Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL II)

  • 17 999
  • 310

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Linjoilla ollaan, peliä Kenu?
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Pittsburgh Penguins @ New York Rangers 1-4

Rangers oli suurimmaksi osaksi ottelua täysin niskan päällä, mutta 22:58 ajassa tehdyn 0-4 maalin jälkeen kotijoukkue ei enää onnistunut maalinteossa. Hyviä paikkoja oli vaikka tuplamäärään maaleja, mutta tiellä oli joko tolppa, Fleury tai sitten lauottiin vaan yksinkertaisesti ihan minne sattuu.

Kun ei oma peli tuota tulosta niin luonnollisesti omissa soi ja niin kävi tälläkin kertaa. No, tyytyväinen täytyy voittoon kuitenkin olla.

Kiitos matsista lake79!
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Nyt olisi SJ online...peliä vaan. Lake hereillä?

Tiukka peli oli Sharksia vastaan! Lopputulos 5-1 on hieman kotijoukkuetta mairitteleva. Kolmanteen erään mentiin lukemissa 2-0 ja Sharks sai heti alkuun ylivoimalla kavennuksen ja oli näin ollen maalin päässä. Takaa-ajo laantui hailauman otettua kaksi jäähyä ja Rangersin rankaistua molempien aikana.

Kiitos Kingille hyvästä ottelusta!


Hieman muuten lagitti edellinen matsi. Luulisin ongelman olevan EA:n palvelimissa, sillä sitä ennen pelaamani ranked matsi jouduttiin lopettamaan kesken kun peli hyppäsi kokoajan takaisin keskialoitukseen.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Tiukka peli oli Sharksia vastaan! Lopputulos 5-1 on hieman kotijoukkuetta mairitteleva. Kolmanteen erään mentiin lukemissa 2-0 ja Sharks sai heti alkuun ylivoimalla kavennuksen ja oli näin ollen maalin päässä. Takaa-ajo laantui hailauman otettua kaksi jäähyä ja Rangersin rankaistua molempien aikana.

Kiitos Kingille hyvästä ottelusta!


Hieman muuten lagitti edellinen matsi. Luulisin ongelman olevan EA:n palvelimissa, sillä sitä ennen pelaamani ranked matsi jouduttiin lopettamaan kesken kun peli hyppäsi kokoajan takaisin keskialoitukseen.

Kiitoksia itsellesi, hyvä peli oli. Huuli pyöreänä katselin kyllä viimeistelyäsi välillä. :) Jagr ranteella rennosti siniviivalta yläborsään. Mulla hyvistä paikoista ihan lussuvetoja..nooh, tokassa pelissä Lake79 aka pens sai sitten kunnolla kyytiä 7-4. vedot 36-10, Nabokovilla huima torjunta%. Eipä ole muutenkaan Evgeni vakuuttanut.

Lagi loppui ainakin mulla kun kävin laittamassa nettitoiminnat paussille. :)
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Kiitoksia itsellesi, hyvä peli oli. Huuli pyöreänä katselin kyllä viimeistelyäsi välillä. :) Jagr ranteella rennosti siniviivalta yläborsään. Mulla hyvistä paikoista ihan lussuvetoja..nooh, tokassa pelissä Lake79 aka pens sai sitten kunnolla kyytiä 7-4. vedot 36-10, Nabokovilla huima torjunta%. Eipä ole muutenkaan Evgeni vakuuttanut.

Lagi loppui ainakin mulla kun kävin laittamassa nettitoiminnat paussille. :)

Heheh, jaa sen takia pausetit. Enpä tosiaan miettinyt lagia sen olemassaolon toteamisen jälkeen, joten on hyvin mahdollista, että se katosi. :)

Kyllä se Jagrin siniviivaveto yllätti itsenikin kun se meni maaliin asti, vaikka veto olikin hyvä.

Rangersin joukkue palasi juuri saunaillasta. Mahdollisesti lyömme vielä pelikamppeet päälle tänään. Laittakaa viestiä jos olette paikalla (Calgary, Philadelphia, Ottawa, New Jersey).
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Mulla on pikkunen netti ongelma kun langaton modeemi meni paskaks ja toimii ainoastaan tavallinen modeemi. Sain uuden tilattua operaattorilta ja se tulee tiistaina joten siihen asti oon "hiljaa". Ja joo, tiedän että verkkopiuhalla onnistuis mut on sen verran pitkä matka modeemista boxiin ettei niin pitkää piuhaa löydy. Jatkan pelejä siis tiistai-iltana.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vielä viikko

Nashvillellä menee alustavasti vielä n. viikko ennen kuin voi alkaa pelaamaan pelejä. Jos tämä tuntuu liian pitkältä ajalta niin minut voi suoraan pudottaa pois, enhän ole yhtään peliä vielä pelannut.

EDIT: Voi kestää viikkoakin pitempään.
 
Viimeksi muokattu:

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Olisiko tälle illalle vastustajia? Detroit olisi valmiudessa viidestä tuonne iltakahdeksaan asti.

Hiljaista on ollut tuolla liigassa, kun on välillä käynyt kurkkimassa että onko ketään linjoilla..
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Vai tuliko Dallas Stars Nashvillen tilalle kun Nashvillea ei alkanut kuulua??
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Vai tuliko Dallas Stars Nashvillen tilalle kun Nashvillea ei alkanut kuulua??

Itse ainakin alussa ilmoitin että pääsen vasta tammikuussa pelaamaan. Ja nyt pari päivää sit ilmoitin et menee viel viikko vähintään.

Pääsiskö vielä mukaan liigaan? Voisin olla heti valmis pelaamaan.

Samoin. Mikäli ei tähän, niin sitten seuraavaan.

Mun tilalle voi ainakin meikäläisen puolesta tulla kun tässä ei vieläkään pääse liigaa pelaamaan.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jumalauta! Älkää ikinä koskaan kukaan hommatko Netgearin modeemia ja siihen tukiasemaksi Siemensin Gigasetia =)

Nyt toimii mutta 6h 29min meni kun sitä säädettiin kuntoon ja olen kuitenkin itse tällä alalla töissä ja jotain pitäis asiasta tietää.

Mutta anyway, nyt on kauheet vihat ja aggressiot päällä, oliskos joku linjoilla kenen kanssa en ole pelannut?


T. Dallas
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Vai tuliko Dallas Stars Nashvillen tilalle kun Nashvillea ei alkanut kuulua??


Eipä muuten ole Nashvilleä ainakaan sen sarjataulukon perusteella mukana eli mä taisin tosiaan viedä jonkun paikan sitten. Oon pahoillani tapahtuneesta :D

Nyt olis sairaslomaa tää päivä joten jos joku muu on linjoilla niin peliä vaan. Saan runkosarjan lopetettua jos vastaan saisi: Chicago, Boston, Detroit, New Jersey.

Mites Ottawa ja Minnesota? Onko meidän pelit pelattu vai sovittiinko jatkosta?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Penguins linjoilla jälleen lauantaina, eli tänään. Katsotaan tuossa kymmenen aikaan illalla.
 

Fiiu

Jäsen
Laittaakos joku YV:tä kun seuraava liiga alkaa? Pitäisi se Live hommata itsellekin (ilmaisviikonloppuna on kokeiltu ja muutaman kerran kaverin kanssa, on se vaan aika veikeetä pelata ihmisvastustajaa vastaan) ja jos ei muuta niin ihan yksittäisiä matseja harjoittelemaan JA:laisia vastaan.

Houkuttaa niin perusteellisesti päästä häviämään jollekulle kunnolla! (luottoa siis omiin taitoihin löytyy)

EDIT: Tänään tuli sitten haettua Live-aikaa 12kk. Huomenna varmaankin sitten kokeilemaan online-peliä. Onko täällä palstalla ketjua ihan liigattomasta pelaamisesta, lähinnä ilmoittelua pelikavereista?
 
Viimeksi muokattu:

Mige

Jäsen
Jep, itsekin voisin tulla pisteautomaatiksi seuraavaan Jatkoajan liigaan. Liveä en ole vielä hommannut, mutta tarkoituksena se olisi viimeistään nyt kuukauden sisällä. Ihmisen ohjaamaa joukkuetta vastaan pelaaminen on vain jotain ihan erilaista kuin tietokoneen ohjaamaa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Oliskos tänään iltasella väkeä linjoilla? Siinä Salkkareiden jälkeen ;)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös