Jewnaberry
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Marko Jantunen
Tuli sitten avattua pelit Phoenixiakin vastaan:
Stats Away Home
===================================
Team New York Islanders Phoenix Coyotes
Score 6 2
Shots 22 13
Hits 25 27
Penalty Minutes 00:00 06:00
Power Play Goals 2 0
Power Play Opport. 3 0
Faceoffs Won 18 5
Breakaways 0/0 0/0
One Timers 4/13 0/5
Passing 104/132 77/88
Penalty Shots 0/0 0/0
Blocked Shots 7 6
Peli oli aluksi aika tasaista ja kaveri pääsikin ihan alkuun tekemään johtomaalin. Peliä edettiin tasaisesti 2-2 tilanteeseen asti jossa pääsin sitten rankaisemaan ylivoimilla pelaamalla kaverin neliön solmuun pariin otteeseen. Taisi mennä Bryzgaloville ainakin yksi lentävä lepakko sini viivan tuntumasta pelaajien välistä ylänurkkaan, kyllä huvitti. Musta tuntuu että mun pelit on aika usein tämmösiä että alkuun on kovin tasaista tai olen hienoisessa paineessa kunnes pääsen peliin mukaan ja jos saan ne pari maalia aikaan niin kaverilla tekee vaikeeta :)
Hyvä speli!
Stats Away Home
===================================
Team New York Islanders Phoenix Coyotes
Score 6 2
Shots 22 13
Hits 25 27
Penalty Minutes 00:00 06:00
Power Play Goals 2 0
Power Play Opport. 3 0
Faceoffs Won 18 5
Breakaways 0/0 0/0
One Timers 4/13 0/5
Passing 104/132 77/88
Penalty Shots 0/0 0/0
Blocked Shots 7 6
Peli oli aluksi aika tasaista ja kaveri pääsikin ihan alkuun tekemään johtomaalin. Peliä edettiin tasaisesti 2-2 tilanteeseen asti jossa pääsin sitten rankaisemaan ylivoimilla pelaamalla kaverin neliön solmuun pariin otteeseen. Taisi mennä Bryzgaloville ainakin yksi lentävä lepakko sini viivan tuntumasta pelaajien välistä ylänurkkaan, kyllä huvitti. Musta tuntuu että mun pelit on aika usein tämmösiä että alkuun on kovin tasaista tai olen hienoisessa paineessa kunnes pääsen peliin mukaan ja jos saan ne pari maalia aikaan niin kaverilla tekee vaikeeta :)
Hyvä speli!