Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL IV)

  • 28 444
  • 499

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Aloitetaan ketju ilmottautumisilla. Eli tähän ketjuun millä joukkueella haluaa pelata.

Oletussäännöillä (5 min erät, nopeus Normaali jne) ja katsotaan pudotuspelit myöhemmin. Kolminkertainen sarja, EA:n systeemi ei anna tehdä kaksinkertaista sarjaa, vain 1, 3, 5 jne.

Täältä ketjusta siis huudellaan peliseuraa ja sen jälkeen liigaan.
Tai voi suoraan mennä liigaankin katsomaan onko siellä kukaan.

IRCnetin puolelta löytyy kanava #ja-nhl08 - www.ircnet.com

Ilmottautuminen kestää varmaan viikon verran ja turnaus tulee todennäköisesti kestämään melkein kaksi kuukautta, eli jos lähdet viikoksi Teneriffalle niin no hätä - ehdit pelaamaan myöhemminkin.

Anaheim Ducks: Thornton
Atlanta Thrashers: Tommy
Boston Bruins: forty4
Buffalo Sabres: masaala
Calgary Flames: Hona80
Carolina Hurricanes: JiVe
Chicago Blackhawks: Orman Mollis
Colorado Avalanche: MetalMac
Columbus Blue Jackets: Jargon
Dallas Stars: Parker27
Detroit Red Wings: Lemmu
Edmonton Oilers
Florida Panthers
Los Angeles Kings: OskariB
Minnesota Wild: nakke89
Montreal Canadiens: Mixu82
Nashville Predators
New Jersey Devils: TheMagnificent
New York Islanders: Jewnaberry
New York Rangers: Kenu
Ottawa Senators: Mige
Philadelphia Flyers: Vili#16
Phoenix Coyotes
Pittsburgh Penguins: luistimet
San Jose Sharks: King
St. Louis Blues: Velho#39
Tampa Bay Lightning
Toronto Maple Leafs: S.Fox
Vancouver Canucks: repe_joke
Washington Capitals: .jarska

24/30.
 
Viimeksi muokattu:

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meikäläiselle Anaheim Ducks, Teemu on ih-Q! Toivottavasti tällä kertaa saataisiin vaikka kaikki joukkueet miehitettyä, sillä siinä vaiheessa voisi jopa harkita joukkueiden jakamista kahteen konferenssiin oikean NHL:n tapaan. Mutta katsellaan nyt, että paljonko kiinnostuneita löytyy.
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Kokeillaan tällä kertaa Vancouver Canucksilla.
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Jatkan Coloradolla, kun Foppakin on tehnyt comebackin ja maalivahdeista Theodore on nostanut kevyesti tasoaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Parker27 = Dallas Stars
 

.jarska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Hömh. Yleensä olen Penguinsilla pelannut mutta näkyy menneen. Valitaan sitten Washington.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Philadelphia Flyers
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
St. Louis Blues


Josko nyt jo onnistun pelaan muita vastaan kun EA:lla tehtiin päivityksiä...?
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Korjataan. En ole mukana, Liveaika loppui tänään. Joku muu siis tilalle vaan.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oliskos näin pyhä päivänä mahdollisuus saada liigalle nimeä ja salasanaa, vois tänään jo alotella ennen illan oikeita pelejä eli Classicin matsia? En usko että siitä haittaa olis kuitenkaan?
 

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Joo ois kiva päästä tänää jo pelailee. Ku on sen verran tylsää ennen Blues-Jokerit matsia ja sen jälkeen!?
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän tätä turnausta jo kelpaisi vaikka tänäiltana jo aloitella. Voihan siihen liigaan ottaa varmuuden vuoksi kaikki 30 jengiä mukaan, niin mahtuu vielä "jälki-ilmoittautuneitakin" mukaan jos sellaisia tähän ketjuun ilmestyy, kuten aiemmin on ilmestynyt.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta kuinka te jaksatte veivata päivästä ja viikosta toiseen samalla jengillä??? Ok, on mullakin suosikkini rapakon takana, mutta silti...
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta kuinka te jaksatte veivata päivästä ja viikosta toiseen samalla jengillä??? Ok, on mullakin suosikkini rapakon takana, mutta silti...


Mä vastaan omasta puolestani. Riippuu kai vähän pelien määrästä ja vaihtelu virkistää. Mä en koe että pelaan aina samalla porukalla jos näitä tän liigan pelejä pelaa about 5 päivässä ja niitä pelipäiviä on 2-3viikossa. Sit pelailen huvin vuoksi niillä omilla suosikeilla. Ja mulle tää on kolmas turnaus ja kolmas joukkue millä pelaan eli vaihtelua siinäkin. Menikö vaikeeks?


ps. Tommy, miten olis avaaminen?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
No olettepa te kärsimättömiä, ihan kun pikkulapset odottais jotain karkkipäivää, saatana. Avataan, avataan. Illalla. Jos muistan.

Niin, ja juurihan tuli rosteri-päivitykset niin ei ole aivan samanlaista tuo samalla joukkueella pelaaminen. Itse olen vain rakastunut Iljaan, sen takia en voi Atlantaa vaihtaa pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös