Täällä on haastaja, tulen linjoille Suomen matsin jälkeen. Tai mieluummin nyt, eihän matsissa ole mitään nähtävää. :)Jos suomen matsin jälkeen löytyy vielä innokkaita, niin Washington ilmestyy silloin linjoille.
Täällä on haastaja, tulen linjoille Suomen matsin jälkeen. Tai mieluummin nyt, eihän matsissa ole mitään nähtävää. :)Jos suomen matsin jälkeen löytyy vielä innokkaita, niin Washington ilmestyy silloin linjoille.
Mulla olisi viimeinen peli jäljellä eli voitaisiin pelata samantien matsi pois alta, niin voi keskittyä karsintasarjaan...Philly kohta linjoille.
Ekan pelin puskin ihan totaalisesti päätäni sumppuun. Ei mitään jakoa. Tokassa pelisä päätin sitten tehdä samaa itse ja käyttää vastustajan taktiikkaa hyödyksi taikka vaihtoehtoisesti pakottaa vastustaja pelaamaan. Itse en oikein lämpene sille, että pudotaan sillä omalla ukolla maalin eteen tai ylipäänsä alimmaksi vain seisoskelemaan ja annetaan ai:n hoitaa hommia. No näinhän ei toki ole pelkoa, että ajaisi itseään pihalle tilanteesta, mutta pelin se kyllä tappaa aika nätisti.Toinen osaottelu Washingtonissa olikin sitten melkein peilikuva ja totaalisen paska itseltäni. Liekkö kranke scoutannut meikäläisen taktiikan (onko mulla sellasta?) ekasta pelistä niin hyvin vai mikä siinä oli... Peli 2-1 jatkoajalla Capseille. 1-0 maali tuli kun kaveri kalasteli AI:lta jäähyn seisomalla punaviivan tuntumassa monta kertaa putkeen, hienoa toimintaa :peukku. Onneks sain halvalla alivoimamaalilla sitten pelin tasoihin. Jatkoajalla korkea maila Washingtonin pakin naamaan -> ei jäähyä ja Capsin pelaaja läpi ja ratkaisuhan siitä tuli.
Itse en oikein lämpene sille, että pudotaan sillä omalla ukolla maalin eteen tai ylipäänsä alimmaksi vain seisoskelemaan ja annetaan ai:n hoitaa hommia. No näinhän ei toki ole pelkoa, että ajaisi itseään pihalle tilanteesta, mutta pelin se kyllä tappaa aika nätisti.
...jos kaveri ei edes yritä puolustaa itse, vaan sumputtaa ja antaa ai:n hoitaa tökkimisen viivalla, niin joskushan siinä käy sitten noin.
Niin ja se on karu fakta, että suurin osa näissä liigoissa koittaa tehdä maaleja vain ja ainoastaan sieltä maalinedustalta/parhaalta sektorilta. Tällöin parempi odottaa vastustajan ratkaisua eikä höntsäillä päälle. Itse lauon myös viivasta yms eikä aina yhtä ja samaa.
Koskas seuraavan kerran linjoilla? Kaks matsia pelaamatta runkosarjaa, eli molemmat Phillymatsit.Philly kohta linjoille.
Olisko seuraava sitten kaikkia tyydyttävä ratkaisu:
Divari sekä Liiga valitsee joukkueensa samasta poolista, karsintasarjaan Liiga valitsee ensin?
En ole ihan varma älysinkö oikein, mut kyl tuo mullekin käy.
MUTTA miten olis näin.
Sinä ja Jargon teette hienon arvonnan ja arvotte kaikki varausvuorot, kuten divarissa tehtiin jo nyt?
Eli siis kaikkien divari ja liigajengien kesken arvottais nuo vuorot?
Kyllä juurikin näin tarkoitin. Silloin ei voi syyttää muutakun paskaa mäihää jos satut mestarina saamaan varausvuoron 30 (puhun itsestäni ;).
Jokaisessa systeemissä toisaalta on omat hyvät ja huonot puolensa ja aina joku löytyy kenelle se ei ole paras systeemi. Sä oot se johtaja tee ratkaisu ;)
Eli siis kaikkien divari ja liigajengien kesken arvottais nuo vuorot?
Tänään Philly linjoilla pitkin päivää/iltaa.Koskas seuraavan kerran linjoilla? Kaks matsia pelaamatta runkosarjaa, eli molemmat Phillymatsit.