Xbox 360: NHL 10 Liiga (vol 2)

  • 16 750
  • 245

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Sharks iskeytyy linjoille vartin päästä sikäli kun yhteydet muodostuu kuin elokuvissa. Saa haastaa.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikä tulee Tanska-Japani pelin puoliajalla kattomaan oisko ketään peliseuraksi Phoenixille. Huomenna voin kanssa pelata jo vaikka päivällä puolenpäivän maissa, laittakaa yv jos kiinnostaa (aamu)päiväpelit.

edit:
Ei näissä matseissa oo kyllä vitunkaan järkeä. Chicagolta 0-5 kuokkaan ja Rinne on ihan yhtä paska kuin kaks edellistäkin mokea. Suurin piirtein kolme ekaa Chicagon vetoa ja kaikki maaliin, peli 0-3 ja kiinnostus vs vitutus tilanteessa 0-100. Omien kavereiden lämärit poimitaan kuin marjat ja kaverilla uppoaa, oma kaveri ei osu kiekkoon takakulmalta jne. Jäätävää touhua, en tajua missä vika, voiko johtua vain joukkueesta noin paljon.

Tuli myös vaihdettua Korpikoski Eageriin mutta mitäs väliä sillä on.

Ja juuri tällä hetkellä toisessa kohtaamisessa Chicagon eka veto löytää tiensä maaliin, tästä se taas alkaa. JA SITTEN TOISESSA PÄÄSSÄ VASTAAVA TILANNE TAKAKULMALTA JA NIEMI TORJUU ELEETTÖMÄSTI, kuinka yllättävää.com.org.

Ja seuraavassa tilanteessa reboundista ylärimaan, ei vitun perkele.

edit2:
Pääsin kuin pääsinkin sitten pelissä 4-1 johtoon mutta kolmannessa erässä Rinne taas aloitti imuroinnin ja peli oli yhtäkkiä 4-3. Johto sentään piti loppuun asti eli kauden toinen voitto, jippijaijee.

edit3:
Seuraavassa pelissä kunnon hurlumhein jälkeen 8-5 voitto SJ:stä: kahden pelin voittoputki - wtf!

Toisesta SJ pelistä 8-1 voitto, tässä pelissä onnistuikin sitten periaatteessa kaikki ja onni oli myötä (Wolskin viides maali: lämärin rebound kimpoaa takaperin luistelevan pakin selän kautta maaliin...) - peilikuva alkukaudesta.

Tilastot kuitenkin edelleen varsin murheelliset 4-9-0.
 
Viimeksi muokattu:

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Mulla on varmaa tässä liigassa syöttöprosentti n.10% ja irtokiekkojen saannit varmaa 1% luokkaa. Tuntuu ettei kiekot pompi mulle yhtää. tökkää kiekon pois ni kiekko pomppii suoraa seuraavalle vastapuolen pelaajalle vauhtiin. Hyvät pelit taas. krankkea vastaa 2-1 voitto ja 4-3 tappio jatkoajalla. Penaalia vastaa 5-0 voitto ja 4-3 tappio. Ja kiekko pomppi taas mulle, jopa penaalia vastaa päättynyt 5-0 peli jossa penaali lopetti jo pelaamisen. Niin kyllähän se kiekko jatkuvasti pomppi sille ei . Nyt olisi myynnissä pelaajia Toews, Hossa Seabrook ja Keith on koskemattomia.
 
Viimeksi muokattu:

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Meikä tulee Tanska-Japani pelin puoliajalla kattomaan oisko ketään peliseuraksi Phoenixille. Huomenna voin kanssa pelata jo vaikka päivällä puolenpäivän maissa, laittakaa yv jos kiinnostaa (aamu)päiväpelit.

edit:
Ei näissä matseissa oo kyllä vitunkaan järkeä. Chicagolta 0-5 kuokkaan ja Rinne on ihan yhtä paska kuin kaks edellistäkin mokea. Suurin piirtein kolme ekaa Chicagon vetoa ja kaikki maaliin, peli 0-3 ja kiinnostus vs vitutus tilanteessa 0-100. Omien kavereiden lämärit poimitaan kuin marjat ja kaverilla uppoaa, oma kaveri ei osu kiekkoon takakulmalta jne. Jäätävää touhua, en tajua missä vika, voiko johtua vain joukkueesta noin paljon.

Tuli myös vaihdettua Korpikoski Eageriin mutta mitäs väliä sillä on.

Ja juuri tällä hetkellä toisessa kohtaamisessa Chicagon eka veto löytää tiensä maaliin, tästä se taas alkaa. JA SITTEN TOISESSA PÄÄSSÄ VASTAAVA TILANNE TAKAKULMALTA JA NIEMI TORJUU ELEETTÖMÄSTI, kuinka yllättävää.com.org.

Ja seuraavassa tilanteessa reboundista ylärimaan, ei vitun perkele.

edit2:
Pääsin kuin pääsinkin sitten pelissä 4-1 johtoon mutta kolmannessa erässä Rinne taas aloitti imuroinnin ja peli oli yhtäkkiä 4-3. Johto sentään piti loppuun asti eli kauden toinen voitto, jippijaijee.

Vitun hyvä peli taas ,hyvin pomppi kiekot sulle. Ja ohjain sai taas kyytiä. Tuo sun tilanne takakulmalle edelsi sen että mun pakki antoi jäätävän syötön taas oisko ollu vauhtia n. 1km/h ja suoraa sulle lapaa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
On se tämäkin, koitan ostaa liveaikaa netin ja boxin kautta niin kummallakaan kerralla ei onnistu. Boxin puolella herjaa että ei saa yhteyttä palvelimelle ja netin puolella herjaa vaan ettei onnistu. Eli siis aloitan liigan heti kun saan ton goldin maksettua..
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
sviddu mitä pelejä. Turpaan tulee niin että tukka lähtee. Nabokovilla 8 pelin jälkeen torjuntaprossa huikea 82,3 ja tolla toisella 75.

Taisi olla saldona ainakin 5 omaa maalia mm.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Mielenkiinto lisääntyy. Eli aiempaan tuli sellainen muutos, että olen yhä silverjäsen mutta tililtäni on lähtenyt 10x 1€ Microsoft Billingiin. Olisko mahdollisesti tukeen soittelun paikka? :D
 

Blasph

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Perkele sentään, muistinkin juuri että 1. päivä loppuu kulta-aika, joten voi ehkä venyä vähän paluu peleihin, riippuen nyt rahatilanteesta. Pyritään ainakin hankkimaan mahdollisimman nopsaan uutta aikaa.

Sharksia vastaan pelattiin parit pelit tuossa aiemmin illalla ja vituiksihan ne meni. Olivatkohan nyt 4-1 ja 3-2 -tappiot. Varsinkin toisessa matsissa olin mielestäni se hallitsevampi osapuoli suurimman osan peliajasta, mutta niin vain aina joku Sharks-pelaaja löi kiekon reppuun tilaisuuden tullessa. Itse en saanut juurikaan Nabokovia ohitettua, oli läpiajoja ja klap-klap -kuvioita, mutta aina se piru torjui.

Kiitosket kuitenkin vastustajalle, haastetta oli vaikka luu jäi käteen.
 

Tuamas

Jäsen
Perkele sentään, muistinkin juuri että 1. päivä loppuu kulta-aika, joten voi ehkä venyä vähän paluu peleihin, riippuen nyt rahatilanteesta. Pyritään ainakin hankkimaan mahdollisimman nopsaan uutta aikaa.

Suosittelen Huuto.netistä ostamista tuon kulta-ajan suhteen, hintaa tulee joku vajaa kolmekymppiä ja hyvin on toiminut ainakin itsellä ja kolmella kaverilla kenelle olen tuota suositellut.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten jo aiemminkin olen tänne ilmoittanut, niin lähden huomenna reissuun ja palaan n. viikon päästä eli 6.7. Tuona päivänä saatan pelin tai pari ehtiä pelata, mutta sitten olen taas seuraavan päivän menossa. Eli luultavasti vasta 9.7. pääsen pelaamaan seuraavan kerran.
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Juhannuksesta selvitty, joten pelailemaan pystyy jälleen.

Eli ensi uhriksi taitaa joutua Peteliuz. Linjoilla olen pitkin päivää.

Ps. Järkyttävää seurata tuota Sharksin konttaamista. Ei pitäisi laatuhevosta antaa tuollaiselle ohjastajalle ;)

Edit.

Anaheim - Washington 4-3

Hyvä matsi, jossa olin kokoajan takaa-ajajana. Viimeisellä minuutilla sitten tasoihin ja ohi Scott Niedermayerin tehdessä voittomaalin alivoimalla.

Washington - Anaheim 7-1

Peli oli minun hallintaa ja voitin laukauksetkin 24-22, mutta ea oli päättänyt, että tällä kertaa annetaan voitto toisellekin osapuolelle. Varlamov otti kaiken mahdottomankin kiinni kun taas toisessa päässä yksikin maali meni rannarilla veskanläpi!! Noh aina ei voi voittaa.

Kiitos peleistä Peteliuz.
 
Viimeksi muokattu:

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Heti kun huomenna saan appivanhemmat hilattua helvettiin täältä niin voin taas jatkaa pelailua. Joko Pittsburgh on alkanu pelaileen? Miten Peteliuz ja Kranke? Voisin muuten vaikka jo tänään laittaa Nicholista ihan vitusti tarjouksia ellei tuo Jokke oo sitä ehtiny napata.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Heti kun huomenna saan appivanhemmat hilattua helvettiin täältä niin voin taas jatkaa pelailua. Joko Pittsburgh on alkanu pelaileen? Miten Peteliuz ja Kranke? Voisin muuten vaikka jo tänään laittaa Nicholista ihan vitusti tarjouksia ellei tuo Jokke oo sitä ehtiny napata.

Tänään tuli aloiteltua neljän pelin verran. Jokke tuossa jo mainitsikin kahden ekan matsin tulokset ja juuri pelailtiin Kranken kanssa kaksi matsia, molemmat päättyi mun voittoon. Eka taisi olla 3-2 ja toka 4-3ja. Toinen matsi ratkesi 0,8 sekuntia ennen jatkoajan päätöstä illan viimeiseen aloitukseen(linkki EA Sports worldiin).
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
San Jose 1 - Nashville 4

Nabokov oli melko paska. Modanon kääntörannari p-pisteiden välistä ja Hörnqvistin lämäri vähän kauempaa uppos suht helposti yläkulmaan. Kaks vikaa tyhjiin. Tuomarit oli tällä kertaa hereillä: Murraylle ja Modanolle ottelurangaistukset A:n runkkaamisesta ja vielä Heatleylle 2+2. Muutenki aika hyvin otti noi mailannostot.

Nashvile 0 - San Jose 2 (dnf.)

Toisen pelin jätin sitten jo ekassa erässä kesken. Ihan hieno kuviohan toi on et nakataan RB-lämärillä kiekko päätyyn ja oma hyökkääjä ehtii siihen joka vitun kerta. 2-0 maalissa se vielä tuli kulmasta, Elliksen jaloista ja kaveri pääsi tyhjiin nakkaamaan. Onhan toi joo oikeaa jääkiekko ja ainoastaan 70% kaverin hyökkäyksistä tulee samalla tyylillä, mut kyl mä mieluummin kattelen vaik vanhoja Pasilan jaksoja ku tällästä peliä.

Nicholista tarjosin kaikkia paitsi Sullya ja Teukka, mut ei vissiin kelvannu.

E: En ny tiiä vituttiko Krankea se mun viime liigan puolustuspelaaminen vai mikä, mut kyl sä joskus osasit vaikka omasta päästä kuljettaa sen kiekon hyökkäysalueelle. Muutenki toi hyökkäyspään pelaaminen oli aika lailla one-timerin ja ripareiden hakemista vaikka sielläkin joskus löyty kaiken maailman kuvioita ja kikkoja.

Vai onko tää nyt sit varmempi keino menestykseen (mitä ilmeisesti tässä liigassa on tulossa)?
 
Viimeksi muokattu:

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Löytyisikö päiväpelaajia? Voisin tuollaisen tunnin verra pyöriä livessä odottelemassa.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Washington - Chicago 5-1(dnf.)

Kaverille taisi riittää se että ammuin kolme maalia viivalta, kun Niemellä ja Huetilla oli imu päällä. "Ei tää nii vakavaa oo, tää on jääkiakkoo".
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Washington - Chicago 5-1(dnf.)

Kaverille taisi riittää se että ammuin kolme maalia viivalta, kun Niemellä ja Huetilla oli imu päällä. "Ei tää nii vakavaa oo, tää on jääkiakkoo".


En maalivahteja syytä vaan kenttäpelaajia. Kaverit luistelee kiekon ohi, vaikka kiekko on n. 20cm päässä. 5-1 maali ei maskia ja lämäri oli n 14km/h ja maali!! Ei voi sanoa ku morjens. 2-1 maali tais olla sellanen että yritin taklata n. kymmenkunta kertaa huitaisin kiekkoa mailalla varmaan saman verran, mutta vastusta pitää kiekkoa ihan ku mun pelaajhia ei edes olisi kentällä.

Ja Pete ei tää niin vakavaa ole, mutta sut tuntien se olis vituttanu sinuakiin. ;)
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Washington 5 - Nashville 6 rl.

Huikea peli josta ei puuttunut kuin tappelut. 11 maalia joista ainoastaan kaksi one-timerilla ja loput oli enemmän tai vähemmän suoria laukauksia. Pari ottelurangaistustakin nähtiin ja pirusti loukkaantumisia. Pilkuilla sain sit yhden häkin ja Peteliuz ei yhtään.

Nashville 0 - Washington 5

Tää oli sit ihan päinvastanen äskeiseen sillä itellä ei onnistunu yhtään mikään. Olin juuri tuon verran paskempi mitä lukemat kertoo.

Hyviä pelejä kaikkinensa!

Osaako joku muuten varmaksi sanoa et onnistuuko pleijarit normaalisti jos ton Pittsburghin potkii vittuun täältä? Silloin jäis kymmenen joukkuetta jäljelle. Joskushan tuota kokeiltiin aikaisemmin ja pleijarit tuliki neljälle joukkueelle kun oli sen verran vähän porukkaa jäljellä.
 

masa-66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hpk
Koko Chicagon joukkue myynnissä. Pezeliusta vastaan taas 5-1 pataa mukavaa pelata ku kaveri kävelee sisään ja omat pelaajat menettää kiekon ku puhaltaa. Varlamov vei maalivahtien taiston 100-0.
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Ducks linjoille.

Masa-66 yks peli
Sharksit pari peliä ja joillain muillakin oli muutama peli.


!! thego 10 muistaakseen tulee viel 8 joukkueen pleijarit. Älä lähetä tappopartiota perääni jos näin ei ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös