Xbox 360: NHL09-liiga (versio 3.0)

  • 9 753
  • 165

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Tuli tämäkin sarja korkattua pelillä Philadelphiaa vastaan. Yhteys tuntui takkuilevan ja parikertaa juuri namupaikassa tulee tökkäisy ja jäi veivit veivaamatta.
Tampa Baylle voitto lopulta 2-1 jonkinmoisen hallinnan jälkeen. Tosin hyvän myllyn järjstei Philly aivan matsin lopulla.
 

maurizio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tulipa neljä peliä pelailtua. Olisi kait jo ensimmäisen jälkeen pitänyt tajuta lopettaa, kun peli lagitti niin pahasti. Lienee syytä hankkia parempi yhteys ihan suosiolla. Muutenkaan ei tuntunut pienen tauon jälkeen mikään onnistuvan ja hyökkäykseni olivat lähinnä kiekon hautomista kulmissa.

BOS - PHI 0 -1
Boston meni alussa johtoon ja sitten tulikin nyhjättyä ilman maaleja normaalisti.

PHI - TOR 3-2 rl
Toronto pisti pari hienoa häkkiä kahteen ekaan erään. Kolmannessa pääsin hiukan tuurilla tasoihin. Toinen tuli siniviivalämärin ohjauksella ja toinen reboundista. Rankkarit voitin tällä kertaa tapojeni vastaisesti.

TOR - PHI 3-0
Numerot kertovat kaiken oleellisen..

TB - PHI 2-1
Tässä(kin) pelissä olin melko totaalisesti jyrän alla. Vastustaja ei luultavasti säälistä viitsinyt useampia maaleja heittää.

Nukkumaan.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Että semmosta...

Turpaan tulee niin, että pari viimeistäkin millimetriä hiuksista lähtee. Illan saldona kaksi tuurivoittoa ja kolme ansaittua tappiota. Ei silti, kyllähän se hieman turhauttaa, että itse et saa edes lyhyttä syöttöä omille, saati sitten kikattua yhtään täysiä vastaan tulevaa pakkia ja vastustajalta kaikenmaailman jodyshelleyt yms. samettikädet veivaavat kentän läpi kuin lämmin veitsi voin ja jakelevat lättyä pelaajien puikoista ja lapojen yli kuin Raipe konsanaan. Huonompi olen tosiaan ollut oikeastaan jokaisessa pelissä, mutta turhauttavaa on, niin turhauttavaa. Noh, ei muuta kuin piirtopöydän ääreen, ehkä se siitä. Kiitokset illan vastustajille.
 

Matsku

Jäsen
Tää liiga tuli korkattua BrendanShanahanin Carolinaa vastaan. Vastustaja sai hyvin pidettyä kiekkoa meikäläisen alueella ja painostettua - luomatta kuitenkaan maalipaikkoja. Meikäläinen sai sit muutaman sisään. Kudit taisivat mennä 33-7 mulle ja itse peli lopulta 5-1. Dallas kiittää.
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Edmonton-Buffalo 2-1 ja.
Tiukkaa ensipelin vääntöä. Nollanollaa mentiin kolmanteen erään jossa sitten sain väännettyä Edmontonin avausmaalin. Tästä kiivastuneena Buffalo painoi loppuerän täysillä ja sai tasoitettua kun alle minuutti oli peliaikaa.
Jatkoaika alkoi Edmontonin ylivoimalla josta ei saatu yhtääääään mitään. YV loputtua kuiten maali tuli one-timerilla. Tästä on hyvä jatkaa. Kiitos hyvästä matsista.
 

Schadowan

Jäsen
COL - NYI 1-0
NYI - COL 0-3

Pelkäsin niin paljon että teen jonkun kuuluisan bugimaalin, että päätin jäädä vaan suosiolla nollille.

Eipä siinä mitään, huomaa että oli ekat pelit onlinessa. Koko ajan koittaa pelata turhan hitaasti tilanteita ja useammin kuin kerran tuli niin tyhmää ratkaisua omalta osalta että oikein hävetti. Tokan pelin 0-2 maali aiheutti pienimuotoisen argh-ilmiön tällä suunnalla ja 0-3:een johtanut kiekonmenetys omien pakkien törmätessä se vasta vit... Edes tappelussa ei saarelaisten tissiposket onnistuneet. Tästä ei ole kuin yksi suunta, alaspäin. Nolla-viis, siitä viis.

Täytyy sanoa, ettei numerot kerro juuri mitään noista peleistä. Molemmissa puolustit hemmetin hyvin, ja kolme maalia neljästä oli aivan kauheeta hilloa. Ekassa pelissä toivoi, että peli loppuisi, koska oli niin jyrän alla lähes joka osa-alueella. Ja jos kerta ekat online-pelit olivat niin hemmetin hyvin pelasit, itsellä kuitenkin takana jo aikamoinen määrä näitä pelejä.

Sitten pelasin Montrealia vastaan pari peliä, ekassa turpiin ja tokassa voitto. Vastustajalla aika fyysinen pelitapa, mille pitää aina nostaa hattua, koska itse en todellakaan osaa taklata. Molemmissa otteluissa olin hätää kärsimässä jälleen, mutta tokassa sain pikkumomentumit päälle ja pari maalia. Niin ja tappelut Montrealille 2-1, jos jotakuta se kiinnostaa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Allekirjoittanut hakee parempaa kakkosvahtia itselleen ja ykkösmaalintekijää.

Treidiehdotuksia saa pistää, mutta Crosby tai Malkin ei ole kaupan.

Mitenkäs tossa treidissä vaihdellaan pelaajakategorioita? Yritin tehdä tarjousta Huetista, mutta lähtikin vaan tarjous Sabourin <-> Huet (ei kannata välittää tuosta ehdotuksesta).
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pari peliä tuli vielä illalla pelattua HeseJokkea vastaan:

MIN 0 - SJ 4
MIN 2 - SJ 0

Ekassa pelissä sain rimpuiltua pitkään 1-0 tilanteessa mutta kauhean kämmin johdosta päästin San Josen tekemään 2-0 maalin. 3-0 maali oli kyllä hieno klap-klap-klap josta propsit ja 4-0 taas Bäckströmin suvereenia näytöstä kun se vitun apina pomputteli jotenkin kiekon maaliin. Jokke pelasi kyllä hyvin tämän pelin että ihan oikea joukkue voitti.

Toiseen peliin piti sitten lähteä vähän enemmän puolustuksen kautta ja sainkin sumputettua pelin niin että Jokke ei niin paljoa päässyt maalipaikoille. Pari maalia riitti voittoon eikä 2-0 maalin jälkeen enää hirveetä hätää ollut vaikka parempaa vastaan pelasinkin.

Kiitokset vaan McHammerille peleistä ;)
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eipä ole hirveästi valinnan varaa mutta voin ottaa tuon Nashvillen. GT on john penaali. Täytynee ostaa lisää liveaikaa tuohon, vaikka boxistahan saisi vielä luotua 2kpl ilmaiseksi 1kk ajaksi... :) Mutta menis eri gamertagille sitten niin ei onnistu tähän turnaukseen.
 

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Torontolla on kanssa ns. kaikki kaupan, joten jos vaan kiinnostusta löytyy niin treidi-ehdotuksia tulemaan. Hagman varsinkin liipasimella, joten jos suomi-poika koheltajan muodossa kiinnostaa...

Osaako kukaan muuten sanoa, miksi pelaajien numero ovat päin ***settä näissä liigoissa? Ainakin pari kappaletta #15 ja 3 x #14 taitaa löytyä Toronton rosterista!!!
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ihme säätöä tuo treidien teko. Miten tossa saa kaksi pelaajaa samaan kauppaan? laitoin ensin mokeista Raycroftin ja Sabourinin ja sen jälkeen menin pakkeihin, yrittämään josko Coloradoon kelpaisi Hall Gill vaihdossa johonkin heikompaan pakkiin. Mutta eipä Rayman ollutkaan enää treidilistalla.

Tosiaan vähän 80 ja alle mokkea haen kakkoseksi Sabourinin tilalle.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Pari peliä tuli vielä illalla pelattua HeseJokkea vastaan:

MIN 0 - SJ 4
MIN 2 - SJ 0

Ekassa pelissä sain rimpuiltua pitkään 1-0 tilanteessa mutta kauhean kämmin johdosta päästin San Josen tekemään 2-0 maalin. 3-0 maali oli kyllä hieno klap-klap-klap josta propsit ja 4-0 taas Bäckströmin suvereenia näytöstä kun se vitun apina pomputteli jotenkin kiekon maaliin. Jokke pelasi kyllä hyvin tämän pelin että ihan oikea joukkue voitti.

Toiseen peliin piti sitten lähteä vähän enemmän puolustuksen kautta ja sainkin sumputettua pelin niin että Jokke ei niin paljoa päässyt maalipaikoille. Pari maalia riitti voittoon eikä 2-0 maalin jälkeen enää hirveetä hätää ollut vaikka parempaa vastaan pelasinkin.

Kiitokset vaan McHammerille peleistä ;)

Jahas heti psyykataan. McHammerin hyväksyn ja ensimmäinen peli oli kyl just niinkuin "U cant touch this" -peli. Vein siis.
Toisessa puolustit tosiaan hyvin enkä saanu viimeisteltyä.

Ei silti, kyllähän se hieman turhauttaa, että itse et saa edes lyhyttä syöttöä omille, saati sitten kikattua yhtään täysiä vastaan tulevaa pakkia ja vastustajalta kaikenmaailman jodyshelleyt yms. samettikädet veivaavat kentän läpi kuin lämmin veitsi voin ja jakelevat lättyä pelaajien puikoista ja lapojen yli kuin Raipe konsanaan.

Anteeks R1ku, lupaan käsitellä sua silkkihansikoin seuraavis peleis.;)


Muitakin matseja tuli pelattua. Schadowanilta kaks kertaa turpaan. Kaverilla käsittömättömän tiukka puolustus.

Washingtonista tuli voitto.

Ja sitten kaksi matsia torontoa vastaan josta tuli voitot. Tiukkoja matseja.

Tappelut on tainnut mennä paria lukuunottamatta kaikki mulle.
Parhaimpana pakko mainita Jargonin Minnesotaa vastaan Alexei Semenovin Ko Boogardia vastaan. Boogeyboy tippu yhdestä.

Kiitokset kaikille.
 

Matsku

Jäsen
Neljä matsia tuli tossa pelattua. Aluksi murskasin Washingtonin 5-0 hyvällä pelillä. Sitten tuli järkyttävä esitys jo tähän vaiheeseen kautta: jäin lukemin 5-2 sanattomaksi Edmontonille, mutta kuittasin tappion 3-2 voitolla jossa kaks maalia ihan pelin loppuun. Mielestäni tiukkaa vääntöä, vaikka välillä olin todella kusessa. Vikassa matsissa hävisin St.Louis:lle rankkareilla. Kiitti vihuille!
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Ihme säätöä tuo treidien teko. Miten tossa saa kaksi pelaajaa samaan kauppaan? laitoin ensin mokeista Raycroftin ja Sabourinin ja sen jälkeen menin pakkeihin, yrittämään josko Coloradoon kelpaisi Hall Gill vaihdossa johonkin heikompaan pakkiin. Mutta eipä Rayman ollutkaan enää treidilistalla.

Tosiaan vähän 80 ja alle mokkea haen kakkoseksi Sabourinin tilalle.

Joo mä oon iteki tuskaillu sen kanssa edellises liigas ja muistaakseni siihen saa vaan joko 1-2 mokkea tai 1-2 kenttäpelaajaa. Perseestä. Ne pitää periaattees sopia vaik YV:llä etukäteen et mä nyt laitan eka sulle tän loistavan moken sun paskaa vastaan ja toises treidis sit laitan paskan pakin sun loistavaa vastaan. Tais olla vieläpä niin et pitää aina vaihtaa saman verran pelaajia eli ei voi esim laittaa kahta hyvää pelaajaa yhtä loistavaa vastaan.

Mul on toi Anaheimin kakkosmokke joku Hilleri jonka voisin hyvin kaupata.
 

Lämpö

Jäsen
Tänään päivällä tuli pelattua kaks otteluu Carolinaa vastaan. Voitot napsahti luvuin 5-3 ja 1-0. Ekassa pelissä kahden erän jälkeen tilanne oli 4-0 ja vastustajalla kaks laukausta. Kolmannessa alko jo sit uppoon omiin. Toinen peli oli tavallaan helppo, koska tiesi mitä vastustaja yritti, niin eliminoi sen pois, niin ei ollu hätää muutaku vikalla minuutilla. Carolina yritti one-timerii vaikka olis ollu läpiajo, niin oli helppo vaan tökkiä muita pelaajia sillä aikaa. Mutta kiitos peleistä, ja kumpikin olis loppujen loppuks päättyä miten vain.

Nyt kahdeksan peliä pelattu. Kolme voittoa. Viis tappioo.Iha jees. Ja Panttereillekin voi lähettää vaihtotarjouksia. Ainoostaan Jay. B (unohdin nimen :) ) on lähes suojaamaton. Mutta siitäkin voi tarjota.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Pelasin vielä illalla pari matsia Washingtonia vastaan ja ensimmäien peli oli aivan ihme takkuamista. Pelinopeus oli jotenkin oudon hidas ja ukot liikkuivat kuin täit tervassa. En saanut mitään aikaiseksi ja hävisin jatkoajalla 0-1. Toisessa pelissä, Tampan kotikentällä, pelinopeus joko vain tuntui huomattavasti sukkelammalta, mutta peli käytännössä ratkesi ensimmäisen erän ilotulitukseen, jonka jälkeen johdin 3-0. Lopputulos taisi olla 5-2 Tampa Baylle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mul on toi Anaheimin kakkosmokke joku Hilleri jonka voisin hyvin kaupata.

"joku Hilleri" on Jonas Hiller, Hc Davosin entinen luottomokke jonka Ducks sainasi hyvien otteidensa jälkeen Sveitsin liigassa.

Periaatteessa voisi kiinnostaakin, palataan asiaan kun saan vastauksen Avalanchen GM:ltä yv:llä.
 

Teukka Teräs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät Rangers
Edmonton-Kings 4-0
Edmonton kilkutteli tolppia oikein urakalla. Viis tai kuus tolppaa/ylärimaa ainakin.

Colorado-Edmonton 4-0
Edmonton-Colorado 3-0 (oliko?)
Kummatki vei omaa kotipeliä melkein miten vaan.




edit. Niklas Hagman siirtyi kylmään Edmontoniin ja vaihdossa pois lähti joku Sack Mack Inture vai mikä se oli.
 
Viimeksi muokattu:

Peku@

Jäsen
Caps etsii kipeästi uutta ykkösmokkea, joten pistäkääpäs tarjousta tulemaan jos joukkueessasi on kaksi hyvää maalivahtia, vastineeksi saat Theodoren ja jonkun kenttäpelaajan. Caps etsii myös yhtä isokokoista puolustajaa...
 

Schadowan

Jäsen
Ei muuten kauheasti kannata stressailla noiden veskareiden kanssa, kaikki on melkeinpä kiinni momentumista. Jos momentumit on päällä niin kyllä sinne uppoo kivasti, vaikka olisi joku kovempikin veskari maalissa. Mulla on Budaj veskarissa, ja ihan samalla tavalla tuo pelaa kuin muutkin. Samalla tavalla ne veskarit heittäytyy kun heittää poikittaissyöttöä, oli sitten overall 95 tai 75.
Tosiaan eilen illalla Jokkea vastaan kaksi matsia, joissa olin helisemässä, mutta kiekot pomppi mulle. Ja todellakin pomppi, ei osaa eikä arpaa noissa peleissä.
Tänään sitten St. Louisilta kaks kertaa pataan aika selkeästi ja vielä Lord Eikalta yksi tappio, joten ei ihan lapaan mennyt. Pari matsia sitten voitin tohon lopuksi. Ehkä illemmalla pari sitten vielä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös