipaikoilla juhlinut. Rankkarit meni ihan vituiksi ja kun Forty4 sai yhden sisään niin ansaittu voitto hänelle.

MIN 3 - 1 TB
TB 3 - 1 MIN

Yllättävän hyvin pärjäsin Krankea vastaan ekassa pelissä joka mentiin suht tasaisissa merkeissä mutta toisessa olin kyllä aika turistina ja numerot olisivat voineet olla rumemmatkin.

Mukavia pelejä ja vastustajia molemmat joten eikun kiitokset kumpaisellekin!

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Tulipahan tämäki liiga korkattua ottamalla 4-2 voitto Torontosta. Eka maali oli etuyläkulmamaali joten tein sit varmuuden vuoksi kolme normihäkkiä jottei tarvi jossitella et peli ois siihen ratkennu. Ekas eräs Torontolla kaks läpiajoa josta molemmista maali. Helvetin hyvin sä ne pistit sisään vaikka näytti niin yksinkertaisilta veiveiltä.

Olen pahoillani että joudut Toskalaa peluuttamaan.

Koodi:
Team               Anaheim Ducks™                     Toronto Maple Leafs®
Score              4                                  2
Shots              19                                 18
Hits               50                                 38
Penalty Minutes    07:00                              11:00
Power Play Goals   1                                  0
Power Play Opport. 3                                  1
Faceoffs Won       7                                  13
Breakaways         0/0                                0/1
One Timers         1/11                               0/14
Passing            76/114                             97/138
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      8                                  6

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minnesota - Ottawa 2-3 rl.
Colorado - Ottawa 1-0

Rankuilla kaatui vasta Jargonin Minnesota. Hallitsin peliä, mutta Nikke oli muuri. Kiitti hyvästä matsista. Jostain syystä kun haastoit mut sen jälkeen niin ei ottanut toimiakseen.

Colorado voitti 1-0. Läpiajosta.

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Meikäläiselle saa sitten ainakin huomauttaa jos Islanders tekee jotain bugimaaleja, kun en kerran tiedä edes mitkä sellaiseksi lasketaan. Tiedänpä sitten välttää niitä siitä eteenpäin. Etukulma-kikkailusta tiedän tasan sen mitä jossain muussa ketjussa luki, eli "jostain tietystä kohtaa kun vetää niin aina soi". Puolikas hyökkäysalue on kuitenkin kohtuu laaja.

Sama homma minun kohdalla, saa ja suorastaan pitää sanoa jos teen bugimaalin, niin tiedän välttää niitä. Ei ole kuitenkaan täyttä varmuutta siitä, mitkä on bugeja ja mitkä ei.

Peku@

Jäsen
Sama homma minun kohdalla, saa ja suorastaan pitää sanoa jos teen bugimaalin, niin tiedän välttää niitä. Ei ole kuitenkaan täyttä varmuutta siitä, mitkä on bugeja ja mitkä ei.

Kunhan jätät maalinkulma maalit (maalivahti heittäytyy tyhmästi kyljelleen) tekemättä, niin hyvä tulee. Joku voisi laskea vanhanaikaisetkin "bugi" maaleiksi, ainakin jos niitä hakee oikein urakalla, niinkuin Carolinan gesser666, jolle hävisin 1-0 viimeisen minuutin maalinkulma maalilla. Tämä rupesi keittämään harvinaisen paljon ja pistin pelin poikki.

Roadstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blackhawks
Oli sitten kaksi Chicagon ja Detroitin kohtaamista tänään, joista molemmat päättyivät omalta osaltani harmillisesti Chicagon yhden maalin tappioon. Matsit olivat joka tapauksessa mukavia pelata, tiukkaa vääntöä loppuun asti.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vedin täs tuota Coloradoa vastaan yhden matsin ja taisin ottaa 2-0 pataan..? En nyt muista oliks tää se etuyläkulma kaveri mut ainaki täs pelis veti ihan normi hokia. Ite huomasin jo siin ekan erän aikana ettei nää 1vs1 pelit onnistu kännissä. Sen takia tuli sit lähdettyä veke siin toisen erän aikana ja tuskin mitään haittaa kun Coloradolle varmaan voitto merkittiin..

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vedin täs tuota Coloradoa vastaan yhden matsin ja taisin ottaa 2-0 pataan..? En nyt muista oliks tää se etuyläkulma kaveri mut ainaki täs pelis veti ihan normi hokia. Ite huomasin jo siin ekan erän aikana ettei nää 1vs1 pelit onnistu kännissä. Sen takia tuli sit lähdettyä veke siin toisen erän aikana ja tuskin mitään haittaa kun Coloradolle varmaan voitto merkittiin..
Ei ole Colorado etukulmakaveri. Pelaa loistavalla puolustustaktiikalla, jota on vaikea murtaa.

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse pääsen aloittamaan liigan varmaan vasta maanantaina, eli silloin vaan haasteita Nashvillelle tulemaan, jos joku on linjoilla jo alkupäivästä!

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
laidalta nousu maalille, jossa veskari heittäytyy kyljelleen ja sitten on ihan tavallinen suora laukaus vaikkapa b-pisteeltä kohti etukulmaa. Ovatko kaikki nämä doping-listalla? Lähinnä tätä vikaa on siis tullut harrasteltua.

Niin onko se sit bugimaali jos veska pistää joka kerta kyljelleen makoileen kun tulee laidasta kiekon kanssa. Kyllä ton varmaan jokainen osaa mutta onko mitään järkeä lähteä kilpailemaan siitä kumpi ehtii noita enemmän tekeen kolmeen erään.

Seuraavaksi joku voisikin pistää jonku Xtreme Liigan pystyyn jossa kaikki olisi sallittua. Ei tarvis ainakaan kenenkään itkeä toisen tekemistä maaleista tai sikailuista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy