Xbox 360: NHL 08 -turnaus (VOL II)

  • 18 002
  • 310

Fiiu

Jäsen
Ei-turnauspeleihin voisin olla tänään tarjolla, mutta vasta illan Ilves-JYP -ottelun jälkeen. Oikeastaan joskus klo 22:30 eteenpäin, täytyy vähäsen töitä tehdä ennen huveja.

Velho#39: eli jos kiinnostaa, niin Live-tunnus "Fiiu" on haastettavissa. :)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Ei-turnauspeleihin voisin olla tänään tarjolla, mutta vasta illan Ilves-JYP -ottelun jälkeen. Oikeastaan joskus klo 22:30 eteenpäin, täytyy vähäsen töitä tehdä ennen huveja.

Velho#39: eli jos kiinnostaa, niin Live-tunnus "Fiiu" on haastettavissa. :)


Kyllähän toikin kellonaika sopii, hirveen pitkään ei pysty vaan pelaan, huomenna aamuvuoro ja eukko alkaa kuitenkin kitiseen jos pelaan yömyöhään =) Tavataan jotain kautta siis tossa 22.30 ellei näistä liigasta pelaavista joku innostu pelaan rästipelejä pois. Toki oon aikasemminkin "käytettävissä", KalPa-Kerho kun ei nappaa liikaa.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Fiiu:lle tiedoks:

Venailen valmiina KOTIMAA-aulassa nimimerkillä wicci. Kattelen tohon puoleen asti telkkaa tai oon parvekkeella mutta vilkuilen välillä jos sua jo näkyy että päästään ottaan Tampereen mestaruusottelu ;)
 

Fiiu

Jäsen
Velho#39: mulla valitettavasti vähäsen venyy toi aikataulu, noin puolisen tuntia. Ajattelin vain antaa väliraportin, toivottavasti huomaat viestin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Haluaako Fiiu ottaa käyttöönsä Penguisin lopputurneen ajaksi?

Ei vaan nyt kiinnostus ja aika riitä tähän asiaan... Muutkin toki saa tarjoutua.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Miksikäs ei, voisihan sitä kokeilla.

Jees, en nyt ihan varma ole lopuista peleistä, mutta taisi ainakin NJ, Ottawa, Chicago jne. olla. Eiköhän nuo jossain lue.

Siirretään valta jos muille vaan sopii ?
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Siirretään valta jos muille vaan sopii ?


Mulle ainakin sopii, mut eilinen oli sitten vaan harjoittelua, koska hävisin. Ei vaan, olin jo pelannu Pittsburghia vastaan. Fiiu ei vaan taida päästä sisään liigaan ollenkaan vaikka "valta" teidän päätöksellä vaihtuukin? Ja nyt kun Lake79 jää pois niin hetken kuluttua se "oikea" Pittsburgh putoo sieltä liigasta pois mutta onko sillä sitten loppujen lopuks väliä, eipä kai.
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Meinaatteko vielä pelata tätä, vai oliks tää nyt tässä? Mulla olis edelleen 4 matsia pelaamatta, mutta ei oo vastustajia ikinä näkynyt.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Niin, voitaisiinhan runkosarja pistää pakettiin ja aloittaa pleijarit. Jotain deadlinea voisi miettiä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Juu, harvoin vastustajia livessä samaan aikaan enää on. Että kenties katsotaan vielä tämä viikonloppu, jos saataisiin pelejä pelattua, ja sen jälkeen play-offit käyntiin, oli tilanne mikä tahansa?
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Joo, maanantaina päätän runkosarjan jossain vaiheessa.
Yritän laskea voittoprosentin ja aktiivisuuden perusteella jonkun fiksun taulukon.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hyvä idea. Sunnuntai ilta takaraja, toki tahtoisin 5 jäljellä olevaa peliä pelata mutta herroja ei koskaan missään näy enkä tiedä olisko siltikään mulla play offeihin mitään saumaa mutta sais edes pelattua ne pois ettei tarvis jossitella, piru vie.

Ei vaan, onhan ihmisillä eri elämäntilanteita mutta silti... Ilmottele Tommy maanantaina ketkä on jatkossa, ketkä ei.
 

Orman Mollis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins
Juu, harvoin vastustajia livessä samaan aikaan enää on.
Jep, itsekin olen käynyt tuolla miltei joka ilta tähyilemässä, mutta ei ole ollut porukkaa onlinena..

Itse voisin vaikka tänne ilmoitella huomenna kun olisin asemissa, jos vaikka siten löytyisi vastustajia.
 

Fiiu

Jäsen
Jos saan Pingviinit hallintaani niin tänään voisin olla pelivalmiina. Onko käyttäjillä salasana, "vapaa valinta" vaiko live-tunnuksen mukaan? Jos vain vapaa, niin silloinhan pystyisin pelaamaan ne Penguinsin loput pelit. Mitäs niitä nyt on jäljellä?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jos saan Pingviinit hallintaani niin tänään voisin olla pelivalmiina. Onko käyttäjillä salasana, "vapaa valinta" vaiko live-tunnuksen mukaan? Jos vain vapaa, niin silloinhan pystyisin pelaamaan ne Penguinsin loput pelit. Mitäs niitä nyt on jäljellä?

Käväisempä livessä eroamassa liigasta...

Edit: Eipä tuolta pois näemmä pääse, joten pakko ilmeisesti pelata liiga loppuun prk.
 
Viimeksi muokattu:

Fiiu

Jäsen
Okei, liityn siis tulevaan liigaan. Velho#39: jos satutaan olemaan samanaikaisesti online, niin voin laittaa kutsua peliin. Ja päinvastoin :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eli olen online tän illan nyt aina 23:00 asti, kun alkaa Get Shorty.

Haastaa saa, pelataan runkkari nyt loppuun vaan joo...

Tsikako, Atlanta, Kälkäri, Nucks, Boston, Ottawa ja Nashville on ainakin vielä muistaakseni pelaamatta
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Velho#39: jos satutaan olemaan samanaikaisesti online, niin voin laittaa kutsua peliin. Ja päinvastoin :)

Eukko hyppii tossa vieressä tasajalkaa kun on kerrankin vapaa yhteinen viikonloppu (just viikko sit oli sama homma) että tarvii kattoo kuulemma joku ihana elokuva mikä kävi raapasemassa Makuunin hyllystä mutta pelaan kyllä sen jälkeen, about klo 23 jos sillon vielä siellä pyörit niin pelataan ja tällä kertaa sun vuoro kyykistellä =)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Heittää ainakin mulla EA:n servut kokoajan pihalle kun Detroittia vastaan yritän matsia ottaa, ei tule mitään...

Yritän vielä uudelleen jonkun ajan päästä.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
---------------------------
Vancouver - Atlanta 3-4 (0-1, 1-1, 2-2)
Toronto - Vancouver 3-5 (2-4, 0-0, 1-1)
Vancouver-San Jose 4-1 (2-0, 0-0, 2-1)
Vancouver - Calgary 1-3 (0-0, 1-0, 0-3)
Philadelphia - Vancouver 2-5 (1-3, 1-2, 0-0)
Minnesota - Vancouver 0-4 (0-1, 0-1,0-2)
Anaheim - Vancouver 0-2 (0-0, 0-1, 0-1)
Boston - Vancouver 4-3 (1-1, 2-0, 1-2)
Chicago - Vancouver 2-4 (1-2, 0-0, 1-2)
Vancouver - New Jersey 4-1 (1-0, 2-0, 1-1)
NY Rangers - Vancouver 3-0 (2-0, 0-0, 1-0)
Ottawa - Vancouver 2-3 (1-0, 1-0, 0-3)
Vancouver - Pittsburgh 3-1 (2-0, 1-0, 0-1)
Vancouver - Dallas 5-2 (1-0, 2-1, 2-1)
Detroit - Vancouver 2-4 (0-3, 2-0, 0-1)

11 voittoa ja 4 tappiota taitaa olla runkosarjan saldo. Vai onko joku vielä pelaamatta??

Vai mitä Lake huutelit?
Tsikako, Atlanta, Kälkäri, Nucks, Boston, Ottawa ja Nashville on ainakin vielä muistaakseni pelaamatta
 

Kenu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Kiekko-Vantaa
Philadelphia kaatui tänään 5-1. Kiitos matsista!

Vielä kaipailisin Calgarya, Ottawaa, sekä New Jerseytä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Philadelphia kaatui tänään 5-1. Kiitos matsista!

Vielä kaipailisin Calgarya, Ottawaa, sekä New Jerseytä.
Juuh, kiitos ottelusta. Rangers oli parempi, itselläni ei vaan uponnut paikoista, joten oikeutetut numerot seisoi tulostaululla ottelun loputtua. Onnea!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös