Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL IV)

  • 28 441
  • 499

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
CAR - DET 2-4

Päivän eka peli ja hyvinhän se meni loppua kohti. Aluksi olin ihan hätää kärsimässä ja vastustaja pyöritti kyllä paljon kiekkoa mun päässä. Puolustus kesti tällä kertaa hyvin. Hyökkäyksessä sain aika hyvin tehtyä ne läpiajoni ja taisi vastustaja nukahtaa pari kertaa kun pääsin niin helposti läpi =) tiukka peli ja numerot olisivat voineet olla miten päin vaan... Tämä sarja minulle 2-1 siis. Kiva vaihteeksi voittaakkin.

PHI - DET 4-1

Peli oli mielestäni tasaisempi kuin mitä numerot olivat. 1-0 tilanteessa mentiin pitkään kunnes lopussa hasekki ei enää kestäny ja maaleja alkoi mennä. Vastustajan mole oli kyllä tällä kertaa kuin muuri koko matsin =) Tuntuu, että fyysikassa eli taklauspelissä detroiin mikkihiiret ottaa aina kuonoon. Ei vaan riitä ykköskentän jälkeen materiaali enää ja on vähän pienikokoista. Vastustaja teki maalinsa tehokkaasti ja itse en saanu mitään aikaan, joten ansaittu voitto hänelle.

Kiitos matsista!
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
5 ottelua:

Tampa Bay - Philadelphia 1-4
Philadelphia - Tampa Bay 3-2
Philadelphia - Nashville 4-0 (peli tilttasi toisessa erässä tilanteessa 4-0)
Detroit - Philadelphia 1-4
Nashville - Philadelphia 1-5

Hyviä matseja kaikki, oli todella mukava pelailla. Kiitti kaikille!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Mulle riitti Luongon homon imutus halut. Vancouver on vapaana.

P.S. Mixu voi suksia hevon vittuun raukkari maaliensa kanssa.

P.S.S. En ole pelannut tässä turnauksessa Mixua vastaan, vituttaa miehen asenne ihan muuten vaan.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Mulle riitti Luongon homon imutus halut. Vancouver on vapaana.

P.S. Mixu voi suksia hevon vittuun raukkari maaliensa kanssa.

P.S.S. En ole pelannut tässä turnauksessa Mixua vastaan, vituttaa miehen asenne ihan muuten vaan.

Jos nyt mietit vielä kuitenkin kahteen kertaa, jooko?
Hyvinhän sulta on pelit sujunu, paljon paremmin mitä edellisissä turnauksissa.

Ja tämä henkilökohtainen syyllistäminen ja sota, mitä täällä käydään - on ihan vitun naurettavaa.

Aika vitun turhaa näistä änäri porukoista on itkeä, kun näissä ei oikeasti huonoa joukkuetta edes ole. Eikä myöskään ole joukkuetta joka olisi oikeasti ylivertainen. Ohjaimen takana se ero tehdään, ja ne erot on sitten venyvätkin paikkapaikoin järkyttävin isoiksi.
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
Mulle riitti Luongon homon imutus halut. Vancouver on vapaana.

P.S. Mixu voi suksia hevon vittuun raukkari maaliensa kanssa.

P.S.S. En ole pelannut tässä turnauksessa Mixua vastaan, vituttaa miehen asenne ihan muuten vaan.

Oikeesti hyvä mies. Ryhdistäydy! Kannattaa vaan oppia kestämään ne häviöt joskus ja turha silloin aina luovuttaa =) Tää on vaan peliä.. Hauskanpitoa.

Nukut yön ja huomenna taas pelaamaan uusin fiiliksin. Kyllä se siitä. Mixu nyt vaan hallitsee pelin hyvin, ei sillee mitään voi.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Mulle riitti Luongon homon imutus halut. Vancouver on vapaana.

P.S. Mixu voi suksia hevon vittuun raukkari maaliensa kanssa.

P.S.S. En ole pelannut tässä turnauksessa Mixua vastaan, vituttaa miehen asenne ihan muuten vaan.

Haha, kylläpä jätkä käy kuumana, vaikkei olla ees pelattu vastakkain! :D Ethän sä edes tiedä, minkälaisia maaleja mä teen, joten olisiko syytä jättää nuo kirjoittelut kirjoittamatta. :)
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Haha, kylläpä jätkä käy kuumana, vaikkei olla ees pelattu vastakkain! :D Ethän sä edes tiedä, minkälaisia maaleja mä teen, joten olisiko syytä jättää nuo kirjoittelut kirjoittamatta. :)

Ai ei olla pelattu vastakkain? Aha. Niissä peleissä jotka pelattiin vastakkain edellisessä turnauksessa, teit about 90% maaleistasi niillä vitun slaphomopasseilla. Että kyllä on tiedossa millä tavalla sinä maalisi teet. Jaksat jopa hakata maaleja - käteen hakkaamisen ohella -, vaikka vastustaja on jo lopettanut pelaamisen.

Ja päätökseni lopettaa turnaus on lopullinen (poistin joukkueen jo aiemmin liigasta). Xboxkin on jo myynnissä. Näen viisaammaksi pistää koko homman pakettiin lopullisesti, kun se tuottaa vain suunnatontan vitutusta bugiensa takia.
 

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Ai ei olla pelattu vastakkain? Aha. Niissä peleissä jotka pelattiin vastakkain edellisessä turnauksessa, teit about 90% maaleistasi niillä vitun slaphomopasseilla. Että kyllä on tiedossa millä tavalla sinä maalisi teet. Jaksat jopa hakata maaleja - käteen hakkaamisen ohella -, vaikka vastustaja on jo lopettanut pelaamisen.

Ja päätökseni lopettaa turnaus on lopullinen (poistin joukkueen jo aiemmin liigasta). Xboxkin on jo myynnissä. Näen viisaammaksi pistää koko homman pakettiin lopullisesti, kun se tuottaa vain suunnatontan vitutusta bugiensa takia.

Joo niinhän me pelattiinkin, sillon tuli tosiaan tehtyä niitä mainitsemiasi maaleja vähä enemmän ku nykyisin. Ja tuli vähä kokeiltua, miten sun hermot kestää taklauspeliä ja käsille lyömistä. Näköjään sulla on rautaiset hermot. ;)

PS. Onnea boksin myyntiin... :)
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
NJ - DET 2-1 RL.

Tiukka peli ja vähän harmittaa tappio. Tiesin jo rankkukisan alkaessa, että vastustajalla on se puoli paremmin hallussa, joten oli pakko yrittää riskillä saada jatkoajalla ratkaisua. Ei vaan onnistunut. NJ:llä on nopeat hyökkääjät ja parempi molari. Detroitilla taas ykköskenttä on kaikki kaikessa. Muut kentät aika onnettomia jarrukenttiä. Oli tiukka peli ja tää sarja meni puhtaasti vastustajalle 3-0. Ehkä ensi kerralla mulla parempi tuuri =)

Kiitti pelistä!
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Ja päätökseni lopettaa turnaus on lopullinen (poistin joukkueen jo aiemmin liigasta). Xboxkin on jo myynnissä. Näen viisaammaksi pistää koko homman pakettiin lopullisesti, kun se tuottaa vain suunnatontan vitutusta bugiensa takia.

Ohoh, äijällähän on keittänyt tosissaan. Todella harmi! Niin hyviä pelejä kun sinunkin kanssa tuli pelattua. Täytyypä tilata sinulle saavillinen jäitä kotiin, jos vaikka sitten aamulla kuitenkin tulisit toisiina aatoksiin :)

Colorado valmiina jakamaan pisteitä n 30min kuluttua.

Illan eka:

Toronto - Colorado 2-3 (1-0,0-0,1-3)

Huikee, mahtava peli! Jännittävä aina viime hetkille saakka, loistavaa! Peli oli todella tasainen ja Toronto olisi voinut voittaa muutamalla pompulla. Tasuri olisi ollut ehkä oikeutettu. Hienoa, kiitos kovasti tästä!
 
Viimeksi muokattu:

Mixu82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Arsenal
Vielä yksi peli tuli pelattua Edmontonia vastaan ja tuo peli päättyi 6-2 voittoon. Aika reilusti tuli lauottua tällä kertaa, peräti 28 kertaa. 2 maalia sain Rolosonin avustuksella, kun kohtalaisen löysät rannarit upposivat hänen taakseen.

Koodi:
Tilastot 			VIERAS 	KOTI
========================================================================
Joukkue 		Montreal  	Edmonton
Pisteet 			6 		2
Laukaukset 		28 		12
Osumat 		42 		42
Rangaistusminuutit 	02:00 		04:00
Ylivoimamaalit 		2 		0
Ylivoimatilaisuudet 	2 		1
Voitetut aloitukset 	13 		9
Läpiajot 		0/0 		0/0
One-Timers 		2/6 		0/2
Syöttö 			107/122 	79/92
Rangaistukset 		0/0 		0/0
Blokatut laukaukset 	1 		9

Meikällä menee jostain syystä nuo tilastot vähä miten sattuu, mut menkööt...
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Muutamat pelit tänään:

Tämä ratkes muistaakseni jatkoajalla. varsinaisen peliajan lopussa olis voinu panna pelin pakettiin kun Samsonov oli yksin läpi. Tolppaan kilahti ja aikaa olis vielä useita kymmenyksiä.
Koodi:
Stats              Away                               Home
===============================================================================
Team               Carolina Hurricanes                Atlanta Thrasher
Score              2                                  3
Shots              25                                 17
Hits               65                                 66
Penalty Minutes    04:00                              06:00
Power Play Goals   1                                  0
Power Play Opport. 3                                  2
Faceoffs Won       13                                 9
Breakaways         0/0                                0/0
One Timers         1/18                               0/3
Passing            142/169                            105/127
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      9                                  8

Tämä oli sarjaa pakkopullat pois. Formuloiden lopussa joutu vetämään vähän randomilla pelin puolella.
Koodi:
Stats              Away                               Home
===============================================================================
Team               Carolina Hurricanes                Montreal Canadiens
Score              2                                  7
Shots              13                                 21
Hits               36                                 45
Penalty Minutes    09:00                              13:00
Power Play Goals   2                                  0
Power Play Opport. 3                                  2
Faceoffs Won       11                                 15
Breakaways         0/0                                0/0
One Timers         2/6                                5/14
Passing            69/93                              95/112
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      5                                  2


Koodi:
Stats              Away                               Home
============================================================================
Team               Detroit Red Wings                  Carolina Hurricanes
Score              4                                  2
Shots              22                                 18
Hits               25                                 49
Penalty Minutes    00:00                              04:00
Power Play Goals   0                                  0
Power Play Opport. 2                                  0
Faceoffs Won       6                                  13
Breakaways         1/1                                0/0
One Timers         2/11                               1/17
Passing            81/100                             126/154
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      8                                  5

Tässä matsissa nousin tasoihin vikalla minuutilla ja jatkoajalla paineltiin ohi.
Koodi:
Stats              Away                               Home
===========================================================================
Team               Edmonton Oilers                    Carolina Hurricanes
Score              2                                  3
Shots              22                                 19
Hits               31                                 45
Penalty Minutes    04:00                              04:00
Power Play Goals   0                                  1
Power Play Opport. 2                                  2
Faceoffs Won       11                                 9
Breakaways         0/1                                1/3
One Timers         1/7                                0/8
Passing            98/120                             90/110
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      8                                  7

Maalivahdit imuroivat kilpaa. Ja Rönn paskoi housuunsa pillin varressa. Meikäläinen oli jatkuvasti boksissa.
Koodi:
Stats              Away                               Home
============================================================================
Team               Carolina Hurricanes                Edmonton Oilers
Score              5                                  7
Shots              31                                 28
Hits               73                                 43
Penalty Minutes    20:00                              02:00
Power Play Goals   0                                  4
Power Play Opport. 1                                  9
Faceoffs Won       20                                 14
Breakaways         0/0                                0/3
One Timers         3/11                               5/15
Passing            102/114                            158/180
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      7                                  7

Koodi:
Stats              Away                               Home
=============================================================================
Team               Boston Bruins                      Carolina Hurricanes
Score              1                                  4
Shots              21                                 21
Hits               43                                 44
Penalty Minutes    06:00                              06:00
Power Play Goals   0                                  3
Power Play Opport. 2                                  3
Faceoffs Won       8                                  14
Breakaways         0/2                                0/1
One Timers         0/6                                2/8
Passing            95/112                             128/157
Penalty Shots      0/0                                0/0
Blocked Shots      4                                  7
 
Viimeksi muokattu:

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Colorado - NYI 3-5

Sellasta paskoo. NYI:n kaveri haki joka toisesta hyökkäyksestään näitä paljon kohuttuja ja veretseisauttavia "slapshotteja" ja taisi yhden tai kaksi osumaakin näin viimeistellä. Myönnän avoimesti, että kyllä se vituttaa. Vituttaa siksi, että se on niin luonnoton. Kenellä on niin helvetin kova syöttö, että se menee mukamas läpi maassa makaavan pelaajan jokainen kerta. Eipä sillä, päätin sitten itse hakea myöskin joka toisesta hyökkäyksestä tätä toista paljon mylvittyä bugia eli rannaria, mutta vain yksi upposi tällä kertaa.
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
DET - NYI 3-2

Olipas kummallinen peli. Olin 2-0 häviöllä, kun pari minuuttia oli aikaa ja olin jo melkein luovuttanut pelin. Sitten yhtäkkiä tein kaksi maalia lopussa ja viimeisen Zettebergillä 0,6 ennen pelin loppua =) Sen jälkeen heti eka veto jatkoajalla samalla ruotsalaisella ja hyvin upposi rystyllä yläkulmaan. Upea nousu siis :D Oli muutenkin hyvää peliseuraa ja rento meininki.

TOR - DET 2-3

Tässä pelissä pääsin kuin varkain johtoon jo 3-0, mutta niin vaan se vastustaja kampesi ittensä melkein rinnalle. vähän oli jännää lopussa, kun pientä myllytystä oliu mun päädyssä mutta hyvin kestin sen =). Hieno peli ja tiukkaa oli!

TOR - DET 3-5

Tää oli jännä peli. Vastusta selvästi vaihtoi taktiikkaa ja alkoi suosimaan minun metodejani. Eli laukoa joka hemmetin paikasta niin paljon kuin pystyy. Vuorotellen tehtiin taas maaleja ja tiukkaa oli. Peli oli 3-3 ihan parin viimeisen minuutin aikana, mutta sitten sain yhden helpon sisään ja siihen ratkesi. Lopussa vastustaja yritti 6-4 vastaa tasoitusta, mutta ei onnistunut. Sitten lopussa tyhjiin tein vikan. Hyvät pelit oli ja tämä sarja minulle yllättäin 2-1 =)'

Kiitti paljon peleistä kaikille! Tässähän on 3 pelin voittoputki jopa päällä.. Nyt ei pääse mixu pilaamaan mun voittoputkea ;)

ps. Ai niin ja menin Graphiksin/Metalmacin ohi liigassa ;) Kyllä nyt menee kovaa..
 
Viimeksi muokattu:

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Colorado - NYI 3-5

Sellasta paskoo. NYI:n kaveri haki joka toisesta hyökkäyksestään näitä paljon kohuttuja ja veretseisauttavia "slapshotteja" ja taisi yhden tai kaksi osumaakin näin viimeistellä. Myönnän avoimesti, että kyllä se vituttaa. Vituttaa siksi, että se on niin luonnoton. Kenellä on niin helvetin kova syöttö, että se menee mukamas läpi maassa makaavan pelaajan jokainen kerta. Eipä sillä, päätin sitten itse hakea myöskin joka toisesta hyökkäyksestä tätä toista paljon mylvittyä bugia eli rannaria, mutta vain yksi upposi tällä kertaa.


Tsori, näin tällä kertaa. Itseasiassa kun alkaa miettimään niin on ne syötöt monesti aivan liian heiveröisiä normaalisti, jos haet jotain nopeeta syöttöä maalin kulmalle niin mitään muuta vaihtoehtoa pelissä ei ole kuin slappass. Enkä mielestäni muuten hakenut niitä kokoaika vaan sillon kun tilaisuus ja tilaa oli. Eikä toi mun mielestä siihen toi peli ratkennu, pidin mun mielestä aika hyvin sun hyökkäyspään pelin kurissa poislukien pari noista maaleista. Kolmas taisikin sitten olla siniviiva-veto ilman maskia. Ei siinä, harvemmin niitä jääkiekossa oikeastikkaan maaleja tehdään niin että lauotaan 10-15 kertaa pelissä siniseltä maskittomasti ton tason veskareille. Kyllä mä ainakin näen sen niin että parhaat maalipaikat tehdään hyvillä syöttöketjuilla ja nopealla syötöllö maalin kulmalle jos siellä mies on parkkiin päässyt.

Kiitti matsista.
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
DET - NYI 3-2

Olipas kummallinen peli. Olin 2-0 häviöllä, kun pari minuuttia oli aikaa ja olin jo melkein luovuttanut pelin. Sitten yhtäkkiä tein kaksi maalia lopussa ja viimeisen Zettebergillä 0,6 ennen pelin loppua =) Sen jälkeen heti eka veto jatkoajalla samalla ruotsalaisella ja hyvin upposi rystyllä yläkulmaan. Upea nousu siis :D Oli muutenkin hyvää peliseuraa ja rento meininki.


Haha joo oli kyllä oikeen varsinainen Sunnuntai myöhäisillan höntsä toi meijän peli :D Kivaa oli, kiitti muuten peleistä!
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Tuli näin mieleen, kun tuo Vancouver on vapaana niin pystynkö tekemään niin että poistun liigasta ja teen comebackin tolla Vancouverilla. Himottais vähä :D
 

MetalMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Nederland, Amsterdam, Sudden Death (RIP)
Ei siinä, harvemmin niitä jääkiekossa oikeastikkaan maaleja tehdään niin että lauotaan 10-15 kertaa pelissä siniseltä maskittomasti ton tason veskareille.

Kiitti matsista.

Joo ei todellakaan tehdä. Nyt menikin vain yksi tällä kertaa, joskus menee enemmän. En minä nykyisin noita edes normaalisti hae, mutta jos vastustaja käyttää slappassia, josta tuloksena on lähes aina varma maali, koska niille ei voi mitään, aion minä käyttää vastaiskuna näitä siniviina rannareita.

Kiitti vaan itelles myös.
 

S.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eiliset pelit:
Min-Tor 3-1
Tor-Nj 2-5
Tor-Nj 1-2
Tor-Col 2-3
Tor-Det 2-3
Tor-Det 3-5

Kyllä syvällä soudetaan Torsporonton kanssa!!! Mutta kaikki pelit hemmetin tiukkoja ja olisi voinut kääntyä mielestäni toiseenkin suuntaan? Tällaisten pelien takia tuon boxin jaksaa laittaa päälle silloin tällöin! Näitä sällejä vastaan voisi pelata enemmänkin pelejä. Hiukan harmittaa kun näyttää olevan sarjataulukon mukaan nämä joukkueet juuri niitä päävastustajia, tai ainakin oli ennen eilistä ja sarjat taisin kaikkia vastaan hävitä 2-1 tai 3-0
 

Jewnaberry

Jäsen
Suosikkijoukkue
Marko Jantunen
Joo ei todellakaan tehdä. Nyt menikin vain yksi tällä kertaa, joskus menee enemmän. En minä nykyisin noita edes normaalisti hae, mutta jos vastustaja käyttää slappassia, josta tuloksena on lähes aina varma maali, koska niille ei voi mitään, aion minä käyttää vastaiskuna näitä siniviina rannareita.

Kiitti vaan itelles myös.


Väärin, ei niistä läheskään aina maalia saa. Puolustamalla nekin kulmat saa pelattua pois. Vaatiihan se slappassin tekeminen myös sen että osaat pelata itsellesi sen tilan jotta saat sen mahdollisuuden itsellesi tehtyä. Eikä ne mulla ainakaan pelaajien läpi vielä tähän päivään mennessä ole mennyt. Jos multa kysytään niin pelissä pitäis olla joku kovempi syöttö mahdollisuus jossa kuitenkin suoran vedon tai haltuun ottamisen onnistumisprosentti olisi pienempi. Koska ne perus syötöt maalin kulmille haettaessa on ainakin mun mielestä liian hitaita.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Tuli turnaus avattua kahdella pelillä Minnesotaa vastaan.

Chi - Min 3-2

  • Yanic Perreault ja Dustin Byfuglien olivat illan hahmot. Perreault syötti jokaisen Hawks-osuman ja Byfuglien teki maalin ja hakkasi Derek Boogaardin kolmesti nuolemaan jään pintaa!!! Byffulle tehot 1+0 ja 27 minuuttia jäähyjä. Hieno oli huomata että toinen tajusi milloin on tarvetta hieroa rystysillä nenää, samaan aikaan hyppäsivät Chicagon kolmoskenttä ja Minnesotan nelonen jäälle. "Wanna go?"

Min - Chi 3-10


  • Nyt alkoi päästä jo vähän tuntumaan, ja alkoi samalla maalejakin tulla vähän erilailla kuin ensimmäisessä kohtaamisessa. Bäckstömille meni muutama ehkä turhan helposti, mutta suurin osa oli joko puolittaisista läpiajoista, ranteella vapaasta paikasta tai siniviivalta maskin takaa menneitä kuteja. Patrick Kane ahnehti tehot 0+4, Jonathan Toews 3+1, Robert Lang 1+2, Martin Havlat 1+2, Brent Seabrook 2+0 ja Dustin Byfuglien 0+2.
  • Tappeluita nähtiin taas se maximi määrä, eli kolme. Tällä kertaa tanssipareina nähtiin Byfuglien vs. Boogaard (Voitto Byfuglienille), Cam Barker vs. Derek Boogaard (Voitto Barkerille) ja James Wisniewski vs. Todd Fedoruk (Voitto Wisniewskille).

Kiitoksia todella paljon peleistä Nakke89:lle, oli mukava taas pienen tauon jälkeen palata NHL:n pariin!!
 

Lemmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Redwings, Arsenal
MIN - DET 4-1??

Mulla tilttas peli viimeisellä minuutilla. Hitto soikoon! Nyt ketuttaa kun peli kuitenkin 4-4 ja oli vielä täydet mahdollisuudet voittoon... Vastustajalla oli kyllä 3-5 mahdollisuus lopussa ennen tilttausta, mutta eihän se mitään meinaa. Lopputulos näköjään 4-1 sitten vastustajalle. Pitää vissiin hankkia uusi peli. Keskikehikossa 6 pitkää naarmua ja ei hyvältä näytä. Oon huomannu, että peli tilttaa jos vastustaja tai minä yritän molaria ottaa lopussa pois... Sen takia en itse yritä maalivahtia ottaa koskaan pois, kun ei peli kestä sitten loppuun asti =) Joku ihme bugi vissiin..

Kiitti pelistä, vaikka ei mun kone kestäny loppuun asti.
 

Zdeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tuli turnaus avattua kahdella pelillä Minnesotaa vastaan.
Hieno oli huomata että toinen tajusi milloin on tarvetta hieroa rystysillä nenää, samaan aikaan hyppäsivät Chicagon kolmoskenttä ja Minnesotan nelonen jäälle. "Wanna go?"
!!


Oli mahtavat pelit! Joo sulla oli ainakin selvät merkit millon alkaa mylly, kun joka kerta kun sun 3 ketju tuli jäälle niin olit koko ajan valmis hanskaamaan.
Itellä taas huomaa siitä kun pelikatkolla "vilkutan" 4 ketjua kentälle.
En tiiä mitä pitäs noissa myllyisssä tehä, kun aina Boogaard joutuu jäätä nuolemaan melko nopeasti.

Meni muuten tossa 2 ottelussa kaikki Bäckströmille ja 3 erässä ei oikee napannut enää pelata.

Kiitos myös Lemmulle hyvästä pelistä! Ihmettelin vähä et mitäs nyt tapahtuu ku kuva tilttaa ja lukee odotetaan vastustajaa.. Sit lopulta pienen odottelun jälkeen tuli teksti yhteys vastustajaan katkesi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös