Noniin, te joilla on Phoenixia vastaan pelejä pelaamatta tänä iltana onlineen mikäli mahdollista niin pelataan pelejä alta pois. Luultavasti jostain seitsemästä eteenpäin vois tulla pelaileen.
Ei onnistu tässä iltapäivän mittaan? Iltasella on muuta puuhaa.. :D
Tänään illalla kasin jälkeen varmaankin onnistunee. laitan vielä yv:llä tarkan ajan myöhemmin.Millos lihasade olisi linjoilla? Saisi nuo pelit pois alta.
Näillä näkymin jää liiga pelaamatta loppuun, boksi sanoi sopimuksensa irti enkä jostain syystä saa Live-id:tä siirrettyä toiselle boksille.
Seuraavan kerran pystyn pelaaman vasta sunnuntai-iltana (mökkireissua + risteilyä sitä ennen).
Mulla pelit jäljellä vielä Phoenixiä, Chicagoa ja Pittsburghia vastaan. Sunnuntaina onnistuu seuraavan kerran pelaaminen illalla.
Mitäs muut tästä olisi mieltä? Olisi nimittäin mukava jo päästä hieman pleijareitakin vääntämään kun muutoin alkaa jo nhl11 olla oven takana kun runkosarja olisi ohi.
Tuamaksesta ei ole tainnut kuulua mitään vähään aikaan ja ilmeisesti boksi on rikki, joten itse ehdottaisin, että potkut persuksille ja sitten karsintoihin. Siihen mennessä voisi saadakin jo boksin kuntoon? Muutenkin eikös nuo tilastot näytä siltä, että karsintasarja odottaisi?
Mitäs muut tästä olisi mieltä? Kuitenkin kaverilla jäljellä ilmeisesti se 9 peliä jotka on aika paljon loppujen lopuksi. Olisi nimittäin mukava jo päästä hieman pleijareitakin vääntämään kun muutoin alkaa jo nhl11 olla oven takana kun runkosarja olisi ohi.
Vielä pelit isomahaa vastaan jäljellä. Tosin merkityksettömät mulle, mutta pitäähän ne pelata pois. Laita isomaha yv:tä koska pelataan.
Psst, mulle ne ei oo merkityksettömät: voita molemmat niin vältän jumbosijan! Eli ei tosiaan finaaleissa kyllä kohdata, karsinnat kutsuu. Eikös kaksi huonointa joudu karsintaan?