Mainos

XBox 360: Jatkoajan NHL 09-liiga eurooppalaisille joukkueilla (vol. 5)

• 26 290
  • 330

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Paras viidestä, tai minulle toki sopii myös paras kolmesta. Tänään olen linjoilla yhdeksän jälkeen, jos olen, mutta huomenna on koko päivä aikaa ja voidaan pelata mihinkä aikaan tahansa, paitsi heti aamusta.

Katsellaan huomenna vaikka tuossa iltapäivän mittaan. Paras kolmesta jos pelataan, niin saadaan kaikki pelit pelattua liigan kautta ja sitä myöten myös onlinerosterit käyttöön. Eli jos muutkin taipuvat tähän paras kolmesta systeemiin niin ávot!

koukou

Jäsen
Suosikkijoukkue
KK
Mitä kautta te haastoitte ja kokeilitteko toimiiko kummankaan haastamana? Liiga on tosiaan resetoitu joten sitäki kautta voi ainaki sen kolme peliä pelata.

Play a friend- ei itellä toimi ollenkaan yhden kaverin kohdalla. Ei toiminu syksyllä eikä toimi vieläkään. Jännä juttu.
Ihan siitä liigan sarjataulukon kautta valitsin ja lähetin peli kutsun. Tehtiin molemminpäin mutta sama homma, eli peli tulee näkyviin ja että molemmat olisivat pelissä paikalla, mutta eteenpäin ei pääse.
Jos se Matskulle käy, että jatkoon menen niin käy minulle, vaikka toisinkinpäin olisi ollut yhtä "järkevä" ratkaisu.

RustEnuff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kotosalla tässä ollaan, että mulle sopii kun vain ilmoitat. Mennäänkö mekin tuolla paras kolmesta?

Oon tänään varmaan vasta joskus klo. 20 jälkeen boxin ääressä. Jos ei tänään, niin huomenna onnistuu n. klo. 17 -> ... Tarkkaillaan vaikka tuolta liigan kautta statusta, josko osuttais samaan aikaan.

Paras kolmesta sopii mulle hyvin.

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
1. Sparta - 10. Timrå
2. HIFK 2 - 8. OMSK 0
3. Frölunda 2 - Jaroslav 0
4. Kölner 2 - 5. Sinupret 0

Sparta - Timrå parin lopputuloksesta riippuen joko:

Sparta - Kölner
HIFK - Frölunda

TAI

HIFK - Timrå
Frölunda - Kölner

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy