Xbox 360: NHL 10 Liiga (vol 2)

  • 16 701
  • 245

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Anaheim - Philadelphia 2-5
Philadelphia- Anaheim 5-0 (toisessa erässä Jokella meni "mystisesti" yhteys poikki viidennen maalin jälkeen ;)

Eka matsi oli jälleen loistavaa peliä.
Toisessa sitten tosiaan katkesi kasetti "hivenen" .Oli siihen myös syynä, että kaverit tuli kylään. Sattu vaan hienosti se ensin minä yksinläpi ja jalat alta ei jäähyä saatikka rankkaria ja vastahyökkäyksestä sit kolahti.
Sori ei tule toistumaan :)
Olit vaan niin sairaan paljon parempi ettei ollu mitään leipää.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eka matsi oli jälleen loistavaa peliä.
Toisessa sitten tosiaan katkesi kasetti "hivenen" .Oli siihen myös syynä, että kaverit tuli kylään. Sattu vaan hienosti se ensin minä yksinläpi ja jalat alta ei jäähyä saatikka rankkaria ja vastahyökkäyksestä sit kolahti.
Sori ei tule toistumaan :)
Olit vaan niin sairaan paljon parempi ettei ollu mitään leipää.
Ymmärrän kyllä vitutuksesi. Aika kovalla prossalla iskin "oman pojan" taakse maaleja. Pakko myöntää, että tuntui hyvältä nähdä sen räpeltävän jossain muualla :D
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
1) maalinedessä pötköttäminen.

2) mailannoston hakkaaminen aivan toivottomasta kulmasta, eli käytännössä ukon läpi.

Anyhow, mulle ihan sama. Jengi vaan vetää aika pipo kireellä noita matseja, kun voitto on niin pirun tärkee. Meikku tulee vastedeskin yrittämään kääntörannareita tai muita "kikkoja". En jaksa koko ajan yrittää maalille nousua ja veiviä takakulmaan...

3) Hanlon- kiekko, eli poketuksen käyttäminen puolustuksessa?

Luuletko sit ettei ketään vituta toi RB-lämärin nakkaaminen päätyyn joka vitun hyökkäyksessä? Sinänsä jos joku oikeasti ihan taidolla pääsee mun puolustusalueelle niin sama vaik nakkaaki jonku perus one-timerin tai muun vastaavaan maalin, mut jos tollasella paskakeinolla pitää alueelle tulla niin morjens. Ei jaksa kauaa sellasta peliä katella.

Et jaksa yrittää maalille nousua tai veiviä takakulmaan mut kuitenki ne one-timerit ja riparit on ihan ok? Mun mielestä noi kaikki menee ihan samaan kastiin.

Edelleen Vancouveria ja Phoenixia vastaan on pelattu parhaimmat matsit tässä liigassa ja niissä ei paljon tällästä paskaa näkyny. Oikeastaan Peten Washington menee samaan kastiin. Ekassa matsissa 11 häkkiä joista kaksi one-timeria ja muuten täysin erilaisia maaleja. Toki taas toiset itkee täällä miten veskat imee jos joku suora lämäri sattuu uppoamaan yläkulmaan. Ei kait kukaan ole koskaan tyytyväinen?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tästähän saadaan hyvä ohjelmanumero seuraavaan saunailtaan kun äijät selvittelee nyrkein että mikä on sallittu pelityyli. Häviäjä saa syödä 5 nagaa.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Tästähän saadaan hyvä ohjelmanumero seuraavaan saunailtaan kun äijät selvittelee nyrkein että mikä on sallittu pelityyli. Häviäjä saa syödä 5 nagaa.

Minä ja Vili rauhanmiehinä nyökyttelemme vain sivusta ja olemme samaa mieltä kaikkien kanssa. Kaikki on paskaa ja väärin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oliskohan peliseuraa, jos iskee boxin tulille?
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Nyt on taas liveaikaa lunastettu ja ollaan jälleen valmiustilassa soveltamaan matsit Capsia ja Pensiä vastaan. Ilmoitelkaahan sopivia aikoja, minulla ei pitäisi olla mitään kiireitä nyt ihan vähään aikaan.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Vancouver-Washington 0-6
WSH-VAN 7-2

Liekö omalla tai mahdollisesti vastustajan alkomaholin käytössä ollut jotain vaikutusta, mutta tuntui siltä että jokainen syöttö löysi omat miehet. Läpiajoja oli lukuisia ja päälle vielä Luongon todella haparoiva peli riitti tuomaan kaksi murskavoittoa. Kiitokset vastustajalle!
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Vancouver-Washington 0-6
WSH-VAN 7-2

Liekö omalla tai mahdollisesti vastustajan alkomaholin käytössä ollut jotain vaikutusta, mutta tuntui siltä että jokainen syöttö löysi omat miehet.

Mitäh, täälläkö leimataan heti alkoholistiksi jos kaikki kääntyy vituralleen ja peli kusee mystisesti ;)? En tiedä syytä, mutta tuntui Washingtonin pojat popsineen parit vitamiinit enemmän länsirannikon kilpailijoihin verrattuna, ihan joka osa-alue kusi nyt ja pahasti. Ensimmäisessä pelissä voisin väittää hallinneeni kiekkoa selkeästi enemmän, mutta niin vain vastustaja tekee ne maalit kun itse ei onnistu missään. Toisessa avasin jo maalitilinkin vähän pullalla heti kättelyssä, mutta sieltä peräkanaa 5 häkkiä ja matsi olikin jo siinä. Vitutti, mutta eipä näyttäisi pari muutakaan liiga-kollegaa Capitalsia kaataneen, joten en onneksi ole ainoa. Luongolle risuja, mokomakin latino imuroi nyt näissä peleissä maaleja ihan aiempienkin edestä.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Jokos täällä miltä alkaa pelit näyttämään? Oma runkosarja on jo ohitse ja nyt vaan odotellaan playoffeja.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Jokos täällä miltä alkaa pelit näyttämään? Oma runkosarja on jo ohitse ja nyt vaan odotellaan playoffeja.

Mulla on pelit jäljellä vielä Phoenixia(2x), Philadelphiaa(2x) ja Dallasta(1x) vastaan.

Joten john penaali, mannyyy ja Lissu ilmoitelkaapa peliaikoja.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Jos joku jaksaisi laittaa tämän hetken sarjataulukon ja pelaamatta olevien matsien tilanteen tänne niin olisin kiitollinen, annoin itse nhl:n lainaan hetkeksi joten ei ole mitään tietoa millainen tilanne siellä on päällä ja milloin pääsisi aloittelemaan pleijareita.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Nyt tässä luppoajalla voisinkin vaikka listailla sen sarjataulukon tänne esille. Eli voitot, tappiot, jatkoaikatappiot ja pisteet. Lopuksi pelaamattomat matsit omien laskujeni mukaan (mahdollisista virheistä saa ja mielellään tuleekin huomauttaa):

1. Capitals____13-1-1___27___(5)
2. Ducks_____ 11-8-1___23___(0)
3. Devils_____ 10-8-0___20___(2)
4. Predators__ 8-10-2___18___(0)
5. Canucks___ 8-9-1____17___(2)
6. Stars______8-6-1____17___(5)
7. Sharks_____7-9-2____16___(2)
8. Flyers______8-0-0___16___(12)
9. Blackhawks_5-9-2____12___(4)
10. Coyotes___4-9-0____8___ (5)
11. Penguins__4-7-0_____8___(9)


Pahoittelen epämääräistä taulukkoviritelmääni, mutta kai siitä sen pointin hoksaa.
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huomenna viimeistään on koko päivä/ilta hyvin aikaa pelata. Eli jos joku haluaa sopia tarkkoja aikoja, laittakaa yv:tä. Pe-ma olenkin Ruisrockissa, joten olisi hyvä pelata mahdollisimman paljon huomenna pelejä pois. Pahoittelut, että aktiivisuus on ollut aika heikkoa. Loma ja kylmä olut, ymmärrätte varmaan.

Joukkuuena Flyers, GT lihasade, jos joku ei muista.
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mulla (Preds) nuo tilastot on 8-10-2 eli kaikki pelit pelattu, muuten meni ihan oikein.

Korjattu taulukkoon. Ihmettelinkin jo tuota eilisiltana kun olin tuon jo tehnyt, että kun pisteet tuossa nelos- ja vitossijan välissä eivät natsanneet. Tuossa siis syy.

Penguinsia vastaan tuplat jäljellä, miten olisi paikalla nollanieminen? Omalla kohdalla menee nyt tämä ilta ja huominen päivä poissa boxilta, sen jälkeen aikaa on taas soveltaa. Mennyt muutenkin vähän potkupalloiluksi tuo pelailu, mutta palstalle vaan viestiä, niin tavoittaa parhaiten.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Yhden ottelun ehti tänään vääntämää, kun lacku sitä niin kinusi.

PHI - NJ 5-1

Kiitoksia vaan pelistä.
Huomenna sitten aktiivisesti linjoilla.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Yhden ottelun ehti tänään vääntämää, kun lacku sitä niin kinusi.

PHI - NJ 5-1

Kiitoksia vaan pelistä.
Huomenna sitten aktiivisesti linjoilla.

On se vaan kova tuo meidän ViliVilperi. Ensi kaudella ei armoa ja eiköhän Kranke ota Philadelphian ohjaksiin.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Phillyä vastaan pelaamattomat voisivat ilmoitella tähän tai yv:llä koska tänään haluaa pelata. Onlinessä ei ollut äsken ketään, enkä jaksa siellä koko päivää roikkua, jos ei peliseuraa ilmaannu. Kiitos.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mannyyn Dallasia vastaan huikea ottelu:

PHI - DAL 5-4 ot.

Tasatahtia iskettiin maaleja, ja jatkoajalla Carterin lämäri puolittaisesta läpiajosta ratkaisi pelin. Yksi parhaista matseista pitkään aikaan. Kiitokset!
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Phillyä vastaan pelaamattomat voisivat ilmoitella tähän tai yv:llä koska tänään haluaa pelata. Onlinessä ei ollut äsken ketään, enkä jaksa siellä koko päivää roikkua, jos ei peliseuraa ilmaannu. Kiitos.

meillä taitaa olla matsit pelaamatta? mites tänään, itse voisin piipahtaa liveen tossa puolen tunnin sisällä about.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
meillä taitaa olla matsit pelaamatta? mites tänään, itse voisin piipahtaa liveen tossa puolen tunnin sisällä about.
Huomasin vasta nyt sun viestin. Kävisikö vähän kymmenen jälkeen enää?
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Laita Vili viestiä jos pelaat Kranken jälkeen vielä tänään, ni isken boxin tulille.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Runkosarja päätköseen ja ei häävit statsit kyllä tullut. Loppuuun voitto ja tappio phillylle. Tuli vedettyä vähän turhan reippaasti hyökkäyssuuntaan ja jatkuvasti oli phillyllä yvhyökkäyksiä tai läpiajoja ja niistähän rankaistiin aika rankalla prosentilla. Hyökkäyspäässä ei taas paljon hienouksia pääse esittämään noin saatanaan tiukan puolustuksen edessä.

Ekassa matsissa menin 3-2 johtoon ajassa 59:01. Philly tasoitti ajassa 59:11. Voittomaalin tein ajassa 59:28, eli aika hulppea viimeinen minuutti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös