Nashvile 0 - San Jose 2 (dnf.)
Toisen pelin jätin sitten jo ekassa erässä kesken. Ihan hieno kuviohan toi on et nakataan RB-lämärillä kiekko päätyyn ja oma hyökkääjä ehtii siihen joka vitun kerta. 2-0 maalissa se vielä tuli kulmasta, Elliksen jaloista ja kaveri pääsi tyhjiin nakkaamaan. Onhan toi joo oikeaa jääkiekko ja ainoastaan 70% kaverin hyökkäyksistä tulee samalla tyylillä, mut kyl mä mieluummin kattelen vaik vanhoja Pasilan jaksoja ku tällästä peliä.
Nicholista tarjosin kaikkia paitsi Sullya ja Teukka, mut ei vissiin kelvannu.
E: En ny tiiä vituttiko Krankea se mun viime liigan puolustuspelaaminen vai mikä, mut kyl sä joskus osasit vaikka omasta päästä kuljettaa sen kiekon hyökkäysalueelle. Muutenki toi hyökkäyspään pelaaminen oli aika lailla one-timerin ja ripareiden hakemista vaikka sielläkin joskus löyty kaiken maailman kuvioita ja kikkoja.
Vai onko tää nyt sit varmempi keino menestykseen (mitä ilmeisesti tässä liigassa on tulossa)?
Oho, olipas itkupotkuraivari, niin kauan kun sun peli perustuu myöskin pelin hienouksien käyttämiseen (eli kiekottoman estämisiin niillä hienoilla niiteillä ja maalin edessä makoiluun) niin eipä tule kauheasti esitettyä hienouksia. Joskin kuten tuloksista näkee, niin eipä siitä ole kauheasti ollut vaaraakaan.
Mutta jos mun pelistä löytyy ribareiden hakemista, niin kyllä tulee meikäläiselle melkosen puskista. Olen muistaakseni kertaalleen hakenut sellaista, kun kaveri iski johtomaalin vastaavasta.
Tulipa eilen otettua hienosti kuokkaan Peteliuzta vastaan. Jatkoajan loppuun pitkä, jota ei olisi kuulunut viheltää. Aikaa jäi 1.6 tai 1.8 sekkaa. 100-nolla aloitustappio ja onetimer yläpesään summerin soidessa. Kelloon jäi kuitenkin monta kymmenystä. Melkein vitutti.
Juuri äskön voitto ja tappio Pingiivineille. Tappio tuli lukemin 2-5, mutta siinä pelissä pari minuuttia ennen loppua tein tasoitusmaalin 3-3, mutta sitäpä ei hyväksytty. Kiekko oli pitkään maalissa ja sitten pingviinipelaaja nappasi kiekon maalin takaa verkon läpi ja tuli pelikatko... Itse olisin saattanut napata veskarin veke ja antaa tehdä tyhjiin, mutta eipä siinä mitään. Ei maalia ja taaperrus ja sarjapaikasta taistelu jatkuu.