Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL II)

  • 18 000
  • 310

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Ainoa vaan, että Saikan pitikin pelata Chicagolla, eikä Minnesotalla. :D

Kun pelaa 99% matseista NHL:ssä Minnyn kanssa, näin pääsee väkisinkin käymään. :)

No, seuraavassa matsissa Khabibulin IMI KAIKEN, huoltajallakin oli paikat ns. puhtaat. Saatana. Ainiin, teki Chicago maalinkin, Adamsin lerppu lämäri meni jostain sisään.

Ei harmita ei. Vittu.
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Joo, Rangers sai puolustuksensa kuntoon ja toinen matsi meni helposti Rangersin nimiin 8-1. Kolme ekaa vetoa upposi verkon perukoille. Chicagon ainokainen oli aika helppo sekin, mutta turha vissiin valittaa tällaisen pelin jälkeen.
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
Joo, Rangers sai puolustuksensa kuntoon ja toinen matsi meni helposti Rangersin nimiin 8-1.

Niinpä siinä kävi. Tai sitten kävi niin, että allekirjoittanut vaan alotti sen ainaisen kikkahelvetin vastustajan sinisellä. Ei vaan pysty käsittämään että miksi pitää mennä sitä samaa kikkaa koittamaan aina, monta kertaa nytkin kirosin että vittu kun ei toimi, niin miksi yritän!?

No, eipä tuo peli pelkästään siihen kaatunut, puolustuspäässäkin niin paljon sekaisin että ei ole todellista.

Ja niin juu, taisin pistää Kenulle Livessä viestin, että "ei jaksa tänään enää" tjsp., mutta juuri muistin että näähän oli paras kolmesta. Eli onnea vaan Ragsille jatkopeleissä.

Vielä sen verran, että KETÄ TAHANSA JÄRJESTÄÄKIN SEURAAVAN TURNAUKSEN, SIELLÄ ON MUKANA SAIKKA, JA JOUKKUEENA WILD. NIH.
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Ainiin, muistin jostain syystä, että kyse oli kolmesta voitosta, eikä paras kolmesta. Kiitos siis Saikalle matseista!

Mielestäni ehkä paras viidestä olisi parempi systeemi, sillä kahdesti voi hävitä vaikkapa huonolla maalivahtipelillä tai vastaavan syyn takia, mihin ei voi itse juuri vaikuttaa. Kolme kertaa hävinneenä onkin sitten jo aika katsoa peiliin. Ainakin tärkeimmät pelit soisi pelattavan näin, kun ei kuitenkaan luulisi, että pudotuspelivaiheessa kärsittäisi huonosta aktiviteetista.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Siis, kolme ottelua ei kolme voittoa. Tai näin ainakin yritin tarkoittaa "paras kolmesta" -sanaparilla.

Joka tapauksessa, Atlanta San Josesta jatkoon voitoin 2-0.

Atlanta - San Jose 2-1 (0-0, 1-1, 1-0)
San Jose - Atlanta 1-6 (0-1, 0-4, 1-1)
 

Mietsuslav

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No olipahan sarja Calgaryn ja Phillyn välillä. Ensimmäinen ottelu päättyi Flamesin 6-3 kotivoittoon, mutta Brieren kolme one-timer-maalia tekivät selväksi mihin pitäisi seuraavassa ottelussa kiinnittää huomio. Ihan hyvin sainkin siivottua maalinedustaa toisessa pelissä ja 3-0 johdossa näytti, että sarja oli tässä. Ylimielisyys kuitenkin kostautui ja Flyers tuli viidellä one-timerilla ohi. Yliarvostettu turkulainen homo taisi torjua kahdessa ensimmäisessä pelissä yhden one-timerin ja päästi selkänsä taakse kahdeksan.

Kolmas peli olikin sitten aika huikea. Peli omissa käsissä 3-1, kunnes päästetään vihollinen parilla one-timerilla 3-4 johtoon. Viisi sekuntia ennen loppua Langkow yksin läpi, jalat alta ja rankkari. Nää olen upottanut 100%, mutta ei kestänyt pää tiukkaa paikkaa ja kädet jäätyivät. Vitutti.

Flyersille kiitos peleistä ja tsemiä jatkoon.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No olipahan sarja Calgaryn ja Phillyn välillä. Ensimmäinen ottelu päättyi Flamesin 6-3 kotivoittoon, mutta Brieren kolme one-timer-maalia tekivät selväksi mihin pitäisi seuraavassa ottelussa kiinnittää huomio. Ihan hyvin sainkin siivottua maalinedustaa toisessa pelissä ja 3-0 johdossa näytti, että sarja oli tässä. Ylimielisyys kuitenkin kostautui ja Flyers tuli viidellä one-timerilla ohi. Yliarvostettu turkulainen homo taisi torjua kahdessa ensimmäisessä pelissä yhden one-timerin ja päästi selkänsä taakse kahdeksan.

Kolmas peli olikin sitten aika huikea. Peli omissa käsissä 3-1, kunnes päästetään vihollinen parilla one-timerilla 3-4 johtoon. Viisi sekuntia ennen loppua Langkow yksin läpi, jalat alta ja rankkari. Nää olen upottanut 100%, mutta ei kestänyt pää tiukkaa paikkaa ja kädet jäätyivät. Vitutti.

Flyersille kiitos peleistä ja tsemiä jatkoon.

Loistava sarja kertakaikkiaan. Toisen ottelu 3-0 tappiotilanteessa näytti jo pahalta, mutta niin vain noustiin tasoihin ja ohi. Ja ratkaisuottelun huikea loppu: 5s jälejllä ja rankkari vastustajalle maalin johtotilanteessa. Onnekseni se epäonnistui.

Kiitos Calgarylle huippuvastuksesta!
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jaha ja sitten mennään.

Ottawa varasti kotiedun ja juuri alkaa matsi Ottawa-Vancouver

Ottawa - Vancouver 2-4 (1-0, 0-1, 1-3)
Vancouver - Ottawa 3-6 (1-0, 2-2, 0-4)
Jessus mitä perseilyä tuo kolmas erä...
Vancouver - Ottawa 10-3 (3-2, 5-0, 2-1)
Ja sitten tuli brändinmukainen hermonepalaminen: ukkoa jäähyaitio täynnä.

Vancouver siis jatkaa.
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Haluaako Vancouver ottaa tähän perään viidestä vaikka muutaman matsin?
 
Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Haluaako Vancouver/Ottawa ottaa tähän perään viidestä vaikka muutaman matsin?

Haluaa. Ernst Kranke on livessä ja kaiketi finland-lobbyssa.


Sitten mennäänkin taas:
Atlanta - Vancouver voitot 3-1

Voi perse miten huonosti pelasin. Ja Atlantalla kyllä oli kaikki mahdolliset taivaankappaleet kohdillaan. Pari hyvinkin ratkaisevaa maalia oli aavistuksen verran sen näköisiä että hiukan oli onni matkassa... Ja samat sanat siihen ratkaisevaan rankkarikisaan.

Olin aivan varma, että en ainakaan rankkareissa voi hävitä, koska yleensä Senatorsin pelaajat eivät edes lauo läpiajossa, vaan hakevat syöttöä takatolpalle.
 
Viimeksi muokattu:

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Kylmä loppuratkaisu. Taisi ottaa Vancouveriakin sen verta päähän kun näytti sammuvan konsoli välittömästi epäonnistuneen rankkarin jälkeen.

Joka tapauksessa Atlanta porskuttaa finaaleihin otteluvoitoin 3-1.
Itselle ei tullut ottelukohtaisia tuloksia ylös, mutta Vancouver tilastomiehenä varmasti ne pistää. Ehkä. Tiukka vastus.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Kylmä loppuratkaisu. Taisi ottaa Vancouveriakin sen verta päähän kun näytti sammuvan konsoli välittömästi epäonnistuneen rankkarin jälkeen.

Joka tapauksessa Atlanta porskuttaa finaaleihin otteluvoitoin 3-1.
Itselle ei tullut ottelukohtaisia tuloksia ylös, mutta Vancouver tilastomiehenä varmasti ne pistää. Ehkä. Tiukka vastus.

Päähän otti, vaan konsoli sammui sen vuoksi, että parempi puolisko tuossa vieressä jo hetken hönki niskaan Tomb Raider -leffan alkamisen takia.

Ja ei, ei laita vancouver ottelukohtaisia tuloksia. Sen verran lämpöisenä olin niiden ekojen tappioiden jälkeen, että piti päästä seuraavaa tahkoamaan heti. Mielessä takoi vaan, että ei tuolle voi hävitä, ei vaan voi. Ja kyllä muuten voi hävitä.


Nyt menee vähän lottoamiseksi näiden tulosten kanssa, mutta näin jotenkin se meni:
Atlanta - Vancouver 2-1
Vancouver - Atlanta 4-7
Atlanta - Vancouver 1-2
Vancouver - Atlanta 3-4 rl
 
Viimeksi muokattu:

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaksi ekaa ottelua pelattu.

Rangers-Philly 4-0
Philly-Rangers 2-4

Huomenna todennäköisesti pelataan se kolmaskin ottelu pois alta, niin finaalit voivat alkaa parhaiden kesken.
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Turnaus osa 3?

Terve vaan kaikille. Aloitetaan kirjoittelu keskustelupalstalle niinkin tärkeällä asialla kuin XBOX360 ja NHL08 :)

Kun ootte tämän turnauksen tahkonneet loppuun niin onko porukalla vielä kiinnostusta part 3:een?

Muutamaa liigaa olen livessä tahkonnut ja kaikki tuntuvat aina hiipuvan kun jengi jättää leikin kesken. Siinä suhteessa tämä Jatkoaikalaisten liiga tuntuu toimivan paremmin kun olette jopa finaaleita päässeet pelaamaan...

Mutta mukana siis jos jotain kiinnostaa vielä pelata. Jengillä ja liigalla (NHL/SM) ei niin väliä.

Jargon
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Terve vaan kaikille. Aloitetaan kirjoittelu keskustelupalstalle niinkin tärkeällä asialla kuin XBOX360 ja NHL08 :)

Kun ootte tämän turnauksen tahkonneet loppuun niin onko porukalla vielä kiinnostusta part 3:een?

Muutamaa liigaa olen livessä tahkonnut ja kaikki tuntuvat aina hiipuvan kun jengi jättää leikin kesken. Siinä suhteessa tämä Jatkoaikalaisten liiga tuntuu toimivan paremmin kun olette jopa finaaleita päässeet pelaamaan...

Mutta mukana siis jos jotain kiinnostaa vielä pelata. Jengillä ja liigalla (NHL/SM) ei niin väliä.

Jargon
Eiköhän kiinnostusta löydä uuteen liigaan. Äkkiseltään voisi sanoa että seuraava liiga tulee olemaan paljon suurempi kuin tämä mitä nyt vielä tahkotaan. Uuden liigan suunnittelu voitaisiin tässä pian aloittaa ja katsotaan miten paljon kiinnostusta tulee :-)
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Eiköhän kiinnostusta löydä uuteen liigaan. Äkkiseltään voisi sanoa että seuraava liiga tulee olemaan paljon suurempi kuin tämä mitä nyt vielä tahkotaan. Uuden liigan suunnittelu voitaisiin tässä pian aloittaa ja katsotaan miten paljon kiinnostusta tulee :-)

Juu, saa aloittaa. Vai pitääkö mun.
Mut odottelen finaalivastusta ja finaaliotteluita tässä nykyisessä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Juu, saa aloittaa. Vai pitääkö mun.
Mut odottelen finaalivastusta ja finaaliotteluita tässä nykyisessä.
Pelataan tämä ensin loppuun ja katsotaan sitten kumpi aloittaa :-)

Sulla ainakin tuo kokemus painaa vaakakupissa näiden liigojen perustamisen suhteen. Oliko muuten tämä toinen liiga parempi kuin ensimmäinen vai palataanko ensimmäisen liigan pelisysteemiin?
 

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Juu, saa aloittaa. Vai pitääkö mun.
Mut odottelen finaalivastusta ja finaaliotteluita tässä nykyisessä.

Aloita vaan :)

Itse on tullut pelattua lähinnä NHL jengeillä joten siinä mielessä voisi olla ihan vaihtelua kokeilla SM liigaa vaihteeksi eli onko tähän kiinnostusta? Onhan se peli tietty vähän aneemisempaa kun on iso kaukalo ja paskemmat pelaajat...

Mulle käy kyllä toki änärikin.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Aloita vaan :)

Itse on tullut pelattua lähinnä NHL jengeillä joten siinä mielessä voisi olla ihan vaihtelua kokeilla SM liigaa vaihteeksi eli onko tähän kiinnostusta? Onhan se peli tietty vähän aneemisempaa kun on iso kaukalo ja paskemmat pelaajat...

Mulle käy kyllä toki änärikin.
Kyllä se Änäriä pitää olla :-)

Mut aletaan miettimään uutta liigaa jne tässä lähipäivinä niin saadaan katsastettua kiinnostusta jne.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Kyllä se Änäriä pitää olla :-)

Mut aletaan miettimään uutta liigaa jne tässä lähipäivinä niin saadaan katsastettua kiinnostusta jne.

Juu, änärin linjoilla täälläkin ollaan!! Ei oikein itseäni nappaa nuo vanhat Sm-liiga rosterit.. Niihinhän ei ole päivityksiä tullut..

Uudelle liigalle olisi täältäkin kiinnostusta, tässä liigassa tuo joulu+uusivuosi vei itseltäni aika pahasti aikaa, joten part.3:ssa pitäisi pystyä jo koko runkosarja tahkota läpi!! Tämä nykyinen systeemi on kätevämpi, kuin mikä oli ensimmäisessä turnauksessamme, joten minä annan ääneni tälle liiga-muotoiselle pelimuodolle!
 

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
Täältäkin löytyisi kiinnostusta jatkisliigan kolmanteen tulemiseen. Että kunhan saatte nykyisen loppuun, niin ehdottomasti uutta järjestelemään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös